Volkswagen: Πιο αξιόπιστα από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υποστηρίζει ο υπεύθυνος πωλήσεων της μάρκας.
Η Volkswagen δείχνει μεγάλη αυτοπεποίθηση για το μέλλον των ηλεκτρικών της αυτοκίνητων και αυτό πηγάζει από την επιτυχία των μοντέλων της.
Στην Ευρώπη, η ζήτηση για το ID.7 είναι μεγάλη, ενώ η εταιρεία ηγείται στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία και ήταν ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής EV στη Νορβηγία (τη χώρα που το 90% των νέων ταξινομήσεων αφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον Οκτώβριο του 2024. Φέτος, η Volkswagen αναμένει τα αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών να αντιπροσωπεύουν έως και το 25% των παραδόσεων στην ΕΕ.
Μάλιστα, υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen υποστήριξε ότι τα ηλεκτρικά νικούν και στο τομέα της αξιοπιστίας, εκεί δηλαδή που «καίει» τους περισσότερους κατόχους αυτοκινήτων.
Πιο αξιόπιστα τα ηλεκτρικά από τα θερμικά σύμφωνα με την Volkswagen
Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής των πωλήσεων της Volkswagen, Μάρτιν Σάντερ, αναφέρθηκε σε πρόσφατες δηλώσεις του στα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών οχημάτων σε συνέντευξή που έδωσε στο Automotive News.
Όταν ρωτήθηκε γιατί οι καταναλωτές θα έπρεπε να προτιμήσουν ένα EV αντί για ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης , ο Σάντερ ανέφερε: «Πρώτα πρέπει να μιλήσουμε για τα γεγονότα.
Για παράδειγμα, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα θερμικά. Αλλά ο μόνος τρόπος να αλλάξουμε τις απόψεις είναι να φέρουμε τους πελάτες στα αυτοκίνητα.»
Οι προτάσεις της Volkswagen για να πειστούν οι καταναλωτές
Ο Σάντερ προτείνει στους διστακτικούς καταναλωτές να δοκιμάσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για μια μέρα και να «δουν πόσο απλή είναι η φόρτιση και πόσο γρήγορα μπορεί να γίνει». Εξήγησε ότι το ID.3 ξεπερνά το Tesla Model Y, το VW Golf και το BMW i4 σε σημαντικούς τομείς, καθώς έχει μεγαλύτερη αυτονομία από το Model Y, καλύτερη απόδοση από το Golf GTI και ταχύτερη φόρτιση από το i4.
Η Volkswagen σχεδίαζε, μάλιστα, την επέκταση της ηλεκτρικής της γκάμας με πιο οικονομικά μοντέλα. Το ID.2 θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ και αναμένεται να είναι «ο εκτοξευτής της αγοράς» σύμφωνα με τον Σάντερ.
Ένα ακόμα πιο προσιτό μοντέλο, πιθανόν ονόματι ID.1, θα ξεκινά από λιγότερο από 20.000 ευρώ. Στην αρχική της στρατηγική, η VW είχε προγραμματίσει να συνεργαστεί με την Renault για την ανάπτυξη του ID.1, αλλά οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να ακολουθήσουν διαφορετικούς δρόμους.
Τα σχεδία της VW για την ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η 9η γενιά του Golf θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο. Η παραγωγή του θα πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg, το οποίο αυτή τη στιγμή κατασκευάζει τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, η παραγωγή του Golf με θερμικό κινητήρα θα σταματήσει να γίνεται στην Γερμανία από το 2027, με τη μεταφορά της παραγωγής να πηγαίνει στην Πουέμπλα του Μεξικό. Παρά τις αλλαγές, η Volkswagen δεν αποκλείει την πώληση της γενιάς Mk8, μέχρι το 2035 όπου και θα τεθεί σε ισχύ το μέτρο απαγόρευσης πώλησης νέων ταξινομήσεων με θερμικό κινητήρα.
Η Volkswagen φαίνεται να έχει σκεφτεί κάθε λεπτομέρεια για να ενισχύσει την παρουσία της στην ηλεκτρική αγορά, με σκοπό να γίνει ηγέτης στη νέα εποχή της βιώσιμης μετακίνησης.