Mercedes: Νέο ρεπορτάζ κάνει λόγο για επιστροφή του V-8 κινητήρα της στην ναυαρχίδα της σειράς C-Class, C63. Δεν επιβεβαιώνει ακόμη η Mercedes, χωρίς όμως να αρνείται τις φήμες.
Παρά τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων που φέρνουν οι θέσμοι στα αυτοκίνητα, η Mercedes είναι μια μάρκα που έχει δεσμευτεί να διατηρήσει τους V-8 κινητήρες στη γκάμα της.
Μάλιστα, η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι ακόμη και ο V-12 κινητήρας της S-Class θα συνεχίσει να προσφέρεται σε συγκεκριμένες αγορές(σε αυτές με τους πιο χαλαρούς κανόνες σχετικά με τους ρύπους). Οι μηχανικοί της Mercedes-AMG έχουν ήδη αναβαθμίσει τον οκτακύλινδρο κινητήρα τους ώστε να συμμορφώνεται με τα επερχόμενα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών Euro 7, εξασφαλίζοντας ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται στα μελλοντικά μοντέλα. Παράλληλα, η AMG εξελίσσει και έναν «επόμενης γενιάς, υψηλής τεχνολογίας, εξηλεκτρισμένο V-8», ο οποίος θα προσφέρει τόσο υψηλότερες επιδόσεις όσο και μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό Autocar, η νέα αυτή μονάδα ισχύος δεν προορίζεται αποκλειστικά για τα επόμενα μοντέλα της AMG, αλλά ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί και στην ήδη υπάρχουσα C63. Αν η αναφορά αυτή αποδειχθεί ακριβής, τότε η Mercedes-AMG θα μπορούσε να εγκαταλείψει τον υβριδικό plug-in τετρακύλινδρο κινητήρα των 2.0 λίτρων που χρησιμοποιεί η τρέχουσα γενιά της C63 και να επιστρέψει στη φιλοσοφία του V-8.
Mercedes:Έρχεται το 2026 με νέο κινητήρα V-8
Σύμφωνα με το Autocar, ο νέος V-8 κινητήρας θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο του στο επερχόμενο CLE63 αργότερα μέσα στο 2025. Αν επιβεβαιωθούν οι φήμες, η ναυαρχίδα της σειράς C-Class, η C63, θα μπορούσε να τον έχει κάτω από το καπό της μέσα στο 2026.Αν και φήμες υπάρχουν πολλές, η Mercedes δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα τις λεπτομέρειες.
Η εκπρόσωπος επικοινωνίας της AMG, Catrin Dunz-Ludwig, δήλωσε σχετικά:
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η AMG αναπτύσσει έναν νέο κινητήρα V-8. Ωστόσο, ζητάμε την κατανόησή σας ότι δεν μπορούμε να σχολιάσουμε λεπτομερώς το πλάνο διάθεσης.»
Το τέλος του υβριδικού τετρακύλινδρου;
Η τρέχουσα AMG C63 S E-Performance χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο plug-in υβριδικό κινητήρα 2.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 680 ίππους. Παρά την τεράστια ισχύ, πολλοί ενθουσιώδεις οδηγοί δυσαρεστήθηκαν από την απουσία του χαρακτηριστικού ήχου και της αίσθησης που προσέφερε ο παλαιότερος V-8 twin-turbo των 4.0 λίτρων. Επιπλέον, το περίπλοκο plug-in υβριδικό σύστημα προσθέτει αρκετό βάρος, επηρεάζοντας τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Οι πληροφορίες από το Autocar αναφέρουν ότι ο νέος κινητήρας V-8 που θα χρησιμοποιηθεί στην C63 θα βασίζεται στον υπάρχοντα twin-turbo 4.0 λίτρων, αλλά θα διαθέτει στρόφαλο flat-plane, όπως ακριβώς αυτός της AMG GT Black Series. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει υψηλότερες στροφές λειτουργίας και βελτιώνει την απόδοση ισχύος. Παράλληλα, ο νέος V-8 αναμένεται να διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία (mild-hybrid), μειώνοντας την ανάγκη για το περίπλοκο plug-in υβριδικό σύστημα της τρέχουσας γενιάς.
Αν ισχύουν αυτές οι πληροφορίες, τότε η AMG ετοιμάζεται να κάνει στροφή 180 μοιρών σε σχέση με τη στρατηγική που είχε ανακοινώσει στα τέλη του 2023. Εκείνη την περίοδο, ο CEO της AMG, Michael Schiebe, είχε δηλώσει:
«Θέλουμε να είμαστε πολύ, πολύ προοδευτικοί όσον αφορά την τεχνολογία. Είμαστε πεπεισμένοι για το υβριδικό μας concept και παραμένουμε στο τετρακύλινδρο σύστημα.»
Δείτε επίσης

Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο;

F1: «Max Verstappen στην Aston Martin» βλέπει ο Montoya

F1: Είναι ρεαλιστικό το σενάριο της επιστροφής των V1O – Τι λένε οι ομάδες

F1: Ο Yuki Tsunoda εντυπωσίασε με τις πρώτες δοκιμές της Red Bull στον προσομοιωτή

Τips για πιο ασφαλές και οικονομικό φρενάρισμα
