Στο νέο πρότζεκτ με το όνομα Mercedes 190E Evo II restomod, το αυτοκίνητο θα επωφεληθεί από ένα ολοκαίνουργιο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, πράγμα που σημαίνει ότι θα γίνει ένα μεγάλο άλμα από την αρχική απόδοση του αυτοκινήτου των 235 ίππων και των 25 κιλών ροπής.
Όπως είναι φυσικό, η HWA σχεδιάζει ακόμη, μια γενική επισκευή του πλαισίου και των φρένων.
Ένας πολύ γνωστός βελτιωτής αποκατάστασης αυτοκινήτων, έχει επίσης προσληφθεί στην ομάδα, για να βοηθήσει στην επίβλεψη του έργου Evo. Έχοντας χτίσει τη φήμη του δουλεύοντας πάνω σε εξαιρετικά σπάνια κλασικά, όπως η Bugatti EB110, η Ferrari F40 και η Jaguar XJ220, υπόσχεται τον καλύτερό του εαυτό στο νέο πρότζεκτ.
Ο John Temerian, συνιδρυτής του Curated, δήλωσε: «Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι για αυτό το έργο. Με μια κοινή εκτίμηση για την ουσία της πρωτοτυπίας και την αυθεντική κατανόηση της επιμονής, της τεχνικής μαεστρίας και της μηχανικής αριστείας η HWA και η Curated ενώνουν τις δυνάμεις τους στην επιδίωξη της νέας αυτοκινητικής τελειότητας. Αυτό το εγχείρημα συνδυάζει την τεχνολογία αιχμής, τη νοσταλγία της δεκαετίας του ’90 και τη συγκίνηση του εγχειρήματος».
Με μόλις 100 μονάδες να προγραμματίζονται για παραγωγή που θα ξεκινήσει τους χειμερινούς μήνες του 2025 και με τιμή περίπου 708.000 ευρώ συν ΦΠΑ το τεμάχιο, το HWA Evo λειτουργεί ως μια σύγχρονη πρόκληση για την φήμη της 190 Evo II, αφού μόλις 500 από αυτές κατασκευάστηκαν τότε, για να επιτρέψουν στη Mercedes-Benz W201 να γίνει ο «βασιλιάς» της κατηγορίας DTM στην δεκαετία του ’90.