Mercedes-Benz: 120 χρόνια πολυτέλειας

Mercedes-Benz: 120 χρόνια πολυτέλειας

Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Η πρωτοφανής παγκόσμια επιτυχία της Mercedes-Benz είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας και της αφοσίωσης των δημιουργών της πολυτελούς μάρκας να προσφέρουν την καλύτερη και πιο φιλική μορφή της αυτοκίνησης.

Η ζηλευτή μάρκα, που το 1924 παρουσίασε το πρώτο παγκοσμίως αυτοκίνητο με φρένα και στους τέσσερις τροχούς, το 1951 λάνσαρε τον πλήρη κλωβό ασφαλείας και τη ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης στο εμπρός και στο πίσω μέρος, το 1972 απομάκρυνε τη δεξαμενή καυσίμων από το πίσω άκρο του αμαξώματος, το 1978 λάνσαρε το ABS, το 1980 παρουσίασε τον αερόσακο οδηγού με πυροτεχνικούς προεντατήρες και σύστημα περιορισμού δύναμης για τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας, το 1985 δημιούργησε τον αερόσακο συνοδηγού, το 1986 λάνσαρε το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control System) και τόσες άλλες ανακαλύψεις που βελτίωσαν ουσιαστικά την ασφάλεια, γιορτάζει φέτος την επέτειο των 120 χρόνων της.

Από την εφεύρεση του αυτοκινήτου, πριν από σχεδόν 140 χρόνια, έχει διαμορφώσει τη συνεχή ανάπτυξη της ατομικής κινητικότητας με το πρωτοποριακό πνεύμα της και την επιθυμία της να δημιουργήσει κάτι εξαιρετικό.

Γι’ αυτό, σήμερα, είναι η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία συμβούλων μάρκας Interbrand.

Τι κάνει ένα αυτοκίνητο Mercedes-Benz; Η απάντηση βρίσκεται σε αμέτρητες λεπτομέρειες, καινοτομίες, μεγάλες και μικρές, σε συνδυασμό με το πάθος και την αφοσίωση. Το άθροισμα όλων αυτών είναι που κάνει μια Mercedes-Benz ξεχωριστή.

Η νέα παγκόσμια καμπάνια της μάρκας «Because it’s Mercedes-Benz» («Επειδή είναι η Mercedes-Benz») μάς οδηγεί σε ένα συναρπαστικό ταξίδι ανακάλυψης. Ένα οπτικά εντυπωσιακό σκηνικό για τη μάρκα και τα διαφορετικά προϊόντα της προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες.

Η οπτική ιδέα της καμπάνιας παρουσιάζει το παγκοσμίως γνωστό λογότυπο της μάρκας με εντελώς νέους και άκρως δημιουργικούς τρόπους. Το αστέρι ερμηνεύεται εκ νέου για κάθε επεισόδιο της καμπάνιας, ενώ παραμένει αναμφισβήτητα το σύμβολο της μάρκας.

Η καμπάνια ξεκινά με επεισόδια στον πυρήνα του DNA της μάρκας: ασφάλεια, ποιότητα, άνεση και σχεδιασμός. Η ασφάλεια για όλους τους χρήστες του δρόμου είναι μια κεντρική υποχρέωση της μάρκας. Παραμένει πρωτοπόρος στον συγκεκριμένο τομέα και θέτει συνεχώς νέα τεχνολογικά σημεία αναφοράς με τη φιλοσοφία Real-Life Safety.

Η μάρκα σκέφτεται κάθε λεπτομέρεια και υποβάλλει τα οχήματά της σε εκτεταμένες δοκιμές αντοχής.

Κάθε Mercedes-Benz διευκολύνει τη ζωή των οδηγών και μετατρέπει κάθε ταξίδι σε μια χαλαρωτική εμπειρία, προσφέροντας εξαιρετική άνεση και προσωπική εξυπηρέτηση.

Τα οχήματά της αποτελούν μια πολυτελή εμπειρία για όλες τις αισθήσεις. Το 2013 παρουσίασε το σύστημα Air Balance στην S-Class. Τώρα προσφέρει 20 αρώματα, που ταιριάζουν με τον χαρακτήρα του αντίστοιχου μοντέλου.

Στην καμπάνια, το αστέρι εμφανίζεται διακοσμημένο με λουλουδάτα μοτίβα που συμβολίζουν το άρωμα.

Πηγή: Real.gr

Δείτε επίσης

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία