Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Έχουμε συνηθίσει στην ιδέα τα αυτοκίνητα να γίνονται πιο ισχυρά σε διαδοχικές γενιές, αλλά η ηλεκτροκίνηση έχει αυξήσει δραματικά αυτή την τάση. Η νέα έκδοση του 2025, θα χρησιμοποιεί ένα plug-in-υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, για να δώσει σημαντικά βελτιωμένη ισχύ 603 ίππων, όταν χρησιμοποιείται η προαιρετική λειτουργία Race Start. Αυτά τα στοιχεία σημαίνουν, ότι η νέα E53 παράγει περισσότερη ισχύ από την προηγούμενη γενιά.

Μηχανικά

Το νέο E53 Hybrid, χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το GLE 53 Hybrid, αλλά αποκτά έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Το 3,0 λίτρων διπλού στροβιλοσυμπιεστή straight-six μοτέρ του E53, επιτυγχάνει μέγιστη ισχύ 443 ίππων και λειτουργεί σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, που βρίσκεται ανάμεσα σε αυτόν και το κιβώτιο εννέα σχέσεων, μέσα στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων. Είναι ικανό να αποδίδει έως και 161 ίππους και 352 λίβρες πόδια ροπής από μόνο του, με βραχυπρόθεσμη έκταση της ισχύος στη λειτουργία Race Start, που διατίθεται ως μέρος του προαιρετικού πακέτου AMG Dynamic Plus.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Η συνδυασμένη κορυφή της ροπής, αναφέρεται στα 553 λίβρες-πόδια. Η AMG κλείνει τα 0-100 χλμ/ώρα, σε 3,8 δευτερολέπτα για το E53 Hybrid sedan στο Race Start, ενώ είναι δύο δέκατα πιο αργό χωρίς αυτό. Η ηλεκτρική ισχύς προέρχεται από μια μπαταρία 400 volt των 21,2 kWh που βρίσκεται κάτω από το πίσω πάτωμα, η οποία είναι αρκετά μεγάλη για να προσφέρει ουσιαστική ηλεκτρική εμβέλεια.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Στην Ευρώπη, η AMG λέει ότι στοχεύει σε βαθμολογία WLTP 100 χιλιομέτρων, η οποία θα ξεκλειδώσει τα φορολογικά πλεονεκτήματα των EV σε διάφορες χώρες. Οι αριθμοί EPA θα είναι σίγουρα μικρότεροι από αυτό, αλλά το E53 Hybrid, θα εξακολουθεί να μπορεί να προσφέρει περισσότερα από 65 χλμ αυτονομίας EV και μπορεί να οδηγεί με ταχύτητα έως και 1490 χλμ, με ηλεκτρική ενέργεια. Η τελική ταχύτητα αναφέρεται στην Ευρώπη ως 250 χλμ/ωρα για το κανονικό αυτοκίνητο και 280 χλμ/ώρα, με το πακέτο Dynamic Plus.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Το E53 Hybrid, θα είναι επίσης πιο εύκολο στην επαναφόρτιση από ό,τι τα περισσότερα plug-in, με την επιλογή της γρήγορης φόρτισης 60 kW DC, που θα επιτρέψει τη λήψη της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας από 10 έως 80 τοις εκατό, σε μόλις 20 λεπτά . Ακόμη και χωρίς να προσδιορίσετε τον φορτιστή DC, ο ενσωματωμένος φορτιστής AC, λειτουργεί με αξιοπρεπή ισχύ 11 kW.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Το υβριδικό σύστημα έφερε δύο νέα προγράμματα οδήγησης, το Electric, που λειτουργεί το αυτοκίνητο ως EV μέχρι να εξαντληθεί η μπαταρία και το Battery Hold, το οποίο θα διατηρήσει το επίπεδο φόρτισης για μελλοντική χρήση. Όταν οδηγείτε ηλεκτρικά, το E53 Hybrid διαθέτει απτικό πεντάλ γκαζιού, που θα σκληρύνει για να υποδείξει το σημείο στο οποίο παρέχεται η μέγιστη απόδοση. Πιέζοντας πέρα από αυτό, θα ξεκινήσει ο κινητήρας και θα μεταβεί σε υβριδική λειτουργία.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Εμφάνιση

