Site icon TheCars.gr

Mercedes: 5 κοινά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε

mercedes

Η Mercedes-Benz είναι η παλαιότερη κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο, αφού παρήγαγε το πρώτο αυτοκίνητο το 1885. Από τότε, έχει αναπτύξει εξαιρετική φήμη για την αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής της.

Όμως, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πολύπλοκα και υπάρχουν ορισμένα κοινά προβλήματα που καταγράφονται μεταξύ των ιδιοκτητών Mercedes.

Πότε τα Mercedes αρχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα;

Δεν υπάρχει ακριβές χρονοδιάγραμμα για το πότε θα αρχίσει η Mercedes σας να παρουσιάζει προβλήματα, αλλά όπως συμβαίνει με πολλά αυτοκίνητα, τα προβλήματα συνήθως ξεκινούν μετά από περίπου 7-10 χρόνια και περίπου 160.000 χιλιόμετρα.

Αυτή είναι η περίοδος που μπορεί κάποια εξαρτήματα όπως τα ψαλίδια της ανάρτησης, οι υδραυλικές βάσεις στήριξης του κινητήρα και ο ιμάντας χρονισμού, να χρειαστούν αντικατάσταση.

Τα 5 πιο συνηθισμένα προβλήματα των Mercedes-Benz

  1. Υδραυλικές βάσεις στήριξης κινητήρα (stand)
  2. Βλάβες στην αερανάρτηση
  3. Βλάβες στο κιβώτιο ταχυτήτων
  4. Βλάβη στήριξης του κιβωτίου ταχυτήτων
  5. Διαρροή του σωλήνα των φρένων

1. Υδραυλικές βάσεις στήριξης κινητήρα (stand)

Ένα σημαντικό στοιχείο κάθε πολυτελούς οχήματος είναι η ήσυχη, εκλεπτυσμένη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία. Για να το πετύχουν αυτό, τα περισσότερα σύγχρονα πολυτελή οχήματα διαθέτουν υδραυλικές βάσης στήριξης του κινητήρα. Τα stand αυτά, είναι γεμάτα με λάδι και είναι κατασκευασμένα από καουτσούκ.

Με την πάροδο του χρόνου λόγω της απορρόφησης των κραδασμών, το καουτσούκ φθείρεται, με αποτέλεσμα το λάδι στο εσωτερικό του να διαρρέει και να μειώνει περαιτέρω την αποσβεστική του δράση.

Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν υπερβολικούς κραδασμούς και θορύβους από τη μηχανή.

mercedes cars

2. Βλάβες στην αερανάρτηση

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που βελτιώνει την άνεση των επιβατών είναι το εξελιγμένο σύστημα αερανάρτησης της Mercedes. Χρησιμοποιεί ένα υποστύλωμα αερανάρτησης αντί για το παραδοσιακό ελικοειδές ελατήριο και αμορτισέρ, με αποτέλεσμα την υψηλότερη ποιότητα οδήγησης και χειρισμού του αυτοκινήτου.

Τα εξαρτήματα της αερανάρτησης μπορεί να φθαρούν με την πάροδο του χρόνου και να αρχίσουν να παρουσιάζουν βλάβες. Συνήθεις υπεύθυνοι είναι τα φθαρμένα στεγανοποιητικά και φλάντζες.

Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν ασυνήθιστο χειρισμό του αυτοκινήτου και ενδείξεις σφαλμάτων από το σύστημα infotainment.

3. Βλάβες στο κιβώτιο ταχυτήτων

Το κιβώτιο ταχυτήτων 7G-Tronic που τοποθετείται στα περισσότερα αυτόματα αυτοκίνητα της Mercedes την τελευταία δεκαετία, επιτρέπει γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων και εξαιρετική απόδοση. Δυστυχώς, χρειάζεται σωστή και έγκαιρη συντήρηση για να αποφευχθεί ζημιά.

Καθώς το διάστημα συντήρησης είναι συνήθως 5 χρόνια ή 112.000 χιλιόμετρα, ελέγξτε εάν το αυτοκίνητο που σκέφτεστε να αγοράσετε, έχει περάσει την απαιτούμενη συντήρηση και είναι εντός των χρονικών ορίων.

Η συντήρηση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι μια αρκετά περίπλοκη διαδικασία, εξ ου και ο λόγος που πολλοί ιδιοκτήτες παραμελούν να την κάνουν στην ώρα τους.

Mercedes Engine

4. Βλάβη στήριξης του κιβωτίου ταχυτήτων

Πολλά αυτοκίνητα της Mercedes είναι πισωκίνητα και διαθέτουν ένα ξεχωριστό ελαστικό στήριγμα στο πιο πίσω σημείο του κιβωτίου ταχυτήτων, όπου συνδέεται με τον άξονα μετάδοσης κίνησης.

Μετά από μερικά χρόνια χρήσης, αυτό το ελαστικό στήριγμα μπορεί να αρχίσει να φθείρεται, επιτρέποντας στα μεταλλικά μέρη του στηρίγματος να χτυπούν μεταξύ τους.

Αυτό μπορεί να προκαλέσει κραδασμούς και περισσότερο θόρυβο στην καμπίνα, ο οποίος θα προέρχεται από το πάτωμα μεταξύ του καθίσματος του οδηγού και του συνοδηγού. Τα νέα στήριγμα είναι σχετικά φθηνά και δεν είναι δύσκολο να αντικατασταθούν.

5. Διαρροή του σωλήνα των φρένων

Αυτό το πρόβλημα επηρεάζει αποκλειστικά την A-Class που κατασκευάστηκε μετά τον Μάρτιο του 2018. Συγκεκριμένα, ο σωλήνας των φρένων προς τους πίσω τροχούς δεν έχει αρκετό μήκος, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι συνδέσεις, καθώς η ανάρτηση κάνει πλήρη κίνηση.

Exit mobile version