Είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα μπορούν σε ευθεία γραμμή να κατατροπώσουν οποιονδήποτε αντίπαλο, πολλοί είναι εκείνοι ωστόσο που αμφισβητούν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν τον ίδιο ξέφρενο ρυθμό σε μια φιδίσια διαδρόμη.
Το αυξημένο βάρος, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά ακόμα και τους 2 τόνους, αποτελεί ένα σημαντικό μειονέκτημα που πολύ δύσκολα μπορεί να αντισταθμιστεί από την ισχύ ενός ή δύο ηλεκτροκινητήρων.
Αυτό βέβαια δεν φαίνεται να ισχύει στην περίπτωση του Hyundai Ioniq 5 N, το οποίο βρέθηκε στην κατά γενική ομολογία απαιτητικότερη πίστα του πλανήτη, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να τα βγάλει πέρα ακόμα και απέναντι στην περίφημη πράσινη κόλαση του Nurburgring.
To Hyundai Ioniq 5 N των 650 ίππων όχι μόνο κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων αλλά και να σημειώσει μια επίδοση που το τοποθετεί ψηλότερα ακόμα και από μια πρόταση της Ferrari.
Συγκεκριμένα, το Hyundai Ioniq 5 N κατάφερε να ολοκληρώσει τα περίπου 20 χιλιόμετρα της φημισμένης πίστας του Nurburgring σε 7 λεπτά, 45 δευτερόλεπτα και 59 δέκατα, μόλις δύο δευτερόλεπτα πιο αργά από την Aston Martin Vantage ή την BMW M2 CS, αλλά ταχύτερα από την Ferrari 599.
H δοκιμή πραγματοποιήθηκε από το γερμανικό περιοδικό Sport Auto και στο αριστερό κάθισμα του κορεατικού μοντέλου βρέθηκε ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων, Christian Gebhardt.
Να θυμίσουμε ότι το Hyundai Ioniq 5 N εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν για κάθε άξονα- αποδίδοντας συνδυαστικά 650 ίππους και έχοντας την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και να κινείται με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα.
Το οπλοστάσιο του ηλεκτροκίνητου Hyundai ενισχύεται από το σύστημα προσομοίωσης της λειτουργίας ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και τα αναβαθμισμένα φρένα με τις τετραπίστονες δαγκάνες και τους αεριζόμενους δίσκους των 400 mm για τον μπροστινό άξονα.
Δείτε το βίντεο εδώ