Ενώ η E53 Hybrid φαίνεται πιο μυώδης από την τυπική E-class, εξακολουθεί να απομένει πολύς οπτικός χώρος για την E63, που με σιγουριά αναμένουμε να ακολουθήσει. Το E53, αποκτά μια νέα μάσκα ψυγείου με τις γνωστές κάθετες λωρίδες της AMG και με φωτιζόμενο περίβλημα, βαθύτερο μπροστινό προφυλακτήρα και διευρυμένα μπροστινά φτερά, 0,4 ίντσες φαρδύτερα σε κάθε πλευρά.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Το πλέγμα για τους μικρότερους ψευδο εξαερισμούς στον πίσω προφυλακτήρα, είναι επίσης περισσότερο διακοσμητικό παρά αληθινό. Στο πίσω μέρος υπάρχουν τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, μια νέα αεροτομή στο καπό του πορτμπαγκάζ και ένα σήμα E53 με κόκκινο χρώμα, που υποδεικνύει ότι ο κινητήρας είναι υβριδικός.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Εσωτερικό

Οι εσωτερικές αλλαγές είναι ανεπαίσθητες. Πέρα από τη διακριτική επωνυμία AMG στη βάση του τιμονιού και τα νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, η E53 έχει ελάχιστη αλλαγή από οποιαδήποτε άλλη άκρως εξοπλισμένη E-Class .

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Οι Ευρωπαίοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ της Superscreen, η οποία προσθέτει μια οθόνη από την πλευρά του συνοδηγού στο σύστημα UX, ή μιας τυπικής διαμόρφωσης, με ανοιχτό γκρι τεφρό ξύλινο πλαίσιο, με την καινοτομία του οπίσθιου φωτισμού. Ωστόσο, οι προδιαγραφές των ΗΠΑ δεν έχουν οριστικοποιηθεί και είναι πιθανό η Superscreen να είναι στάνταρ εκεί.

Η AMG εξακολουθεί να χρησιμοποιεί έναν επιλογέα ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού, αντί για ένα ξεχωριστό επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα, όπως έκαναν τα μοντέλα της AMG μέχρι πρόσφατα. Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι, έχουν πλέον διπλή λειτουργία.

Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic: Αυτή είναι η νέα γερμανίδα καλλονή με τους 603 ίππους

Στις δυναμικές λειτουργίες punchier, θα προσφέρουν πράγματι στον οδηγό την αλλαγή σε επιλεγμένες λειτουργίες, αλλά όταν λειτουργούν ηλεκτρικά θα μεταβάλλουν τα επίπεδα της αναγεννητικής πέδησης. Η AMG λέει ότι το πιο επιθετικό από αυτά, θα λειτουργεί ως λειτουργία με ένα πεντάλ. Οι βελτιώσεις για το E53, περιλαμβάνουν ενεργούς αποσβεστήρες διπλής βαλβίδας, ικανούς να ρυθμίζουν ξεχωριστά την ανάκαμψη και τη συμπίεση.

Το «τιμόνι» στους πίσω τροχούς, θα είναι επίσης στάνταρ, ενώ το κέλυφος του αμαξώματος διαθέτει πρόσθετη ενίσχυση για τη βελτίωση της ακαμψίας. Αυτές οι αλλαγές, περιλαμβάνουν εγκάρσια στήριξη μεταξύ των μπροστινών πύργων του γόνατου της ανάρτησης και πρόσθετο στήριγμα για τις βάσεις στήριξης του πίσω άξονα.

Οι δαγκάνες των φρένων, συγκρατούν μπροστινούς αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 14,5 ιντσών, ενώ είναι στάνταρ, με το προαιρετικό Dynamic Plus να τις αναβαθμίζει σε δαγκάνες των έξι πιστονιών με μεγαλύτερους δίσκους των 15,3 ιντσών. Οι παραδόσεις στις ΗΠΑ δεν θα ξεκινήσουν πριν από το τρίτο τρίμηνο του 2024, ενώ στην Ευρώπη το νέο E53 Hybrid θα είναι ελαφρώς πιο ακριβό από την παλιά έκδοση.


About the author


Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης