Site icon TheCars.gr

Κόντρα στο ρεύμα η Toyota: Επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Κόντρα στο ρεύμα η Toyota: θα συνεχίσει να επενδύει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

car engine

Η Toyota ξόδεψε πολύ χρόνο τη χρονιά που μας πέρασε προσπαθώντας να πείσει τον κόσμο ότι ασχολείται σοβαρά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, περιγράφοντας μάλιστα ένα τολμηρό σχέδιο για την παρουσίαση μιας πρωτοποριακής σειράς νέων EV στο εγγύς μέλλον.

Τώρα, ο πρόεδρος Άκιο Τογιόντα δηλώνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν αρκετή ζωή μπροστά τους, ακόμα και στην εποχή των EV.

Ο Τογιόντα είπε ότι μια νέα προσέγγιση στην «παλιά» τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα βοηθήσει να κερδηθεί ο πόλεμος ενάντια στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ παράλληλα θα σωθούν θέσεις εργασίας και θα διατηρηθεί η μυρωδιά, ο ήχος και η αίσθηση που λαχταρούν οι φανατικοί οπαδοί της αυτοκίνησης.

«Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία δεν αποτελούν τον μοναδικό τρόπο για την επίτευξη της ανθρακικής ουδετερότητας», δήλωσε ο Τογιόντα και αποκάλυψε ότι η ιαπωνική εταιρεία ξεκινά τώρα ένα project για την «εκ νέου προώθηση της ανάπτυξης κινητήρων». Η πρωτοβουλία έλαβε το πράσινο φως από τον διευθύνοντα σύμβουλο Κότζι Σάτο και άλλα στελέχη.

Ο Τογιόντα αρνήθηκε να δώσει λεπτομέρειες για το νέο project, αλλά η Toyota θα εστιάσει φέτος στην επικοινωνία για θέματα που σχετίζονται με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι υψηλές επιδόσεις και η προηγμένη τεχνολογία καύσης αποτελούν βασικά στοιχεία της πολυσχιδούς προσέγγισής της Toyota για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Επαναπροσδιορίζοντας την καύση

Αυτή η μεταστροφή στους θερμικούς κινητήρες έρχεται επίσης σε μία εποχή που η υιοθέτηση των EV στις ΗΠΑ αρχίζει να επιβραδύνεται. Το τελευταίο σημάδι ήρθε πρόσφατα όταν η Hertz ανακοίνωσε ότι σκοπεύει πουλήσει το ένα τρίτο του ηλεκτρικού της στόλου στις ΗΠΑ –  περίπου 20.000 οχήματα – και θα επενδύσει τα έσοδα από την πώλησή τους στα βενζινοκίνητα οχήματα.

Σύμφωνα με την εταιρεία-γίγαντα στον τομέα της ενοικίασης αυτοκινήτων, η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν πολύ χαμηλή και η επισκευή τους ιδιαίτερα δαπανηρή.

Ο Τογιόντα δήλωσε ότι πολλοί από τα 5,5 εκατομμύρια εργαζομένους που απασχολούνται στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, βασίζονται στην παραγωγή εξαρτημάτων για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και επανέλαβε μια άποψη που διατύπωσε συχνά κατά τη διάρκεια της επταετούς θητείας του ως πρόεδρος της Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας – ότι η μετάβαση στην ουδετερότητα του άνθρακα πρέπει να είναι ομαλή για να αποφευχθεί η κοινωνική αναταραχή.

Αναμφισβήτητα, η καύση της βενζίνης επιδέχεται αρκετές βελτιώσεις, όπως μέσω υψηλότερης συμπίεσης, τεχνολογιών καύσης φτωχού μίγματος, καλύτερης θερμικής διαχείρισης και αποδοτικότερων κιβωτίων ταχυτήτων – ειδικά όταν οι κινητήρες συνδυάζονται με εξηλεκτρισμένα υβριδικά συστήματα.

Παράλληλα, η Toyota αναπτύσσει κινητήρες που «καίνε» υδρογόνο. Αυτές οι μονάδες παραγωγής ενέργειας εκπέμπουν μόνο νερό προσφέροντας έναν καθαρό τρόπο να διατηρηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και να μειωθεί ταυτόχρονα το διοξείδιο του άνθρακα.

Source Automotive News

Exit mobile version