Το Defender δημιουργήθηκε για τις ΗΠΑ, έχοντας έμπνευση από τη δημοτικότητα της Land Rover στον βρετανικό στρατό και έκανε το ντεμπούτο του για πρώτη φορά το 1990.
Είναι ένα από τα τελευταία που θα εισαχθεί επίσημα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ένα Defender 90 κάμπριο του 1994, σε μια ζωντανή απόχρωση του κίτρινου και με μόλις 61.155 χλμ στο κοντέρ. Πριν από αυτό, όπως όλοι οι προκάτοχοί του, η μοναδική ονομασία μοντέλου της Land Rover ήταν το μεταξόνιό τους σε ίντσες, όπως 90, 110 ή 130. Το Defender ήταν πολύ πιο προηγμένο από το προηγούμενο Land Rover αλλά ήταν ακόμα ένα «κτήνος», χρησιμοποιώντας άξονες και στα δύο άκρα με μόνιμη τετρακίνηση και δύο διαφορετικές ταχύτητες διαφορικού.
Τα Defenders προδιαγραφών Αμερικής, είχαν σημαντικές τροποποιήσεις σε σχέση με τις εκδόσεις που επωλούντο αλλού, συμπεριλαμβανομένων των πλήρων εξωτερικών κλωβών, για να τους επιτρέψουν να πληρούν τα πρότυπα προστασίας από ανατροπή. Όλα τροφοδοτούνταν από μια έκδοση 3,9 λίτρων του αειθαλούς κινητήρα V-8 της Rover, που είχε ξεκινήσει τη ζωή του αρχικά ως κινητήρας της Buick. Στο Defender, απέδιδε 182 ίππους και 232 λίβρες/πόδια ροπής, αρκετά καλά ώστε να μπορεί να επιταχύνει τη χειροκίνητη έκδοση των πέντε ταχυτήτων από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα, σε 10,2 δευτερόλεπτα.
Οι μικρές ελλείψεις στο συγκεκριμένο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο της δημοπρασίας του Bring & Trailer, περιλαμβάνουν ένα κάλυμμα ηχείου στην πόρτα του οδηγού, μια ραγισμένη επένδυση γύρω από το κάλυμμα απελευθέρωσης του καπό και έναν καθρέφτη που έχει ξεθωριάσει. Ένα πράγμα που λείπει από αυτό το Defender είναι η επιλογή του κλιματισμού. Κάτι που οι πιθανοί αγοραστές σε θερμότερες πολιτείες μπορεί να προβληματιστούν.
Το αυτοκίνητο βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη Φλόριντα. Τα Defenders προδιαγραφών NAS, παραμένουν σχετικά σπάνια και ιδιαίτερα επιθυμητά. Λίγο πάνω από 7.000 πωλήθηκαν μεταξύ 1994 και 1997, όταν οι κανονισμοί για τους αερόσακους ανάγκασαν τον τερματισμό των πωλήσεων.