Site icon TheCars.gr

Hyundai: ξεκινά πωλήσεις μέσω Amazon

Hyundai: ξεκινά πωλήσεις μέσω Amazon

Σε μια κίνηση που θα δώσει νέα ώθηση στο εμπόριο οχημάτων μέσω του διαδικτύου, η Hyundai και η Amazon προχωρούν στη δημιουργία ψηφιακής βιτρίνας για την πώληση των αυτοκινήτων της πρώτης στους καταναλωτές των ΗΠΑ.

Η Hyundai θα είναι ο πρώτος κατασκευαστής του κλάδου που θα χρησιμοποιήσει το ψηφιακό εργαλείο λιανικής πώλησης της Amazon με στόχο να προσφέρει μία ολοκληρωμένη διαδικασία αγοράς. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέγουν αλλά και να πληρώνουν για το όχημά τους μέσα από την πλατφόρμα ψηφιακών αγορών της αμερικανικής εταιρείας, με τα αυτοκίνητα να παραδίδονται μέσω των τοπικών αντιπροσωπειών.

«Μάθαμε μέσα από την πανδημία πώς οι καταναλωτές περίμεναν να έχουν μία παρόμοια εμπειρία όταν αγοράζουν ένα αυτοκίνητο ή κάποιο άλλο προϊόν online», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor North America, Jose Muñoz, σε συνέντευξή του με την ευκαιρία της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.

«Η Amazon εξέταζε επίσης το ενδεχόμενο της πώλησης αυτοκινήτων ως μια από τις μελλοντικές ευκαιρίες, και νομίζω ότι διαφαίνεται μια win-win λύση» δήλωσε ο Muñoz.
Η ανακοίνωση ξεσήκωσε αμέσως μία σειρά από ερωτήματα σε ορισμένους εμπόρους και επενδυτές του κλάδου. Η Lithia, ο μεγαλύτερος όμιλος λιανικής πώλησης αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, είδε αμέσως τη μετοχή της να πέφτει κατά 5,1%. Η τιμή της μετοχής της AutoNation, του Νο2 ομίλου αυτοκινήτων, διολίσθησε κατά 6%. Η μετοχή της διαδικτυακής πλατφόρμας TrueCar υποχώρησε κατά 7%.

Η Amazon ξεκινά με την Hyundai, δήλωσαν στελέχη της αμερικανικού γίγαντα στον τομέα του ψηφιακού λιανεμπορίου, αλλά αναμένουν συνεργασία και με άλλους κατασκευαστές.
Ο αντιπρόεδρος της Amazon για την παγκόσμια εταιρική επιχειρηματική ανάπτυξη Μάρτι Μάλικ δήλωσε ότι το επόμενο βήμα θα είναι η επέκταση εντός του χαρτοφυλακίου της Hyundai Motor Group – «ιδανικά με τις Genesis και Kia» – και στη συνέχεια με άλλες μάρκες.

Exit mobile version