Site icon TheCars.gr

Lamborghini: αγγίζει τις 10.000 πωλήσεις

Η Lamborghini θα μπορούσε να φτάσει φέτος τις 10.000 πωλήσεις για πρώτη φορά, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann, με την εταιρεία κατασκευής πολυτελών σπορ οχημάτων να ανακοινώνει αύξηση των κερδών και των εσόδων της για το πρώτο εξάμηνο.

Η ιταλική μάρκα, θυγατρική του γερμανικού ομίλου VW, πούλησε 5.341 αυτοκίνητα το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, σημειώνοντας αύξηση 4,9% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι ΗΠΑ ήταν η μεγαλύτερη αγορά της, με 1.625 παραδόσεις.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann δήλωσε ότι δεν είναι εύκολο να γίνουν προβλέψεις λόγω της αβεβαιότητας της αγοράς και των προβλημάτων  προμήθειας πρώτων υλών, αλλά πρόσθεσε ότι η πώληση 10.000 αυτοκινήτων φέτος είναι ένας «εφικτός στόχος».

«Δεν είναι κάτι που είμαστε υποχρεωμένοι να επιτύχουμε, αλλά είναι σημαντικό να καταδείξουμε την ευρωστία της εταιρείας και την προθυμία των πελατών να αγοράσουν τα αυτοκίνητά μας» συνέχισε ο Winkelmann.

Υποστηριζόμενη από την επιτυχία του SUV μοντέλου της, το οποίο κοστίζει περίπου 200.000 ευρώ προ φόρων, η Lamborghini έχει επεκτείνει τα τελευταία χρόνια την παραγωγή της, βασιζόμενη στη σταθερή ζήτηση από τους πλούσιους λάτρεις της Urus. Το 2022 παρέδωσε πάνω από 9.200 οχήματα.

Το πρώτο εξάμηνο τα έσοδα της Lamborghini αυξήθηκαν κατά 6,7% σε 1,42 δισ. ευρώ και τα λειτουργικά της κέρδη κατά 7,2% σε 456 εκατ. ευρώ, αριθμό ρεκόρ όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Η Lamborghini θα επενδύσει 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2027 προκειμένου να εστιάσει στα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ αναμένονται περαιτέρω επενδύσεις.

Ο κατασκευαστής supercar παρουσίασε νωρίτερα φέτος το πρώτο του plug-in υβριδικό μοντέλο, την Revuelto (φωτ.), προσθέτοντας την σε μια γκάμα που περιλαμβάνει την 10κύλινδρη σπορ Huracan και την Urus. Η γκάμα προϊόντων της Lamborghini πρόκειται να γίνει πλήρως υβριδική το επόμενο έτος με τη νέα Urus και ένα νέο σπορ μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Huracan.

Η Lamborghini σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2028 – τρία χρόνια μετά το πρώτο που υποσχέθηκε να παρουσιάσει η Ferrari – και θα ακολουθήσει μία έκδοση της Urus με μπαταρία το 2029.

«Αυτό που έχει σημασία είναι να είμαστε εκεί τη σωστή στιγμή, όταν θα είμαστε στην καλύτερή μας στιγμή και η αγορά θα είναι έτοιμη», δήλωσε ο Winkelmann, προσθέτοντας ότι η χρήση των λεγόμενων e-fuels είναι μια επιλογή, αλλά μόνο για τα σπορ μοντέλα της μάρκας. Όμως, οι όποιες αποφάσεις σχετικά με πιθανά μοντέλα που θα κινούνται με e-fuel για την επόμενη δεκαετία θα εξαρτηθούν από τη μελλοντική ρύθμιση σε διάφορα μέρη του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης.

Πηγή: Automotive News

Exit mobile version