Κάρλος Σάινθ: Δυσκολεύεται να ακολουθήσει τους κανόνες της F1 στα 300 χμλ/ώρα

Κάρλος Σάινθ: Δυσκολεύεται να ακολουθήσει τους κανόνες της F1 στα 300 χμλ/ώρα

Ο Κάρλος Σάινθ, θεωρεί ότι οι κανονισμοί της Formula 1 έχουν γίνει υπερβολικά περίπλοκοι, γεγονός που φάνηκε από την πρόσφατη μάχη του Μαξ Φερστάπεν με τον Λάντο Νόρις στο Grand Prix της Αυστρίας, η οποία έχει πυροδοτήσει πολλές συζητήσεις.

Οι οδηγοί της Red Bull και της McLaren ενεπλάκησαν σε μια σκληρή μάχη για την πρώτη θέση στο Red Bull Ring, η οποία κατέληξε σε σύγκρουση , με ένα σκασμένο λάστιχο για τον καθένα, και σε εγκατάλειψη για τον Βρετανό, ενώ οι αγωνοδίκες επέβαλαν στον τρεις φορές πρωταθλητή της F1 ποινή 10 δευτερολέπτων για πρόκληση σύγκρουσης.

Ο Λάντο επέκρινε έντονα τον Φερστάπεν αμέσως μετά τον αγώνα, ενώ ο Ολλανδός υπερασπίστηκε σθεναρά τον τρόπο οδήγησής του, ειδικά μετά τις επικρίσεις που δέχτηκε από διάφορα άτομα για το επιθετικό στιλ οδήγησης, το οποίο, σύμφωνα με τον ομαδάρχη της McLaren, Andrea Stella, δεν έχει τιμωρηθεί επαρκώς από την περίοδο της μάχης του τίτλου του 2021 με τον Λούις Χάμιλτον.

max verstappen_

Από τότε, ο Νόρις και ο Φερστάπεν έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα μεταξύ τους, αλλά αυτό που μπερδεύει τον Σάινθ είναι οι πολλές αλλαγές στους κανονισμούς της Formula 1, όλα αυτά τα χρόνια. Αυτές οι αλλαγές έχουν μπερδέψει τους οδηγούς σχετικά με το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται μέσα στην πίστα.

Αναφερόμενος σε αυτό που συνέβη μεταξύ του Φερστάπεν και του Νόρις, ο Σάινθ είπε:

«Από την δική μου οπτική, είναι ξεκάθαρο ότι μπορείς να κινηθείς για να αμυνθείς και στη συνέχεια να επιστρέψεις στην αρχική σου θέση, αλλά πάντα πρέπει να αφήνεις τουλάχιστον ένα άνοιγμα δίπλα στη λευκή γραμμή της πίστας, έτσι ώστε να χωράει και το άλλο μονοθέσιο.»

Πρόσθεσε: «Γενικά, δυσκολεύομαι πολύ με το γεγονός ότι πρέπει συνεχώς να προσθέτουμε νέους κανονισμούς. Νομίζω ότι υπάρχουν ήδη πάρα πολλοί.»

«Αν διαβάσετε τον κανονισμό, υπάρχουν οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουμε αν προσπεράσουμε από την εσωτερική πλευρά, τι πρέπει να κάνουμε αν αμυνθούμε από την εσωτερική πλευρά, τι πρέπει να κάνουμε αν επιτεθούμε από την εξωτερική πλευρά, τι πρέπει να κάνουμε αν αμυνθούμε από την εξωτερική πλευρά.»

«Όλα αυτά, είναι διαφορετικά σετ κανονισμών που είναι ήδη πολύ λεπτομερείς και συγκεκριμένοι, τους οποίους δυσκολεύομαι να ακολουθήσω πιστά όταν είμαι σε ένα μονοθέσιο που τρέχει με 300 χλμ/ώρα».

Επιμένοντας ότι “δεν θέλει άλλους κανονισμούς”, ο Σάινθ πρόσθεσε: «Οι κανονισμοί είναι αρκετά σαφείς και οι αγωνοδίκες έχουν ήδη πάρει μια απόφαση. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να συζητηθεί.»

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε