Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το μοντέλο στο Tokyo Auto Salon αν και δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα που θα φοράει το σπορ hatchback.
Η Honda έφερε αρκετά εκθέματα στο Tokyo Auto Salon φέτος, αν και ένα από αυτά είναι πιο ενδιαφέρον για τους Ιάπωνες αγοραστές, καθώς σύντομα θα μπει στην παραγωγή.
Το Honda Civic RS Prototype του 2024, αποτελεί μια σπορ έκδοση hatchback, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα καλύψει το κενό μεταξύ των κανονικών εκδόσεων και του σκληροπυρηνικού Civic Type R, παρόλο που το αμάξωμα και οι ζάντες αλουμινίου, μεταφέρονται από το στάνταρ Civic Hatchback.
Το Civic RS, παρουσιάστηκε με ένα ολόμαυρο χρώμα, ενισχύοντας την «stealth» εμφάνισή του. Το αποκορύφωμα στο εξωτερικό του, είναι ο επανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας, με πιο αιχμηρή επιφάνεια και πιο λεπτές πλευρικές εισαγωγές.
Επιπλέον, η Honda πρόσθεσε κόκκινα εμβλήματα RS και στα δύο άκρα που έρχονται σε αντίθεση με τη μαύρη βαφή.
Οι λεπτές οπτικές αναβαθμίσεις, κάνουν τη νέα έκδοση, να μοιάζει με μια έκδοση softcore του Civic, που είναι ήδη διαθέσιμο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά οι Ιάπωνες αγοραστές, περιορίζονται στο αυτόματο CVT. Αυτό θα αλλάξει σίγουρα το φθινόπωρο του 2024, όταν το χειροκίνητο Civic RS, θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία.
Η εταιρεία δεν είπε τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι θα τροφοδοτείται από τον μη ηλεκτροκίνητο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων. Το πιο σημαντικό, η Honda υποσχέθηκε «περισσότερες βελτιώσεις στη χαρά της οδήγησης», υπονοώντας μια αναθεωρημένη διάταξη πλαισίου, που θα δικαιολογούσε την πιο σπορ εμφάνιση.
Μαντεύοντας ανάμεσα στις γραμμές, το Civic RS προδιαγραφής JDM, θα μπορούσε να αντικατοπτρίζει τις προδιαγραφές του Civic Si των Η.Π.Α. Το τελευταίο, επωφελείται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ, παχύτερες ράβδους σταθεροποίησης, μεγαλύτερα φρένα και 202 PS από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λίτρων! Μένουμε συντονισμένοι.
Δείτε περισσότερα εδώ