Με λίγο περισσότερο από μισή δεκαετία κάτω από τους τροχούς του και έχοντας αναβιώσει το όνομα Passport στη σειρά της Honda, το ανανεωμένο SUV αναβαθμίστηκε πλήρως για το 2025. Αν και η διάρκεια ζωής του τρέχοντος Passport δεν είναι πολύ μεγάλη, είναι λίγο μεγαλύτερη από το συνηθισμένο για ένα μοντέλο της Honda.
Βελτιωμένο πλαίσιο και μυώδες σώμα
Το Passport αναμένεται να είναι σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπο με το ομόσταυλο Pilot από τους πίσω τροχούς προς τα εμπρός. Επίσης, όπως και πριν την ανανέωση, έχει το ίδιο μεταξόνιο, αλλά έχει την ουρά του αρκετά κομμένη.
Σε τελική ανάλυση, χωρίς να διαθέτει ένα κάθισμα τρίτης σειράς (αυτή είναι η δουλειά του πιλότου), το «διαβατήριο» των δύο σειρών καθισμάτων, είναι συνολικά πιο κόμπακτ. Παράλληλα υπάρχουν βελτιώσεις στην καταστολή του θορύβου από το δρόμο και τον αέρα, στην τεχνολογία της καμπίνας, όπως και βελτιώσεις στο πλαίσιο.
Απόδοση εκτός δρόμου
Μια άλλη βελτίωση του Pilot αναμένεται να κάνει το άλμα στο Passport, όπως ένα εντελώς πιο εστιασμένο και ικανό επίπεδο εξοπλισμού TrailSport, εστιασμένο εκτός δρόμου. Η τρέχουσα έκδοση του Passport TrailSport, είναι κάτι περισσότερο από ένα πακέτο σχεδίασης stopgap, που περιλαμβάνει καλύτερα ελαστικά για οδήγηση σε χωματόδρομο, μια ελαφριά ανύψωση της ανάρτησης και πολλά άλλα.
Μια πιο ενδελεχής αναβάθμιση εκτός δρόμου ήταν πάντα προγραμματισμένη για το Passport της επόμενης γενιάς, όπως και στο Pilot. Έτσι θα είναι με νέο πλαίσιο και νέο πακέτο ηλεκτρονικών, με ικανότητες χώματος πάνω από το μέσο όρο, όπως το Grand Cherokee, το Kia Sorento X- Pro και το Subaru Outback Wilderness.
Θα υπάρχουν επίσης νέα εξαρτήματα, όπως πλάκες ολίσθησης, κάμερες TrailWatch, καλύτερη κίνηση Trail Drive και καλύτερο σύστημα AWD, που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί πραγματικά σε εδάφη εκτός δρόμου με στροφές.
Συστήματα κίνησης
Ακριβώς όπως με το Pilot, μην περιμένετε να δείτε μια υβριδική έκδοση του Passport ξαφνικά. Αν και θα ήταν ωραίο να δούμε μια υβριδική επιλογή με αυτό το νέο πλαίσιο, ακόμη και μια αναβαθμισμένη έκδοση, με ισχυρότερους κινητήρες.
Αντίθετα, ο ίδιος κινητήρας σε διάταξη V6 των 3,5 λίτρων που τροφοδοτείται με καύσιμο, παρέα με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων που διαθέτει το Pilot, είναι το πιο πιθανό. Αυτό δεν είναι κακό, καθώς αυτός ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργούν αρκετά καλά στο μεγαλύτερο Pilot SUV των τριών σειρών καθισμάτων της Honda.
Εσωτερικό
Στην πραγματικότητα, μην περιμένετε πραγματικές διαφορές μεταξύ του ταμπλό του Passport και του Pilot, κάτι που πιθανώς σημαίνει, ότι η Honda θα το εξοπλίσει, με την μικρή οθόνη αφής 9,0 ιντσών του Pilot, αν και η Honda έχει διαθέσιμη οθόνη αφής 12,3 ιντσών.
Αν και μπορεί να μην έχει το μήκος του αμαξώματος του Pilot, το Honda Passport του 2025, δεν τσιγκουνεύεται τον χώρο φόρτωσης, καθώς δεν θα χρειάζεται να χάσει χώρο απο ένα κάθισμα τρίτης σειράς. Αναμένουμε να δούμε το ίδιο σχέδιο δεύτερης σειράς με το Pilot, που σημαίνει ένα κεντρικό κάθισμα μεσαίας σειράς, που μπορεί να αποθηκευτεί κάτω από το πάτωμα των αποσκευών.
Συνοψίζοντας
Εάν ήσασταν λάτρης του επανασχεδιασμού του Pilot 2023, αλλά δεν χρειάζεστε τρεις σειρές καθισμάτων, θα λατρέψετε το Passport του 2025. Εάν ελπίζατε για ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, δεν πρόκειται να το βρείτε από το «μικρότερο Pilot», αλλά ίσως βρείτε ένα εκπληκτικά καλό SUV εκτός δρόμου στο Passport TrailSport.
Θα έχετε ένα SUV υψηλής ποιότητας, δύο σειρών καθισμάτων από τη Honda, που θα ανταγωνίζεται ευθέως τα Jeep Grand Cherokee, το Subaru Outback και ίσως ακόμη και το Toyota 4Runner.