Site icon TheCars.gr

Η Bugatti επιβεβαιώνει ότι νέος υβριδικός V16 κινητήρας θα αντικαταστήσει τον θρυλικό W16 [ΒΙΝΤΕΟ]

buggati

Οι φήμες είναι αληθινές – η Bugatti θα βάλει κινητήρα V16 στο επόμενο hypercar της. Ο αντικαταστάτης της Bugatti Chiron αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Ιούνιο.

Για να μειώσει την αναμονή, οι άνθρωποι στην Molsheim έχουν δημοσιεύσει ένα βίντεο με τον ήχο του κινητήρα o οποίος, όπως υποδείχθηκε προηγουμένως από υπεύθυνους της εταιρείας, θα είναι κινητήρας εσωτερικής καύσης και θα αποτελεί μέρος ενός υβριδικού συστήματος κίνησης.

Η Bugatti δεν είναι διατεθειμένη να παρέχει πρόσθετες λεπτομέρειες προς το παρόν. Προηγούμενες αναφορές υπαινίχθηκαν ότι ο νέος κινητήρας έχει αναπτυχθεί από την Cosworth με τεράστια χωρητικότητα 8,3 λίτρων.

Θα μπορούσε ακόμη και να είναι ατμοσφαιρικός, κάτι που δεν θα αποτελούσε έκπληξη αφού το βίντεο υποδηλώνει έναν κινητήρα υψηλών στροφών.

Μερικοί λένε ότι φτάνει τις 9.000 στροφές και δουλεύει με τρεις ηλεκτροκινητήρες για να αποδώσει συνδυαστική ισχύ 1.800 ίππων. Ωστόσο, το μόνο επιβεβαιωμένο γεγονός είναι ότι το σύστημα κίνησης είναι υβριδικό V16, οπότε λάβετε υπόψη αυτές τις άλλες λεπτομέρειες με επιφύλαξη.

Περισσότερες επίσημες πληροφορίες θα πρέπει να αποκαλυφθούν τους επόμενους μήνες μέχρι το μεγάλο ντεμπούτο τον Ιούνιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Bugatti είχε ασχοληθεί με την ιδέα ενός ακόμη πιο τρελού κινητήρα πολλά χρόνια πριν. Τον Σεπτέμβριο του 1999, η 18/3 Chiron εμφανίστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης με έναν κολοσσιαίο W18 6,3 λίτρων που χρησιμοποιήθηκε επίσης στο σεντάν 1999 EB 218.

Δεν θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα χρησιμοποιεί κινητήρα V16, αφού αυτή η τιμή ανήκει στο Cadillac V-16 του 1930. Η αμερικανική μάρκα πολυτελείας επανέφερε την ιδέα το 2003 με το concept Sixteen.

Ένα χρόνο αργότερα, το concept Rolls-Royce 100EX είχε επίσης ένα V16. Το Devel Sixteen υποσχόταν επίσης ένα V16, αλλά αυτό το αυτοκίνητο εξακολουθεί να λείπει. Μην ξεχνάμε ότι υπήρχαν πρωτότυπα μιας BMW Σειράς 7 Goldfisch και μιας Bentley Mulsanne με V16.

Ίσως το πιο γνωστό αυτοκίνητο με V16 ήταν η Cizeta-Moroder V16T του 1991.

Περισσότερα από τη Bugatti-Rimac

Πέρα από τον κινητήρα, το γαλλικό hypercar αναμένεται να είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο παρά μια εξέλιξη των Veyron και Chiron. Πρόκειται για το τελευταίο μοντέλο που σχεδίασε ο Διευθυντής Σχεδιασμού της Bugatti, Achim Anscheidt.

Τα μελλοντικά μοντέλα που θα έρθουν μετά τη διάδοχο του Chiron πρόκειται να σχεδιαστούν από μια ομάδα με επικεφαλής τον Frank Heyl.

Αν και απέχουμε λίγους μήνες από την παγκόσμια πρεμιέρα, οι εύποροι πελάτες που θέλουν να βρεθούν πίσω από το τιμόνι θα έχουν μακρά αναμονή. Η παραγωγή και οι παραδόσεις δεν πρόκειται να ξεκινήσουν πριν από το 2026, επειδή η Bugatti έχει πολλά πράγματα στο πιάτο της, με το Mistral roadster και το Bolide μόνο για πίστα.

Αυτά είναι τα δύο τελευταία αυτοκίνητα με κινητήρα W16, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το επερχόμενο μοντέλο έχει επηρεαστεί από τον περιορισμό μεγέθους. Οι δεκαέξι κύλινδροι θα αναδιαταχθούν για ένα αυτοκίνητο που υπόσχεται να είναι «ασύγκριτο σε κάθε λεπτομέρεια».

Ο συνεχιστής των Veyron και Chiron παρουσιάζεται ως «μια καθαρή ενσωμάτωση του DNA της Bugatti, που δημιουργήθηκε όχι μόνο για το παρόν, ή ακόμα και για το μέλλον – αλλά pour l’éternité (για την αιωνιότητα).

BUGATTI: A New Age — “Pour L’Éternité”

Πηγή: Auto Express

Exit mobile version