Η Hyundai και η Kia ενώθηκαν, για να παρουσιάσουν ένα νέο, καθολικά προσαρμόσιμο σύστημα μετάδοσης της κίνησης που ονομάζεται «Uni Wheel», το οποίο στοχεύει να αλλάξει την υπάρχουσα τεχνολογία!
Το νέο σύστημα ενσωματώνει προϋπάρχουσα τεχνολογία του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, που ουσιαστικά έχει ανασχεδιαστεί, για να μετακινήσει τα κύρια εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης, στην κενή περιοχή μέσα στην πλήμνη του τροχού ενός αυτοκινήτου.
Σε ένα παραδοσιακό αυτοκίνητο που λειτουργεί με καύση, η ισχύς αποστέλλεται από τον κινητήρα μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων και στη συνέχεια στους τροχούς, χρησιμοποιώντας κινητήριους άξονες και αρθρώσεις. Σε ένα EV, ο ηλεκτροκινητήρας και ο μειωτήρας υποκαθιστούν τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά η υπόλοιπη διαδικασία παραμένει η ίδια.
Το Uni Wheel, θέλει να αλλάξει αυτό το τελευταίο βήμα, επανατοποθετώντας τον μειωτήρα σε ένα EV, στο εσωτερικό της πλήμνης του τροχού και στη συνέχεια τοποθετώντας «συμπαγείς» μεμονωμένους κινητήρες, πιο κοντά σε κάθε τροχό. Αυτό όχι μόνο θα μείωνε το μέγεθος των αξόνων μετάδοσης της κίνησης, αλλά και την ποσότητα του συνολικού χώρου του δαπέδου που χρησιμοποιείται. Το οποίο σημαίνει περισσότερο χώρο στην καμπίνα.
Αυτό που επιτρέπει στη συνέχεια να λειτουργήσει το Uni Wheel, είναι μια «πλανητική» διαμόρφωση γραναζιού, η οποία αποτελείται από ένα κεντρικά τοποθετημένο γρανάζι «ηλίου» και τέσσερα γρανάζια «πινιόν» σε κάθε πλευρά και ένα γρανάζι «δακτυλίου» που βρίσκεται στην εξωτερική άκρη. Η ισχύς που παράγεται από τον κινητήρα, αποστέλλεται πρώτα στο γρανάζι του «ήλιου», το οποίο στη συνέχεια μεταδίδεται στα γρανάζια πινιόν, για να μετακινήσει το γρανάζι. Το γρανάζι το οποίο συνδέεται με τους πραγματικούς τροχούς του αυτοκινήτου, ενεργοποιείται στη συνέχεια και επιτρέπει την οδήγηση.
Το κατασκευαστικό δίδυμο της Νότιας Κορέας, λέει επίσης ότι αυτό θα έχει θετικό αντίκτυπο στην οδηγική άνεση, καθώς το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, συνεργάζεται στενά με την ανάρτηση πολλαπλών αξόνων.
Η τεχνολογία θα συνεχίσει να βελτιώνεται με σκοπό την ενσωμάτωσή της σε μελλοντικά προϊόντα και έχει τη δυνατότητα να εφαρμοστεί σε οτιδήποτε έχει τροχούς τόσο τεσσάρων ιντσών όσο και 25 ιντσών.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και σε διαφορετικούς τύπους μεταφοράς, από ποδήλατα έως αναπηρικά καροτσάκια!