Μολονότι η Mercedes-Benz έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού, προσφέροντας μια πλήρη γκάμα μοντέλων που κινούνται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, η AMG κρατά για την ώρα κλειστά τα χαρτιά της.
Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τη γνωστή για τις εξωτικές κατασκευές της φίρμα να ετοιμάζει μια θεαματική είσοδο στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων με μια πρόταση, η ισχύς της οποίας θα υπερβαίνει τους 1.000 ίππους.
Για τον σκοπό αυτό, οι Γερμανοί έχουν εξελίξει μια νέα πλατφόρμα, την AMG.EA, η οποία είναι ικανή να υποστηρίξει αυτό το επίπεδο ισχύος και την κατασκευή ενός μεγαλόσωμου τετράθυρου coupe, ικανού να σταθεί απέναντι στο μέχρι σήμερα γνωστό Tesla Model S.
Κατά πάσα πιθανότητα οι ηλεκτροκινητήρες θα φέρουν την υπογραφή της Yasa, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στον τομέα αυτό και ήδη ανήκει στη Mercedes-Benz. Μάλιστα η Yasa έχει εξελίξει έναν κινητήρα που αποδίδει σχεδόν 500 ίππους και ζυγίζει μόλις 24 κιλά.
Αυτό που μένει είναι να διευθετηθεί και η εκκρεμότητα των μπαταριών, καθώς για ένα sportscar 1.000 ίππων απαιτείται και η ανάλογη ηλεκτρική ενέργεια ώστε να καταφέρει να εξασφαλίσει μια αξιοπρεπή αυτονομία.
Με την παρούσα τεχνολογία η Mercedes-AMG θα χρειαστεί να αγγίξει ή ακόμα και να υπερβεί την ενεργειακή χωρητικότητα των 100 kWh, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο οι Γερμανοί να κάνουν την έκπληξη και να εφοδιάσουν την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική AMG με μια νέα γενιά μπαταριών.
Άλλωστε μέχρι να φτάσει η στιγμή της παραγωγής θα χρειαστεί να περάσουν τουλάχιστον μια πενταετία, χαρίζοντας στη Mercedes την ευκαιρία να αναζητήσουν νέες τεχνολογικές εφαρμογές.