Η Ford δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει έναν ηλεκτρικό αντικαταστάτη του Fiesta χρησιμοποιώντας μια έκδοση του προσεχούς προσιτού, μικρού EV της Volkswagen, δήλωσε ο επικεφαλής των επιβατικών αυτοκινήτων της Ford Ευρώπης Martin Sander.
Η Ford τερμάτισε την παραγωγή του Fiesta στις 7 Ιουλίου, καθώς η εταιρεία προχωρά στο μετασχηματισμό της σε μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη.
Το εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κολωνία όπου κατασκευαζόταν το Fiesta ανακαινίστηκε με επένδυση 2 δισ. δολαρίων για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων που βασίζονται στην αρχιτεκτονική MEB του VW Group. Το πρώτο από τα EV της Ford που βασίζονται σε αυτή, ένα συμπαγές SUV με την ονομασία Explorer, θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στις αρχές του επόμενου έτους.
Όταν ρωτήθηκε αν η Ford θα πάρει μια έκδοση του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου της VW που θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ, ο Sander δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει «μια πολύ εποικοδομητική και θετική συνεργασία με τη Volkswagen και ενδεχομένως θα διερευνηθούν ευκαιρίες για να προχωρήσουμε στο επόμενο επίπεδο», προσθέτοντας ότι «τίποτα δεν έχει αποφασιστεί, αλλά δεν θέλω να το αποκλείσω».
Η VW παρουσίασε τον Μάρτιο το πρωτότυπο ID.2all ως ένα προσιτό μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία με τιμή πώλησης κάτω από 25.000 ευρώ.
Η Ford εγκατέλειψε την αγορά των μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, αφού το κόστος για την τήρηση των ολοένα και αυστηρότερων προτύπων εκπομπών ρύπων κατέστησε τα μικρά αυτοκίνητα ασύμφορα για την εταιρεία.
«Τα μικρότερα οχήματα έχουν μικρότερο περιθώριο κέρδους. Δεν έχουμε την κλίμακα του ομίλου Volkswagen ή της Stellantis στην Ευρώπη» δήλωσε ο Sander. «Μικρά οχήματα, όπως το Fiesta, δεν είναι η καρδιά της Ford Motor Company.»