Η διαρκής πτώση στις πωλήσεις των sedan έχει οδηγήσει τους περισσότερους κατασκευαστές στην απόφαση να αποσύρουν από την γκάμα τις προσφιλείς μπερλίνες, στρέφοντας το βλέμμα και την προσοχή τους σε κάθε είδος SUV.
Η Mazda δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση καταλήγοντας στην οδυνηρή απόφαση να αποσύρει τη «φανέλα» με το νούμερο «6» από το ρόστερ της.
Η πορεία του Mazda 6
Μετά από 12 χρόνια παρουσίας εντός και εκτός ιαπωνικών συνόρων, το Mazda 6 φτάνει στο τέλος της καριέρας του, καθώς η τρίτη γενιά του γνωστού και στη χώρα μας μοντέλο θα είναι η τελευταία. Η πορεία του Mazda 6 θα τερματιστεί στην Ιαπωνία στα μέσα Απριλίου, απόφαση που αφορά τόσο την τετράθυρη όσο και την station wagon έκδοση.
Πριν από περίπου τρία χρόνια, το Mazda 6 είχε χάσει τη θέση του στην αμερικανική αγορά, παραμένοντας παρόλα αυτά στη γηραιά ήπειρο και τις σημαντικότερες αγορές της Ασίας. Έχοντας παρουσιαστεί το 2012, η τρίτη γενιά του Mazda 6 έχει υπερβεί το προσδόκιμο… ζωής ενός μοντέλου, διατηρώντας χάρη στις ουσιαστικές αναβαθμίσεις που δέχθηκε κατά τη διάρκεια της πορείας του επίκαιρο και ανταγωνιστικό.
Γενικευμένο πρόβλημα για τα Sedan
Αυτό βέβαια δεν ήταν αρκετό ώστε να αποτρέψει τον παραγκωνισμό που βιώνει συνολικά η κατηγορία των τετράθυρων sedan, ακόμα και σε εκείνες τις αγορές όπου οι μπερλίνες αποτελούσαν τον κανόνα και όχι την εξαίρεση.
Δεν αποκλείεται, πάντως, η Mazda να επιστρέψει στην κατηγορία των sedan με μία πισωκίνητη πρόταση που θα στοχεύει στην αμερικανική αγορά, αξιοποιώντας την πλατφόρμα πάνω στην οποία έχουν «χτιστεί» τα μεγαλύτερα SUV του Ιάπωνα κατασκευαστή.