Site icon TheCars.gr

Hyundai: Ποιο γνωστό μοντέλο παρουσίασε επικίνδυνο ελάττωμα ασφαλείας;

Τα υπερυψωμένα crossover και SUV, αποτελούν τα νέα οικογενειακά αυτοκίνητα έχοντας αντικαταστήσει τα μίνι βαν και τα sedan ως οικογενειακά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Kelley Blue Book, 15 από τα 25 κορυφαία σε πωλήσεις οχήματα το 2023 είναι crossover ή SUV και περιλαμβάνουν κάποια πολύ γνωστά μοντέλα όπως το Subaru Forester, το Jeep Grand Cherokee, το Honda CR-V και το Tesla Model Y.

Ανάμεσα στις κορυφαίες μάρκες είναι η Hyundai, με το SUV Tucson να καταλαμβάνει την 15η θέση στις πωλήσεις πέρυσι, με 209.624 μονάδες.

Ωστόσο, μια ομοσπονδιακή έρευνα διεξήχθη για ένα από τα best seller της νοτιοκορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας λόγω ενός τρομακτικού ελαττώματος, που μπορεί να προκαλέσει κίνδυνο στους επιβάτες.

Το πρόβλημα του Hyundai Palisade

Σύμφωνα με μια αναφορά του Automotive News, η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), ξεκίνησε έρευνα για το Hyundai Palisade, ένα μεσαίο SUV τριών σειρών καθισμάτων.

Η ομοσπονδιακή υπηρεσία αναφέρει ότι έλαβε 37 καταγγελίες για «ακούσιο» άνοιγμα των ζωνών των θέσεων της δεύτερης σειράς όταν το όχημα είναι εν κινήσει. Σε έγγραφα που σχετίζονται με την καταγγελία, 332.288 Palisades μεταξύ των ετών 2020-2023 θα μπορούσαν να επηρεαστούν από το ελάττωμα.

«Οι καταγγελίες ισχυρίζονται ότι χωρίς προειδοποίηση, οι ζώνες ασφαλείας μερικές φορές ξεκλειδώνουν ακούσια, αυξάνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού λόγω πλήρους απώλειας προστασίας από τη ζώνη ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης», δήλωσε η NHTSA στο προκαταρκτικό έγγραφο της έρευνας.

Μια τρομακτική εμπειρία

Οι ιδιοκτήτες έχουν αναφέρει ότι οι ζώνες ασφαλείας ξεκλειδώνουν κατά την οδήγηση για κάποιο χρονικό διάστημα.

Σε μια δημοσίευση στο φόρουμ ιδιοκτητών Palisade τον Δεκέμβριο του 2022, ένας ιδιοκτήτης Palisade με το όνομα Praveen έγραψε ότι το περιστατικό τον έκανε να αναζητήσει ένα νέο αυτοκίνητο.

«Αυτό συνέβη μια φορά κατά την οδήγηση, η ζώνη ασφαλείας βγήκε έξω και έπρεπε να σταματήσω το όχημα για να το διορθώσω», δήλωσε ο Praveen.

«Η ζώνη ασφαλείας φαίνεται να είναι αδύναμη και δεν παραμένει κλειδωμένη και σίγουρα δεν θα παραμείνει κλειδωμένη υπό πίεση. Οι αγκράφες της δεύτερης σειράς με έχουν κάνει έτοιμο να ανταλλάξω το αυτοκίνητό μου».

Και άλλοι ιδιοκτήτες μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τις ζώνες ασφαλείας

Χρήστες του Reddit σε μια συζήτηση για το ελάττωμα στο subreddit r/HyundaiPalisade σημείωσαν ότι αντιμετωπίζουν επίσης αυτό το πρόβλημα.

Η χρήστης u/shanleeraeann δήλωσε ότι μία ζώνη ασφαλείας στη δεύτερη σειρά του Palisade τους παρουσιάζει σημάδια του ελαττώματος, και ότι είχε μια αρνητική εμπειρία όταν προσπάθησε να το αναφέρει στον αντιπρόσωπο της Hyundai.

«Έχουμε μία ζώνη ασφαλείας στη δεύτερη σειρά που το κάνει αυτό. Το πήγαμε στη Hyundai και μας είπαν ότι δεν υπάρχει τίποτα λάθος, δεν μπόρεσαν να το αναπαράγουν», ανέφερε η χρήστης του Reddit. «Απλά βεβαιωνόμαστε ότι το κλείνουμε δυνατά και τραβάμε μερικές φορές για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα βγει. Αναφέρετέ το στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας, έτσι ώστε να υπάρχει καταγραφή ακόμα κι αν δεν “βρουν κάτι λάθος”».

Ένας άλλος ιδιοκτήτης και χρήστης του Reddit, ο u/vichen13, δήλωσε ότι αντιμετώπιζε αυτό το πρόβλημα στη «θέση της κόρης του» και ότι νόμιζε ότι «ήταν επειδή δεν το έσπρωχνε αρκετά δυνατά».

«Μετακινώ τα παιδιά μου στην τρίτη σειρά!», δήλωσε ο χρήστης u/vichen13.

Το έγγραφο που δημοσίευσε το Γραφείο Ερευνών Ελαττωμάτων (ODI) της NHTSA δεν δίνει καμία σαφή κατεύθυνση προς ανάκληση, καθώς αυτή τη στιγμή διερευνά το πεδίο και τη σοβαρότητα του θέματος.

Επί του παρόντος, δεν υπάρχει λύση για το πρόβλημα, αλλά το ODI της NHTSA θα αποφασίσει εάν θα εκδώσει ανάκληση για τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα.

Exit mobile version