Site icon TheCars.gr

Kia Carnival: ολική αναβάθμιση

Kia Carnival: ολική αναβάθμιση

Η εξωτερική εμφάνιση του Kia Carnival ήταν ήδη ένα από τα δυνατά του ατού και έτσι το όμορφο μίνιβαν αναβαθμίζεται για το μοντέλο του 2025, δίνοντάς του μια ακόμα πιο ελκυστική εμφάνιση.

Let’s Drive: The 2024 Kia Carnival SX!

Η Kia κυκλοφόρησε φωτογραφίες απο το «καρναβάλι» με προδιαγραφές Κορέας, διαθέτοντας καινούργια σχέδια εμπρός και πίσω, νέους προβολείς όπως και πίσω φώτα, καθώς και διαφορετικούς τροχούς, αλλά επίσης και ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού που ονομάζεται Gravity, με μαύρο συνδυασμό χρωμάτων.

Kia Carnival: ολική αναβάθμιση

Φωτογραφίες απο το εσωτερικό δεν έχουν έχουν δοθεί ακόμα, οπότε δεν είμαστε σίγουροι αν θα περιλαμβάνει νέες ιδέες και καινοτόμες αναβαθμίσεις. Πιθανόν κάποια νέα χαρακτηριστικά στην οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του Carnival, να στοιχειοθετούν ένα μέρος αυτής της ανανέωσης. Ενδέχεται επίσης να προστεθούν ορισμένες νέες επιλογές στις ταπετσαρίες, όπως και στις επενδύσεις.

Πιο συγκεκριμένα ρίχνοντας μια συνοπτική ματιά: Στο μπροστινό μέρος, η νέα υφή της μάσκας και οι μεγαλύτεροι προβολείς με φουτουριστικές λωρίδες σε αποτύπωμα LED, δημιουργούν μια ισχυρότερη οπτική εντύπωση. Τα πίσω φώτα είναι επίσης νέα και διαθέτουν λωρίδες LED, που εκτείνονται σχεδόν σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ εκτείνονται και προς τα κάτω μέσα στο φτερό. Ευχάριστη έκπληξη οι ασημί και μαύροι τροχοί στο εικονιζόμενο μοντέλο, οι οποίοι διαθέτουν ένα νέο «δωρικό» σχέδιο.

Kia Carnival: ολική αναβάθμιση

Η Kia εισάγει επίσης ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού που ονομάζεται Gravity, το οποίο αποτελείται απο μαύρες πινελιές, συμπεριλαμβανομένων των τροχών, του περιβλήματος των παραθύρων και των υπόλοιπων διακοσμητικών στοιχείων.

Μηχανικά τώρα το Carnival, το πιθανότερο είναι να συνεχίσει να εφοδιάζεται με τον θηριώδη V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων που δίνει την κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, ενώ γρίφος παραμένει πότε θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη και με την σειρά του στην χώρα μας, αν και ο κυβισμός του, φορολογικά και κοστολογικά, θα αποτελεί τροχοπέδη για τους κοινούς θνητούς στην Ελλάδα.

Exit mobile version