Το ντεμπούτο της νέας Lancia Ypsilon πλησιάζει και εμφανίζονται νέες φωτογραφίες του αυτοκινήτου. Αυτή τη φορά, το μοντέλο της μάρκας του Τορίνο, «πιάστηκε στα πράσα» στο Μιλάνο, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του διαφημιστικού σποτ, που θα μεταδοθεί σε συνδυασμό με την επίσημη παρουσίαση.
Εμφάνιση που μαγνητίζει περαστικούς
Οι εικόνες που τραβήχτηκαν από περαστικούς, δείχνουν το μπροστινό και το πίσω μέρος του Ypsilon και τονίζουν πώς οι γραμμές του εμπνέονται έντονα από ένα ιστορικό μοντέλο της Lancia, την Stratos, τον θρύλο των ράλι, που σχεδίασε ο Marcello Gandini στα πρώτα χρόνια του ’70.
Όπως έχει ήδη προκύψει από teasers που κυκλοφόρησε η ίδια η Lancia ή απο διάφορες θεάσεις, οι δύο στρογγυλοί προβολείς, ξεχωρίζουν στο πίσω μέρος, ενώ τα γραφικά σε σχήμα Ύψιλον είναι εμφανή μέσα τους. Επιπλέον, συνδέονται με ένα πλαστικό καλούπι που σχηματίζει ένα είδος μικρού «ράφιού» κάτω από το πίσω παράθυρο.
Ανάμεσα στα άλλα στοιχεία, ξεχωρίζουν επίσης τα μεγάλα γράμματα Lancia, η μικρή αεροτομή πάνω από το ίδιο το πίσω παράθυρο και το ιδιαίτερο σχήμα του προφυλακτήρα στη βάση της πίσω πόρτας.
Άλλες εικόνες εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τραβηγμένες ξανά στους δρόμους του Μιλάνου. Ένας λάτρης του αυτοκινήτου στο Instagram, κατάφερε να «τσιμπήσει» το μπροστινό μέρος, εμπνευσμένο από την Lancia Beta Montecarlo.
Σε αυτή την περίπτωση, ξεχωρίζουν κάποια στοιχεία που έχουν ήδη εμφανιστεί σε ένα από τα teaser της εταιρείας, ξεκινώντας από την επανερμηνεία της ιστορικής μάσκας.
Το γυαλί αντιπροσωπεύεται από τρεις ακτίνες φωτός και η γραφή Lancia, ξεχωρίζει από πάνω του. Αυτός ο συνδυασμός θα είναι μια αληθινή στιλιστική υπογραφή, της νέας σειράς της εταιρείας απο το Τορίνο.
Κάτω από το τζάμι, υπάρχουν δευτερεύοντα φωτιστικά σώματα, με προβολείς σχεδόν οκταγωνικού σχήματος, που παραπέμπουν στα στιλιστικά χαρακτηριστικά του concept Pu+Ra. Τέλος, το κάτω μέρος χαρακτηρίζεται από μεγάλο πλέγμα με οριζόντια πλακάκια.
Τεχνικά χαρακτηριστηκά
Το νέο Ypsilon θα λανσαριστεί τον Φεβρουάριο με την περιορισμένη έκδοση Cassina. Αυτή η έκδοση, θα είναι διαθέσιμη με 1906 αριθμημένες και πιστοποιημένες μονάδες, για να αποτίσουν φόρο τιμής στο έτος ίδρυσης της Lancia, ενώ θα προσφέρεται μόνο με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης.
Η χρήση της αρχιτεκτονικής Stla Small, θα μπορούσε να δώσει ένα προσθιοκίνητο EV των 156 HP, με μπαταρία 54 kWh και περίπου 400 χλμ αυτονομίας, όπως τα αδέρφια Fiat 600e και Jeep Avenger.
Ωστόσο, δεν μπορεί να αποκλειστεί, ότι η Lancia θα μπορούσε να ακολουθήσει την προσφορά του Peugeot 208, προσφέροντας μια αρχική έκδοση μπαταρίας 136 HP, με συσσωρευτές 50 kWh. Όσον αφορά τις υβριδικές εκδόσεις, μάλλον φαίνεται εύλογη η χρήση του 1.2 turbo-βενζίνης των 100 HP, με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, που υπάρχει ήδη.
Η αναγέννηση
Το Ypsilon θα είναι επίσης το πρώτο από τα τρία μοντέλα αυτού που η εταιρεία και ο Διευθύνων Σύμβουλος Luca Napolitano έχουν περιγράψει ως την «αναγέννηση» ενός ιστορικού ονόματος στην Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, με τα άλλα δύο νέα προϊόντα που σχεδιάζονται, να είναι η ναυαρχίδα Gamma και η Sport Delta .