Η Hyundai Motor Group παρουσίασε επίσημα το νέο υβριδικό της σύστημα μετάδοσης κατά τη διάρκεια του τεχνολογικού event «Next-Gen Hybrid System Tech Day» στη Σεούλ, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή υβριδικών κινητήρων υψηλής απόδοσης για τα μοντέλα Hyundai, Kia και Genesis.
Η νέα αυτή πλατφόρμα θα κάνει ντεμπούτο στο ολοκαίνουργιο Hyundai Palisade SUV το οποίο προσφέρεται στην αγορά των ΗΠΑ, προσφέροντας, σύμφωνα με την εταιρεία, σημαντικά βελτιωμένη απόδοση, κατανάλωση καυσίμου και οδηγική εμπειρία σε σύγκριση με τα προηγούμενα συστήματα.
Καινοτομία δύο κινητήρων και ευελιξία σε όλους τους τύπους κινητήρων
Το νέο υβριδικό σύστημα διαθέτει δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες:
- Ο P1 κινητήρας αναλαμβάνει την εκκίνηση, την ανάκτηση ενέργειας και την υποστήριξη ώθησης.
- Ο P2 κινητήρας είναι υπεύθυνος για την κύρια πρόωση και την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης.
Το διπλό αυτό σύστημα εξασφαλίζει βελτιωμένη ισχύ, ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων, λιγότερους κραδασμούς και μειωμένο θόρυβο κατά την οδήγηση. Επιπλέον, μπορεί να συνδυαστεί ευέλικτα με κινητήρες εσωτερικής καύσης προσφέροντας συνολική ισχύ από 100 έως και 334 ίππους, καλύπτοντας πλήρως όλες τις κατηγορίες οχημάτων: από compact μέχρι μεγάλα SUV.
Κορυφαίες επιδόσεις στο νέο Palisade
Το νέο υβριδικό σύστημα 2.5L turbo βενζίνης που χρησιμοποιείται στο Palisade, επιτυγχάνει:
- Μέγιστη απόδοση καυσίμου: 7,1 λίτρα/100 χλμ.
- Μέγιστη ισχύ: 334 PS
- Μέγιστη ροπή: 460 Nm ροπής
Αυτό μεταφράζεται σε 45% καλύτερη κατανάλωση καυσίμου, 19% αύξηση ισχύος, και 9% αύξηση ροπής σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Η αποδοτικότητα βελτιώνεται χάρη στην τεχνολογία over-expansion cycle, όπου η καθυστερημένη σύγκλειση των βαλβίδων εισαγωγής κατά τη φάση συμπίεσης μειώνει τις απώλειες ενέργειας, διατηρώντας ταυτόχρονα υψηλό λόγο διαστολής κατά την καύση.
Hyundai: Εξοπλισμός και τεχνολογίες από τα ηλεκτρικά του ομίλου
Το νέο σύστημα ενσωματώνει επίσης χαρακτηριστικά που προέρχονται από τα ηλεκτρικά μοντέλα της HMG, όπως:
- Λειτουργία Stay Mode
- Vehicle-to-Load (V2L) για παροχή ρεύματος σε εξωτερικές συσκευές
- Έξυπνο σύστημα αναγεννητικής πέδησης
Ο επικεφαλής του Κέντρου Δοκιμών Ηλεκτροκίνησης της HMG, Dong Hee Han, δήλωσε:
«Αναπτύξαμε ένα καινοτόμο υβριδικό σύστημα που αξιοποιεί την τεχνογνωσία μας σε κινητήρες και συστήματα μετάδοσης με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την ανάπτυξη τεχνολογιών που προσφέρουν υψηλές επιδόσεις με οικολογικό προφίλ, διευκολύνοντας τη μετάβαση προς τα EVs.»
Η νέα υβριδική τεχνολογία θα συνεχίσει την πορεία της και στο νέο Hyundai Santa Fe, που θα έχει ένα turbo υβριδικό σύστημα 1.6 λίτρων.