Έχοντας κατακτήσει τον 24ωρο αγώνα του Le Mans για δύο συναπτά έτη -το 1929 και 1930- η Bentley Speed Six θεωρείται ως ένα από τα πλέον επιτυχημένα και φημισμένα μοντέλα στην ιστορία της βρετανικής φίρμας.
Ένα μοντέλο που πολλοί θα ήθελαν να αποκτήσουν στο γκαράζ τους δηλώνοντας διατεθειμένοι να δαπανήσουν μια μικρή περιουσία για να πετύχουν τον στόχο τους.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η Bentley αποφάσισε να φέρει ξανά στη ζωή το εμβληματικό τετράτροχο, παρά το γεγονός ότι έχει περάσει σχεδόν ένας αιώνας από την ημέρα η Six Speed έκοβε πρώτη το νήμα στον πιο φημισμένο αγώνα αντοχής του πλανήτη.
Η Bentley Six Speed επέστρεψε στη γραμμή παραγωγής στο πλαίσιο ενός προγράμματος διάσωσης της κληρονομιάς της βρετανικής φίρμας.
Η προσπάθεια αναβίωσης ενός ακόμη τετράτροχου θρύλου –προηγήθηκε η Blower Bentley- διήρκεσε 10 μήνες, με το πρώτο από τα 12 αντίτυπα που πρόκειται να κατασκευαστούν να μένει για πάντα στην ιδιοκτησία της βρετανικής φίρμας.
Για τη δημιουργία της «σύγχρονης» Bentley Speed Six χρησιμοποιήθηκαν όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες, ακόμα και οι σημειώσεις των μηχανικών που υποστήριξαν την εκστρατεία της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στον 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Στον κινητήρα των 6,5 λίτρων χρησιμοποιήθηκαν τουλάχιστον 600 νέα εξαρτήματα με την απόδοσή του να διαμορφώνεται στους 208 ίππους και απόκλιση μόλις 5% από την ισχύ του αυτοκινήτου το οποίο παράχθηκε το μακρινό 1929.
Το Car Zero, όπως ονομάστηκε το πρώτο αντίτυπο της «σύγχρονης» Bentley Speed Six, έχει ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές που περιλαμβάνουν την ολοκλήρωση 35.000 χιλιομέτρων σε δημόσιο δρόμο και 8.000 χιλιόμετρα σε πίστες δοκιμών.
Για την κατασκευή μίας Bentley Speed Six, η βρετανική φίρμα θα χρειαστεί να αφιερώσει 10 μήνες, συνεπώς το 1,5 εκατομμύριο ευρώ το οποίο καλείται να καταβάλλει κάποιος ώστε να την αποκτήσει ακούγεται μάλλον φυσιολογικό για ένα αυτοκίνητο-κόσμημα το οποίο επιστρέφει στη γραμμή παραγωγής σχεδόν έναν αιώνα μετά τη γέννησή του.