Η εταιρεία δημοπρασιών RM Sotheyby’s ζητά 3,95 εκατομμύρια ευρώ για αυτό το LaFerrari 950 PS, ένα εκπληκτικό χρηματικό ποσό, που υπερβαίνει το διπλάσιο του αρχικού κόστους του αυτοκινήτου.
Αυτό το αντίτυπο του πρώτου υβριδικού υπεραυτοκίνητου της Ferrari, καταχωρήθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2018 και είναι βαμμένο σε μια απόχρωση του λευκού μαργαριταριού, γνωστή ως Bianco Avus.
Ο αρχικός ιδιοκτήτης το επέλεξε με τη διαθέσιμη σπορ εξάτμιση, το σύστημα ανύψωσης της μπροστινής ανάρτησης και τα πακέτα κάμερας τηλεμετρίας και παρακολούθησης. Διαθέτει επίσης κόκκινες δαγκάνες φρένων, κόκκινες ζώνες ασφαλείας και μαύρες ζάντες 20 ιντσών.
Ιστορικό
Κάθε ένα από τα 499 μοντέλα LaFerrari είναι ξεχωριστό. Ωστόσο, αυτό που καθιστά αυτό το ένα ιδιαίτερα επιθυμητό, είναι το γεγονός ότι έχει διανύσει μόνο 14 χλμ και είναι αναμφίβολα ένα από τα LaFerrari με τα χαμηλότερα χιλιόμετρα στη γη. Είναι σημαντικό ότι το αυτοκίνητο συντηρήθηκε τακτικά, παρά τα χαμηλά χιλιόμετρα και το 2021 τοποθετήθηκε μια νέα μπαταρία για το υβριδικό σύστημα και μια νέα βοηθητική μπαταρία λιθίου, τον Μάιο του 2022.
Στην καμπίνα υπάρχουν καθίσματα διακοσμημένα σε μαύρο Alcantara και με αντίθεση κόκκινες ραφές και σωληνώσεις. Το Alcantara εκτείνεται σε όλο το ταμπλό και το τιμόνι και υπάρχει επίσης μια πληθώρα από εκτεθειμένα στοιχεία από ανθρακονήματα παντού, όπως με όλα τα άλλα LaFerrari που κατασκευάζονται.
Μηχανικά
Στην καρδιά του hypercar, βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας σε διάταξη V12 των 6,3 λίτρων, που λειτουργεί παράλληλα με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα και ένα σύστημα KERS, για να παράγει συνδυαστικά 950 ίππους. Αυτός ο κινητήρας, συνδυάζεται με ένα επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που μεταδίδει όλη την ισχύ στους πίσω τροχούς. Ο πολυαναμενόμενος διάδοχος της LaFerrari, φέρεται να κάνει το ντεμπούτο του φέτος, αλλά αναμένεται να εγκαταλείψει τον V12, του υπέρ ενός υβριδοποιημένου V6 ή V8.