Οι Έλληνες εισαγωγείς αυτοκινήτων προετοιμάζονται για τη μεγάλη στροφή της αυτοκίνησης όπου πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν πλέον και οι κινεζικές μάρκες.
Ήδη έχουν αναλάβει την εκπροσώπηση πάνω από πέντε κινεζικών μαρκών. Παράλληλα εξετάζουν κάθε νέα πρόταση για συνεργασία με στόχο να ενισχύσουν το χαρτοφυλάκιό τους.
Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης προτίμησε σε αυτή τη φάση της εξέλιξης της εταιρείας να ξεκινήσει τη συνεργασία της με την κορεατική μάρκα KGM. Πρόκειται για μια κολοσσιαία εταιρεία που στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνεται και η γνωστή κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία SsangYong.
Η SsangYong είναι ο παλαιότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας µε ειδίκευση στην τετρακίνηση, αλλά και στην κατασκευή πολυτελών οχημάτων. Ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1954. Συνεργάσθηκε σε τεχνικό επίπεδο µε τη Mercedes-Benz και κατάφερε να εδραιωθεί στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου. Διέθετε τα µοντέλα της σε περισσότερες από 115 χώρες στον κόσμο.
Είναι μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στον χώρο του αυτοκινήτου. Σχεδιάζει, εξελίσσει, παράγει και διαθέτει ευρεία γκάμα αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά.
Η SsangYong εκπροσωπήθηκε και παλαιότερα στην Ελλάδα από τον ευρύτερο Όμιλο Θεοχαράκη, αλλά η συνεργασία τους διακόπηκε στο τέλος της προηγούμενης δεκαετίας μετά την απόφαση της κορεατικής μάρκας να αλλάξει τη στόχευσή της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω, να σημειώσω την προσπάθεια της SsangYong να δημιουργήσει ένα μοντέλο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Στις 9 Νοέμβριου του 2017 η κορεατική μάρκα ανακοίνωσε πως βρίσκεται σε προχωρημένα στάδια δοκιμών για ένα μοντέλο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που βασίζεται στο μοντέλο Tivoli.
Στο πλαίσιο του προγράμματος για την εμπορευματοποίηση της αυτόνομης οδήγησης μέχρι το 2020, η φίρμα από το 2014 ξεκίνησε να επενδύει στην εξέλιξη και στην κατασκευή αυτόνομων οχημάτων.
Το SsangYong Korando είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που χρησιμοποιήθηκε επιτυχημένα, το 2015, για δοκιμές αυτόνομης οδήγησης, εκτελώντας χωρίς οδηγό τις διαδικασίες μεταβολής ταχύτητας σε ανοιχτό δρόμο, αλλαγής πορείας σε καμπές, αποφυγής εμποδίων, καθώς και άλλες δοκιμασίες.
Τότε είχε ήδη εξασφαλίσει τις τεχνολογίες που επιτρέπουν στο μοντέλο δοκιμών το οποίο βασίζεται στο Tivoli, να αλλάζει αυτόνομα λωρίδες, να διατηρεί απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και να προειδοποιεί έγκαιρα τον οδηγό όταν ένα εμπόδιο εντοπίζεται στον δρόμο μπροστά του.
H μάρκα προετοιμάστηκε για να δοκιμάσει το πρωτότυπο μοντέλο, που είναι προορισμένο για το τρίτο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης, σε συνθήκες πλήρως ανοιχτού δρόμου, έξω, πλέον, από την πίστα.
Τώρα πλέον συνδυάζει την υψηλή ποιότητα κατασκευής με τις ανταγωνιστικές τιμές της. Διαθέτει ευρεία γκάμα αυτοκινήτων, πόλης, compact SUV και σκληροτράχηλα pick-up. Σύντομα θα ανακοινωθούν περισσότερα για τις τιμές και για τις προδιαγραφές των μοντέλων της.
Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης είναι από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αφού αντιπροσωπεύει τα προϊόντα της ιαπωνικής Nissan Motor Co. από το 1961.
Ο όμιλος εταιρειών Θεοχαράκη ξεκίνησε το 1924 από μια μικρή προσωπική επιχείρηση ειδών αυτοκινήτου και υγρών καυσίμων που ίδρυσε ο Νικόλαος Ι. Θεοχαράκης στον Πειραιά.