Mercedes EV: Η νεα βαφή που θα φορτίζει τα ηλεκτρικά της

Mercedes EV: Η νεα βαφή που θα φορτίζει τα ηλεκτρικά της

Mercedes: Η ηλιακή βαφή της Mercedes που θα αυξάνει την αυτονομία των ηλεκτρικών της, μετατρέποντας το φώς από τον ήλιο σε ηλεκτρική ενέργεια.

Μια διαρκής επιφύλαξη των οδηγών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αυτονομία των μοντέλων. Πόσα χλμ. θα μου βγάλει η φόρτιση, πώς πρέπει να οδηγώ για κάνω καλή κατανάλωση και να μου κρατήσει, πρέπει να ψάχνω συνέχεια που έχει ταχυφορτίστες μη και ξεμείνω και περιμένω ώρες για να φύγω κ.ο.κ..

Για αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ψάχνουν συνεχώς τρόπους να φέρουν νέες τεχνολογίες και να αυξήσουν την αυτονομία των μοντέλων τους. Μέχρι τώρα, είχαμε ακούσει για τα ηλιακά πάνελ που τοποθετούνται πάνω στο αμάξωμα και απορροφούν την ηλιακή ενέργεια για να την μετατρέψουν σε ηλεκτρική, όπως σε ένα φωτοβολταικό.

Η Mercedes φαίνεται πως το πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω και φέρνει μια νέα ηλιακή…βαφή, η οποία θα απορροφά το φως του ήλιου και θα το μετατρέπει σε περισσότερα χλμ. αυτονομίας.

Για να δούμε πως ακριβώς λειτουργεί αυτή η βαφή, τι σημαίνει για τους οδηγούς μιας χώρας όπως η Ελλάδα με το απλέτο ηλιακό φως καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, άλλα και πότε αναμένουμε να δούμε την ηλιακή βαφή σε μοντέλο παραγωγής της Mercedes.

Mercedes: Ηλιακή βαφή που αυξάνει την αυτονομία

Η βαφή που θα κοσμεί τα ηλεκτρικά«αστέρια» της γερμανικής φίρμας δεν θα είναι μόνο για να τα ξεχωρίζει στο δρόμο και να κάνει την εξωτερική εμφάνιση πιο ξεχωριστή, άλλα θα έχει και τον πρακτικό ρόλο της αύξησης της αυτονομίας. 

Αυτη η νέα βαφή για αμάξωμα EV που εξελίζει η Mercedes, έρχεται να αλλάξει την πράσινη κινητικότητα αφού θα μετατρέπει όλη την εξωτερική επιφάνεια του αυτοκινήτου σε ένα πανέλ που θα απορροφά τον ήλιο και θα τον κάνει ηλεκτρισμό, κερδίζοντας μερικά παραπάνω χιλιόμετρα αυτονομίας.

Η ενεργή φωτοβολταϊκή επιφάνεια, η οποία αναμένεται να έχει πάχος μόλις πέντε mm, μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε υπόστρωμα.

Οι ηλιακές κυψέλες παρουσιάζουν υψηλή απόδοση, της τάξειως του 20%, ενώ με μια επιφάνεια 11 τετραγωνικών μέτρων(που αντιστοιχεί στο μέγεθος της επιφάνειας ενός SUV μεσαίου μεγέθους) θα μπορούσε, υπό ιδανικές συνθήκες, να παράγει ενέργεια αρκετή για να καλύψει μια αυτονομία έως και 12.000 χιλιομέτρων ετησίως.

Πάντως, σύμφωνα με τα όσα έχει πει εως τώρα η γερμανική μάρκα, η ηλιακή βαφή εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο, που θα μπορεί να τοποθετήθει σε κάθε είδους όχημα, ανεξαρτήτως αμαξώματος. 

Το φωτοβολταϊκό σύστημα είναι μόνιμα ενεργό και συνεχίζει να παράγει ενέργεια ακόμα και όταν το όχημα είναι απενεργοποιημένο.

Η ηλιακή βαφή βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο επίπεδο εξέλιξης και, όπως όλα δείχνουν θα αργήσει ακόμη, αφού την ηλιακή βαφή αναμένεται να την δούμε στα EV της Mercedes από το 2035. 

 

 

Δείτε επίσης

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Φώτα αυτοκινήτου: Δεν ανάβει η μεγάλη σκάλα – 9 πιθανές αιτίες

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Σήμα της Renault: Το κρυφό μήνυμα πίσω από το γαλλικό διαμάντι

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

Mercedes: Χωρίς… φρένα τα νέα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

F1: Σαμποτάζ της Mercedes στον Hamilton; Τι λέει ο διευθυντής της ομάδας

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Μεταχειρισμένα: Τι προσέχω όταν αγοράζω από «δεύτερο χέρι»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;

Το κρυφό μήνυμα πίσω από το σήμα της Hyundai – Μήπως νόμιζες οτι ήταν απλά το γράμμα «H»;