Παρά την παγκόσμια στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, η Toyota διαβεβαιώνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων θα παραμείνουν για πολύ καιρό ακόμα.
Όταν ακούμε Toyota κατευθείαν σκεφτόμαστε αμάξι που «αντέχει« και αξιοπιστία. Ποιος θα το φανταζόταν, λοιπόν, πώς η ιαπωνική μάρκα στοχεύει να γίνει η μάρκα-ναυαρχίδα των επιδόσεων; Με μοντέλα όπως GR Yaris, GR Corolla, GR86 και Supra, η Gazoo Racing κρατάει σίγουρα ζωντανό το πάθος για την δυναμική οδήγηση και την ταχύτητα και όπως φαίνεται έχει σκοπό να τον κάνει για καιρό ακόμη.
Μάλιστα, η Toyota έχει αφήσει υπονοούμενα για την επιστροφή θρυλικών μοντέλων. Ο Chief Technology Officer της μάρκας, Hiroki Nakajima, επιβεβαίωσε τον Νοέμβριο του 2023 ότι το Celica επιστρέφει. Υπάρχουν επίσης φήμες για νέο MR2, καθώς το όνομα εμφανίστηκε σε επεισόδιο του anime Toyota Grip.
Τώρα, ένας υψηλόβαθμος αξιωματούχος του τμήματος της Toyota επιβεβαιώνει ότι τα διασκεδαστικά, σπορ μοντέλα της μάρκας θα παραμείνουν στα σχέδια της Toyota.
Toyota: Μένουμε στην βενζίνη και το manual
Μιλώντας στο περιοδικό Carsales, ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Toyota Αυστραλίας, Sean Hanley, δήλωσε:
«Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα χειροκίνητα κιβώτια θα είναι μαζί μας για πολύ, πολύ καιρό ακόμα.»
Παρά την ηλεκτρική μετάβαση, η Toyota γνωρίζει ότι υοι περισσότεροι οδηγοί προτιμούν ακόμη τον χαρακτηριστικό ήχο και την αίσθηση ενός βενζινοκινητήρα.
Η εταιρεία σχεδιάζει να κάνει την Gazoo Racing ένα «one-stop shop» για κάθε λάτρη των επιδόσεων, ενώ ερευνά συνθετικά καύσιμα για να επεκτείνει τη ζωή των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Τι περιλαμβάνει το μέλλον των GR Μοντέλων
🟢 Νέος κινητήρας 2.0L για MR2;
Ο Hanley αναφέρθηκε και στο Yaris M concept, που αποκαλύφθηκε στο Tokyo Auto Salon τον Ιανουάριο. Αυτό το hot hatch είχε έναν νέο 2.0L κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τα καθίσματα. Πολλοί αναρωτιούνται αν ήταν ένα μεταμφιεσμένο πρωτότυπο του νέου MR2.
🟢 400+ ίπποι από νέο turbo μοτέρ
Η Toyota ανέπτυξε έναν turbocharged 2.0L τετρακύλινδρο κινητήρα (G20E), ο οποίος μπορεί να τοποθετηθεί τόσο εγκάρσια όσο και διαμήκως. Σε αγωνιστικές εκδόσεις μπορεί να ξεπερνά τους 400 ίππους και 500 Nm ροπής.
🟢 Η Supra συνεχίζει!
Η Toyota έχει ξεκαθαρίσει ότι η Supra δεν θα σταματήσει. Παρόλο που το τρέχον μοντέλο (A90) βασίζεται σε πλατφόρμα της BMW, δεν είναι σαφές αν η Toyota θα αναζητήσει νέο συνεργάτη για την έκτη γενιά.
🟢 Νέο supercar με twin-turbo V8
Η Toyota αναπτύσσει έναν 4.0L twin-turbo V8 κινητήρα για το LFR, ένα supercar που μπορεί να φέρει το σήμα της Lexus, αλλά η αγωνιστική του έκδοση θα είναι Toyota GT3. Αυτό θα μπορούσε να είναι το πρώτο από τα νέα μοντέλα που θα δούμε, πιθανώς αργότερα φέτος.
Δείτε επίσης

Τι είναι οι άξονες σε ένα αυτοκίνητο;

Γιατί η Toyota απογοητεύτηκε από τις συζητήσεις συγχώνευσης Honda και Nissan

F1: Επέστρεψε στο grid ο Ricciardo;

10 απίστευτα κι όμως αληθινά γεγονότα της F1

Αξίζει να δώσω παραπάνω λεφτά για να πάρω καλά ελαστικά;
