Mercedes: Θα συνεχίσει τον 6.0 λίτρων Twin Turbo κινητήρα με 12 κυλίνδρους η Mercedes, άλλα μόνο σε επιλεγμένες αγορές που έχουν πιο χαλαρούς κανόνες σχετικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τους ρύπους.
Η Mercedes επιβεβαίωσε πως δεν θα εγκαταλείψει τους V-8 και V-12 κινητήρες, με την AMG να αναπτύσσει και μια νέα εξηλεκτρισμένη εκδοχή του V-8 για μελλοντικά μοντέλα.
Mercedes: Ο V-12 θα παραμείνει σε «επιλεγμένες αγορές»
Στο ετήσιο συνέδριο στο οποίο κάθε χρονιά παραθέτει τα αποτελέσματα της, η Mercedes παρουσίασε τη στρατηγική της για το μέλλον, με στόχο να γίνει «πιο ευέλικτη, ταχύτερη και ισχυρότερη». Ένα από τα βασικά σημεία των σχεδίων της για την επόμενη ημέρα είναι η διατήρηση του V-12 κινητήρα της , άλλα μόνο σε επιλεγμένες αγορές όπου οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί είναι πιο χαλαροί.
Ο twin-turbo V-12 των 6.0 λίτρων συνεχίζει να εξοπλίζει μοντέλα όπως τη Maybach S-Class S680 και τη «θωρακισμένη» εκδοχή της υπερπολυτελούς S-Class, την S-Class Guard. Επιπλέον, η AMG εξακολουθεί να παρέχει V-12 κινητήρες στην Pagani για το Utopia.
Η Mercedes είναι η μόνη εταιρεία από τη γερμανική premium τριάδα(ήτοι Mercedes, BMW και Audi) που διατηρεί τον V-12 στη γκάμα της. Η BMW εγκατέλειψε τον κινητήρα το 2022, με το τέλος της παραγωγής της M760i, ενώ η Audi αποσύρθηκε από την κατηγορία ήδη από το 2017, όταν σταμάτησε η παραγωγή της προηγούμενης γενιάς του A8.
Η υβριδική τεχνολογία θα βοηθήσει τον V-8 να επιβιώσει
Η Mercedes, παράλληλα, επιβεβαιώνει πως θα παραμείνει και ο V-8 κινητήρας της. Το τμήμα AMG αναπτύσσει μια «επόμενης γενιάς, υψηλής τεχνολογίας εξηλεκτρισμένη έκδοση» του κινητήρα, η οποία θα τοποθετηθεί σε μοντέλα που βασίζονται στη νέα πλατφόρμα AMG.EA. Αυτό δείχνει πως η νέα πλατφόρμα της γερμανικής φίρμας δεν προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά θα υποστηρίζει και κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ο νέος V-8 θα συμμορφώνεται με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών Euro 7, πράγμα που σημαίνει ότι θα παραμείνει νόμιμος σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αν και η Mercedes δεν έχει αναφερθεί άμεσα στο μέλλον του εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα της, η διατήρηση των V-8 και V-12 δείχνει πως ο 3.0 λίτρων V6 κινητήρας πιθανότατα θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται.
Παράλληλα, η εταιρεία ετοιμάζει έναν «48V ηλεκτροποιημένο τετρακύλινδρο κινητήρα υψηλής τεχνολογίας», ο οποίος θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα στο νέο CLA. Αυτός ο κινητήρας των 1.5 λίτρων θα συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και θα παράγεται σε συνεργασία με κατασκευαστή από την Κίνα.
Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά αστέρια;
Η εταιρεία παραδέχεται πως οι αρχικές της προβλέψεις για την πλήρη στροφή στην ηλεκτροκίνηση ήταν υπερβολικά αισιόδοξες και αντί για το «100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030», πλέον εκτιμά πως το 70% των πωλήσεών της το 2027 θα αφορά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πολλά εκ των οποίων θα διαθέτουν υβριδική τεχνολογία.
Δείτε επίσης

Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο;

F1: «Max Verstappen στην Aston Martin» βλέπει ο Montoya

F1: Είναι ρεαλιστικό το σενάριο της επιστροφής των V1O – Τι λένε οι ομάδες

F1: Ο Yuki Tsunoda εντυπωσίασε με τις πρώτες δοκιμές της Red Bull στον προσομοιωτή

Τips για πιο ασφαλές και οικονομικό φρενάρισμα
