Leasing: Υπερτιμολόγηση των ηλεκτρικών!

Leasing: Υπερτιμολόγηση των ηλεκτρικών!

Τα συμβόλαια χρηματοδοτικής μίσθωσης για τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) είναι υπερτιμολογημένα σύμφωνα με νέα έρευνα της T&E για την αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Στην Ευρώπη, το leasing ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι κατά μέσο όρο 57% ακριβότερο από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα. Για παράδειγμα, η μίσθωση ενός ηλεκτρικού Peugeot 208 κοστίζει περίπου 574 ευρώ το μήνα, ενώ το βενζινοκίνητο Peugeot 208 προσφέρεται στα 371 ευρώ.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία έχουν παρόμοια αξία μεταπώλησης με τα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα. Οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης συνήθως χρεώνουν τους πελάτες για την αναμενόμενη απώλεια της αξίας ενός οχήματος κατά τη διάρκεια της μίσθωσης διάρκειας τριών έως τεσσάρων ετών. Επομένως, οι υψηλότερες τιμές μίσθωσης σημαίνουν ότι αναμένουν ότι τα BEV θα χάσουν περισσότερη από την αξία τους. Αλλά αυτό δεν ισχύει πλέον.

Οι υψηλότερες τιμές μίσθωσης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία είναι αδικαιολόγητες. Η ανάλυση τιμών από δείγμα 2,7 εκατ. μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την T&E αποκαλύπτει ότι τα BEV δεν χάνουν την αξία τους περισσότερο από άλλους τύπους αυτοκινήτων. Η απαξίωση για τα BEV στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης (Γερμανία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο) είναι στα ίδια επίπεδα με τα οχήματα ντίζελ και βενζίνης. Στην Ισπανία εξακολουθεί να υπάρχει διαφορά, αλλά το χάσμα μειώνεται.

Η μελέτη επιβεβαιώνει ότι τα BEV διατηρούν περισσότερο την αξία τους με την πάροδο του χρόνου, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα νεότερα μοντέλα με βελτιωμένη τεχνολογία. Η ζήτηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία, καινούργια και μεταχειρισμένα, βρίσκεται στα υψηλότερα από κάθε φορά επίπεδα.
Οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης – με στόλο 12 εκατομμυρίων οχημάτων στην Ευρώπη – θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσωπεύοντας το 22% των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων το 2022.

Καμία από τις εταιρείες leasing δεν έχει στα πλάνα της να προσφέρει κατ’ αποκλειστικότητα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030 σε αντίθεση με τι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ήδη δεσμευτεί να διαθέτουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα από τη συγκριμένη ημερομηνία και μετά.


About the author


Δείτε επίσης

Γιατί το ρεζερβουάρ μου έχει κίτρινο καπάκι; Τί σημαίνει για το καύσιμο

Γιατί το ρεζερβουάρ μου έχει κίτρινο καπάκι; Τί σημαίνει για το καύσιμο

Etihad Airways: Πλέον μεταφέρει supercars

Etihad Airways: Πλέον μεταφέρει supercars

BYD: Πλήρης εξαγορά της Mercedes-Benz στην Κίνα

BYD: Πλήρης εξαγορά της Mercedes-Benz στην Κίνα

Η «φθηνή» βενζίνη βλάπτει το αυτοκίνητο;

Η «φθηνή» βενζίνη βλάπτει το αυτοκίνητο;

Το Νο.1 υλικό για να εξαφανίσετε τη σκόνη από το ταμπλό του αυτοκινήτου

Το Νο.1 υλικό για να εξαφανίσετε τη σκόνη από το ταμπλό του αυτοκινήτου

F1: Τί δήλωσε ο Πέρεζ μετά τη «ντροπή» στο Μπακού

F1: Τί δήλωσε ο Πέρεζ μετά τη «ντροπή» στο Μπακού