Mercedes: Μένουν οι V8 και V12 - Ετοιμάζεται και υβριδικός V8 κινητήρας

Mercedes: Μένουν οι V8 και V12 - Ετοιμάζεται και υβριδικός V8 κινητήρας

Mercedes: Θα συνεχίσει τον 6.0 λίτρων Twin Turbo κινητήρα με 12 κυλίνδρους η Mercedes, άλλα μόνο σε επιλεγμένες αγορές που έχουν πιο χαλαρούς κανόνες σχετικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τους ρύπους.

Η Mercedes επιβεβαίωσε πως δεν θα εγκαταλείψει τους V-8 και V-12 κινητήρες, με την AMG να αναπτύσσει και μια νέα εξηλεκτρισμένη εκδοχή του V-8 για μελλοντικά μοντέλα.

Mercedes: Ο V-12 θα παραμείνει σε «επιλεγμένες αγορές»

Στο ετήσιο συνέδριο στο οποίο κάθε χρονιά παραθέτει τα αποτελέσματα της, η Mercedes παρουσίασε τη στρατηγική της για το μέλλον, με στόχο να γίνει «πιο ευέλικτη, ταχύτερη και ισχυρότερη». Ένα από τα βασικά σημεία των σχεδίων της για την επόμενη ημέρα είναι η διατήρηση του V-12 κινητήρα της , άλλα μόνο σε επιλεγμένες αγορές όπου οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί είναι πιο χαλαροί.

Ο twin-turbo V-12 των 6.0 λίτρων συνεχίζει να εξοπλίζει μοντέλα όπως τη Maybach S-Class S680 και τη «θωρακισμένη» εκδοχή της υπερπολυτελούς  S-Class, την S-Class Guard. Επιπλέον, η AMG εξακολουθεί να παρέχει V-12 κινητήρες στην Pagani για το Utopia.

Η Mercedes είναι η μόνη εταιρεία από τη γερμανική premium τριάδα(ήτοι Mercedes, BMW και Audi) που διατηρεί τον V-12 στη γκάμα της. Η BMW εγκατέλειψε τον κινητήρα το 2022, με το τέλος της παραγωγής της M760i, ενώ η Audi αποσύρθηκε από την κατηγορία ήδη από το 2017, όταν σταμάτησε η παραγωγή της προηγούμενης γενιάς του A8.

Η υβριδική τεχνολογία θα βοηθήσει τον V-8 να επιβιώσει

Η Mercedes, παράλληλα, επιβεβαιώνει πως θα παραμείνει και ο V-8 κινητήρας της. Το τμήμα AMG αναπτύσσει μια «επόμενης γενιάς, υψηλής τεχνολογίας εξηλεκτρισμένη έκδοση» του κινητήρα, η οποία θα τοποθετηθεί σε μοντέλα που βασίζονται στη νέα πλατφόρμα AMG.EA. Αυτό δείχνει πως η νέα πλατφόρμα της γερμανικής φίρμας δεν προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά θα υποστηρίζει και κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ο νέος V-8 θα συμμορφώνεται με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών Euro 7, πράγμα που σημαίνει ότι θα παραμείνει νόμιμος σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αν και η Mercedes δεν έχει αναφερθεί άμεσα στο μέλλον του εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα της, η διατήρηση των V-8 και V-12 δείχνει πως ο 3.0 λίτρων V6 κινητήρας πιθανότατα θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται.

Παράλληλα, η εταιρεία ετοιμάζει έναν «48V ηλεκτροποιημένο τετρακύλινδρο κινητήρα υψηλής τεχνολογίας», ο οποίος θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα στο νέο CLA. Αυτός ο κινητήρας των 1.5 λίτρων θα συνδυάζεται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και θα παράγεται σε συνεργασία με κατασκευαστή από την Κίνα.

Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά αστέρια;

Η εταιρεία παραδέχεται πως οι αρχικές της προβλέψεις για την πλήρη στροφή στην ηλεκτροκίνηση ήταν υπερβολικά αισιόδοξες και αντί για το «100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030», πλέον εκτιμά πως το 70% των πωλήσεών της το 2027 θα αφορά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πολλά εκ των οποίων θα διαθέτουν υβριδική τεχνολογία.

 

 

Δείτε επίσης

Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο;

Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο;

F1: «Max Verstappen στην Aston Martin» βλέπει ο Montoya

F1: «Max Verstappen στην Aston Martin» βλέπει ο Montoya

F1: Είναι ρεαλιστικό το σενάριο της επιστροφής των V1O – Τι λένε οι ομάδες

F1: Είναι ρεαλιστικό το σενάριο της επιστροφής των V1O – Τι λένε οι ομάδες

F1: Ο Yuki Tsunoda εντυπωσίασε με τις πρώτες δοκιμές της Red Bull στον προσομοιωτή

F1: Ο Yuki Tsunoda εντυπωσίασε με τις πρώτες δοκιμές της Red Bull στον προσομοιωτή

Τips για πιο ασφαλές και οικονομικό φρενάρισμα

Τips για πιο ασφαλές και οικονομικό φρενάρισμα

Τι είναι οι άξονες σε ένα αυτοκίνητο;

Τι είναι οι άξονες σε ένα αυτοκίνητο;