Η τελευταία δυναμική παρουσία των Κορεατών, προέρχεται από την Kia και το Sorento X-Pro, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες αυτή την εβδομάδα.
Τα ελαστικά παντός εδάφους της BF Goodrich που είναι τοποθετημένα σε τροχούς 17 ιντσών είναι στάνταρ και η Kia λέει ότι το Sorento X-Pro θα μπορεί να ρυμουλκήσει 1.815 κιλά, ένα σημαντικό ατού συγκριτικά με άλλα μοντέλα, κάτι που μάλλον ενδιαφέρει περισσότερο την Αμερικάνικη αγορά.
Το X-Pro είναι λίγο απ’ όλα, αν και κάποιοι ίσως να προτιμήσουν το Sorento X-Line, που θα διαθέτει μια ξεχωριστή μάσκα, ζάντες των 20 ιντσών, σχάρα οροφής και όλα τα απαραίτητα «καλούδια». Βέβαια έρχονται και οι εκδόσεις του Sorento χωρίς τον κωδικό Χ, με ένα νέο «φρέσκο» πρόσωπο, που έχουν ήδη κάνει το ντεμπούτο τους στην εγχώρια αγορά της Kia στη Νότια Κορέα.
Όσο για το τι υπάρχει κάτω από το καπό, οι βασικές εκδόσεις Sorento LX και S θα διαθέτουν εναν 4 κύλινδρο σε σειρά 2,5 λίτρων με 191 ίππους και 29 κιλά ροπής, μαζί με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Κάθε άλλο Sorento, θα διαθέτει ένα πιο «άγριο» κινητήρα με τούρμπο των 2,5 λίτρων με 281 ίππους και 49 κιλά ροπής, «παρέα» με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DCT 8 σχέσεων.
Αυτό είναι το ίδιο σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί η Hyundai με την Kia σε άλλα μοντέλα, όπως το pickup Santa Cruz και είναι δοκιμασμένο. Το Sorento Hybrid και το Sorento Plug-In Hybrid, αναμένονται να βγουν στις αντιπροσωπείες το επόμενο έτος ως μοντέλα του 2025, όπως ανέφερε η Kia σε δήλωση της.