Site icon TheCars.gr

Η Volkswagen και η Porsche αποσύρουν παλιά μοντέλα που χαρακτηρίζονται ως «μηχανές κατασκοπείας πάνω σε τροχούς»

Porsche

Η Volkswagen και η Porsche αποσύρουν παλιά μοντέλα που χαρακτηρίζονται ως «μηχανές κατασκοπείας πάνω σε τροχούς» εν όψει των νέων κανόνων κυβερνοασφάλειας της ΕΕ, δίνοντας έτσι μια ακόμα ευκαιρία στον Κινέζο ανταγωνιστή BYD.

Η αυστηροποίηση των κανόνων κυβερνοασφάλειας από την ΕΕ και τον ΟΗΕ οδηγεί τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην κατάργηση παλαιών μοντέλων, ωστόσο οι νέοι κανονισμοί μπορεί να αποτελέσουν ευκαιρία για την εισβολή Κινέζικων μαρκών στην αγορά.

Ο ΟΗΕ θέτει σε εφαρμογή τους νέους κανονισμούς κυβερνοασφάλειας, συλλογικά γνωστοί ως UN R155, τους οποίους η ΕΕ θα υιοθετήσει από τις 7 Ιουλίου.

Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί στους ευρωπαϊκούς δρόμους θα πρέπει να συνηθίσουν στην απουσία ορισμένων παλαιότερων καινοτόμων μοντέλων, όπως το Up της Volkswagen και ορισμένες εκδόσεις της Cayman της Porsche.

Είναι επίσης το τελευταίο σημάδι της σταδιακής εξαφάνισης των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων από τους δρόμους τους, ενώ Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η BYD σπεύδουν να καλύψουν το κενό για τους καταναλωτές που αναζητούν οικονομικές επιλογές.

Μηχανήματα κατασκοπείας πάνω σε τροχούς

Λόγω της ραγδαίας αύξησης της πολυπλοκότητας των αυτοκινήτων, τα παλαιότερα μοντέλα δεν διαθέτουν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για την αποτροπή περιστατικών όπως οι κυβερνοεπιθέσεις.

Οι ειδικοί προειδοποιούν διαρκώς για τις πιθανές ζημιές που μπορεί να προκαλέσουν στα οχήματα και τους πεζούς τα «υπερσύγχρονα» οχήματα παλαιότερων εποχών.

«Πρόκειται για ευαίσθητα δεδομένα που μπορούν να κλαπούν, ειδικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Από την οπτική γωνία των μυστικών υπηρεσιών, αυτά τα αυτοκίνητα, με τους πολλούς αισθητήρες και κάμερες τους, δεν είναι παρά μηχανές κατασκοπείας πάνω σε τροχούς», δήλωσε στο Handelsblatt τον Μάρτιο ο Γερμανός οικονομολόγος Μόριτζ Σούλαρικ.

Καθώς το κόστος αναμόρφωσης των αυτοκινήτων θα ήταν απαγορευτικό, οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων επιλέγουν αντ’ αυτού να διακόψουν την παραγωγή μοντέλων που δεν πληρούν τα πρότυπα της ΕΕ, σύμφωνα με το Wall Street Journal.

Το αυτοκίνητο Up της Volkswagen αναμένεται να σταματήσει να παράγεται 12 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, ενώ διακόπτεται και η παραγωγή του van VW Transporter T6.1.

Τον Φεβρουάριο, το Forbes ανέφερε ότι οι κανόνες κυβερνοασφάλειας θα οδηγήσουν επίσης στη διακοπή της παραγωγής των μοντέλων 718 Cayman και Boxster της Porsche. Οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων θα διαθέτουν προς πώληση μόνο εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης αυτών των αυτοκινήτων σε ορισμένες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Αμερικής.

Η απομάκρυνση παλαιών μοντέλων θα μπορούσε να αποτελέσει την τελευταία αναταραχή στη δυναμική της ζήτησης και της προσφοράς, δίνοντας στους Κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων χαμηλού κόστους, όπως η BYD, μια νέα ώθηση στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σε συνέντευξή του στο Fortune την περασμένη εβδομάδα, ο Nigel Griffiths, διευθυντής προβλέψεων για την αγορά αυτοκινήτων στην S&P Global Mobility, δήλωσε ότι η BYD αρχικά ωφελήθηκε από μια σειρά προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατά τα χρόνια της πανδημίας.

Αυτό περιλαμβάνει την κρίση των ημιαγωγών, η οποία ανάγκασε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν την παραγωγή μοντέλων της κατηγορίας C, δίνοντας στην BYD την ευκαιρία να προσεγγίσει μια πελατειακή βάση ανυπόμονων αγοραστών.

Ο Griffiths επεσήμανε ότι το κόστος διαβίωσης επιδείνωσε αυτές τις τάσεις, δημιουργώντας μια τέλεια καταιγίδα για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

«Τα μικρομεσαία SUV και ούτω καθεξής, πωλούνται με σημαντικές εκπτώσεις στους Ευρωπαίους καταναλωτές, και αποτελούν μια ελκυστική πρόταση αξίας. Και αυτά είναι που πρέπει να ανησυχούν πραγματικά οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές», είπε.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε αρχικά στο Fortune.com.

Πηγή: www.finance.yahoo.com

 

Exit mobile version