Η σειρά SUV Mercedes-Benz GLC, πρόκειται να επεκταθεί με την προσθήκη του plug-in υβριδικού 350e για το μοντέλο του 2025. Θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το GLC 300, με μερικά έξτρα που επικεντρώνονται στην παροχή μιας ολοκληρωμένης ηλεκτρικής εμπειρίας.
Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του 350e, πρόκειται να φτάσει στις αντιπροσωπείες στα τέλη του 2024, με την τιμολόγηση να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη και περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα των 134 ίππων σε συνδυασμό με μια μπαταρία των 24,8 kWh. Υπάρχει έτσι μια συνδυασμένη ισχύς 313 ίππων με 406 lb-ft ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει ροπή 325 lb-ft, που είναι άμεσα διαθέσιμη, παρέχοντας εντυπωσιακή επιτάχυνση, που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Εύρος και φόρτιση
Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του 350e, είναι περίπου 131 χλμ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ταχύτητες έως και 140 χλμ/ώρα. Αυτή η εμβέλεια, είναι πολύ μεγαλύτερη από τον μέσο όρο χλμ που οδηγεί ένας άνθρωπος σε μια μέρα, επομένως είναι πολύ πιθανό, να ταξιδεύεις αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια τις περισσότερες φορές.
Όταν έρθει η ώρα της φόρτισης, χρειάζονται περίπου 30 λεπτά σε φορτιστή DC 60 kW. Ένας ηλεκτρομηχανικός ενισχυτής φρένων, ανεξάρτητος από το κενό, συνεργάζεται με τα υδραυλικά φρένα, για να μεγιστοποιήσει την ηλεκτρική ανάκτηση και να ενισχύσει την αυτονομία. Αυτό φτάνει τη μέγιστη ισχύ ανάκτησης των 100 kW πιο συχνά από ένα αμιγώς υδραυλικό σύστημα πέδησης.
Η περαιτέρω βελτίωση της πλήρως ηλεκτρικής γκάμας του 350e, είναι ένα πρόγραμμα υβριδικής κίνησης. Καθορίζει πότε η χρήση ηλεκτρικής λειτουργίας είναι πιο ωφέλιμη από τη χρήση του κινητήρα καυσίμου. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία εκτός δρόμου, που επιτρέπει την οδήγηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Τα χαρακτηριστικά
Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις Standard, Exclusive και Pinnacle, ο βασικός εξοπλισμός του GLC 350e SUV, είναι εκτεταμένος, συμπεριλαμβανομένων των θερμαινόμενων μπροστινών καθισμάτων, της πλοήγησης, του αυτόματου κλιματισμού δύο ζωνών και του φωτισμού περιβάλλοντος.
Υπάρχει επίσης ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και μια οθόνη των 11,9 ιντσών, στην κεντρική κονσόλα που διαθέτει την τελευταία γενιά της Mercedes-Benz User Experience (MBUX). Το Mercedes me Charge είναι στάνταρ, ως μέρος της ηλεκτροκίνητης οδηγικής εμπειρίας. Αυτό είναι ένα ενιαίο δίκτυο που αποτελείται από πολλές εταιρείες, που παρέχει πρόσβαση σε περισσότερους φορτιστές.