Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Οι μισοί Αμερικάνοι το έχουν μετανιώσει - Δείτε γιατί

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Οι μισοί Αμερικάνοι το έχουν μετανιώσει - Δείτε γιατί

Σύμφωνα με νέα στοιχεία, ένα σημαντικό ποσοστό των Αμερικανών που έχουν στην κατοχή τους ηλεκτρικό όχημα έχουν μετανοιώσει για την αγορά που έχουν κάνει.

Η έρευνα Mobility Consumer Pulse for 2024 της McKinsey & Co. που δημοσιεύθηκε αυτό το μήνα, διαπίστωσε ότι το 46% των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ δήλωσαν ότι είναι «πολύ» πιθανό να επιστρέψουν σε οχήμα που κινείται με φυσικό αέριο.

Το υψηλό ποσοστό των Αμερικανών που θέλουν να κάνουν μια αλλαγή εξέπληξε ακόμη και την εταιρεία συμβούλων.

«Δεν το περίμενα αυτό», δήλωσε ο επικεφαλής του Κέντρου Μελλοντικής Κινητικότητας της McKinsey, Philipp Kampshoff, στο Automotive News. «Σκέφτηκα ότι, “μια φορά αγοραστής EV, πάντα αγοραστής EV”».

Στη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 37.000 καταναλωτές παγκοσμίως, η Αυστραλία ήταν η μόνη χώρα με μεγαλύτερο ποσοστό, 49%, των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων από τις ΗΠΑ που δήλωσαν ότι είναι έτοιμοι να επιστρέψουν σε μια μηχανή εσωτερικής καύσης.

2gmer7r-audi-e-tron-electric

Οι άλλες χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν η Βραζιλία, η Κίνα, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ιαπωνία και η Νορβηγία. Σε όλες τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, το μέσο ποσοστό των ερωτηθέντων που θέλουν να εγκαταλείψουν τα EV τους ήταν 29%.

Ο κυριότερος λόγος που ανέφεραν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων για την επιθυμία τους να επιστρέψουν στην ιδιοκτησία ενός οχήματος φυσικού αερίου ήταν η έλλειψη διαθέσιμης υποδομής φόρτισης (35%)- ο δεύτερος υψηλότερος λόγος ήταν ότι το συνολικό κόστος της ιδιοκτησίας ενός ηλεκτρικού οχήματος ήταν πολύ υψηλό (34%). Σχεδόν 1 στους 3, το 32%, δήλωσε ότι οι συνήθειες οδήγησής του σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επηρεάστηκαν πάρα πολύ λόγω της κατοχής ενός EV.

Η McKinsey διαπίστωσε ότι η ικανοποίηση των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο από τη διαθεσιμότητα φόρτισης έχει βελτιωθεί κάπως από την περσινή έρευνα, αλλά σημείωσε ότι «έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουμε».

Από τους κατόχους EV σε όλες τις χώρες, το 11% δήλωσε ότι η υποδομή όπου ζει είναι καλά διαμορφωμένη όσον αφορά τα σημεία φόρτισης, το 40% δήλωσε ότι δεν υπάρχουν αρκετοί φορτιστές κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων και των κεντρικών δρόμων και το 38% δήλωσε ότι δεν υπάρχουν αρκετοί φορτιστές σε κοντινή απόσταση από αυτούς.

portrait-young-black-woman-petrol

Τα ευρήματα έρχονται μετά από χρόνια στην προσπάθεια της κυβέρνησης Μπάιντεν να ωθήσει τους Αμερικανούς καταναλωτές και τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αγκαλιάσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ενισχύουν άλλες πρόσφατες δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι ένα μεγάλο μέρος των Αμερικανών δεν έχει ακόμη αποφασίσει να μεταβεί σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Για να προωθήσουν την ατζέντα του Μπάιντεν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι Δημοκρατικοί ψήφισαν νομοθεσία για τις υποδομές το 2021 που δέσμευε δισεκατομμύρια δολάρια των φορολογουμένων για την κατασκευή μισού εκατομμυρίου σταθμών φόρτισης στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Ωστόσο, τρία χρόνια αργότερα, μόνο επτά ομοσπονδιακά χρηματοδοτούμενοι φορτιστές έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα και οι αργές εξελίξεις έχουν προκαλέσει καταγγελίες και από τις δύο πλευρές του πολιτικού χώρου.

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε