HiPhi: παρών στο Μόναχο

HiPhi: παρών στο Μόναχο

Η κινεζική μάρκα πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων HiPhi θα συνεχίσει την προσπάθειά της για προβολή στην Ευρώπη έχοντας έντονη παρουσία στην Έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility του Μονάχου.

Η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2019 ως μέρος της νεοφυούς επιχείρησης Human Horizons, έχει ήδη ξεκινήσει τις πωλήσεις δύο μοντέλων, του μεγάλου SUV με την ονομασία X και του 4θυρου Z GT, στη Γερμανία και τη Νορβηγία.

Το Z θα βρίσκεται μεταξύ των εκθεμάτων της έκθεσης του Μονάχου, ενώ παράλληλα το X, το Z και το Y, ένα μικρότερο μεσαίο sedan με πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, θα εκτίθενται σε ένα νέο κατάστημα λιανικής πώλησης, με τη ονομασία HiPhi Hub, στο αεροδρόμιο του Μονάχου.

Το Y έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούλιο. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν προς το τέλος του τρέχοντος έτους.

Ο αριθμός των κινεζικών εταιρειών στη φετινή έκθεση του Μονάχου θα είναι σχεδόν διπλάσιος από ό,τι το 2021, ενώ το Παγκόσμιο Συνέδριο Οχημάτων Νέας Ενέργειας, η εμπορική έκθεση για την ηλεκτρική κινητικότητα της Κίνας, θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης του Μονάχου στις 6 Σεπτεμβρίου.

Η HiPhi δηλώνει ότι σκοπεύει να επεκτείνει τις πωλήσεις της στις κύριες αγορές της Ευρώπης έως το 2027.

Το μοντέλο Z με τιμή εκκίνησης 105.000 ευρώ στη Γερμανία αποδίδει 662 ίππους με τη βοήθεια δύο ηλεκτροκινητήρων που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα. Η τιμή εκκίνησης του HiPhi X είναι τα 109.000 ευρώ και διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 295 ίππων που προσφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Η HiPhi αποτελεί μέρος της Human Horizons, μιας εταιρείας που ιδρύθηκε το 2017 από δύο στελέχη με διασυνδέσεις με τις κινεζικές δραστηριότητες της GM. Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της εταιρείας Ding Lei ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο του αυτοκινήτου στην κοινοπραξία του VW Group με την SAIC το 1988 κα ήταν πρόεδρος της SAIC-GM από το 2005 έως το 2007. Από την άλλη, ο αντιπρόεδρος Phil Murtaugh ήταν επικεφαλής της SAIC-GM από την ίδρυσή της το 1996 έως το 2005 και στη συνέχεια έφυγε για να διευθύνει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Chrysler στην Ασία. Ήταν επίσης διευθύνων σύμβουλος της Qoros Auto, μιας μικρής αυτοκινητοβιομηχανίας από τη Σαγκάη, από το 2009 έως το 2016.

Πηγή: Automotive News


About the author


Δείτε επίσης

Μπορώ να οδηγήσω με σκασμένο λάστιχο;

Μπορώ να οδηγήσω με σκασμένο λάστιχο;

Πώς να καθαρίσω τα λάστιχα από τα παράθυρα του αυτοκινήτου από βρύα

Πώς να καθαρίσω τα λάστιχα από τα παράθυρα του αυτοκινήτου από βρύα

Συνθετικά λάδια: Μπορούν να προκαλέσουν διαρροές στον κινητήρα;

Συνθετικά λάδια: Μπορούν να προκαλέσουν διαρροές στον κινητήρα;

Κουίζ: Έχεις πάθος με την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

Κουίζ: Έχεις πάθος με την ταχύτητα; Μπορείς να κάνεις το 3/3;

7 κίνδυνοι που κρύβει το πλύσιμο του αυτοκινήτου

7 κίνδυνοι που κρύβει το πλύσιμο του αυτοκινήτου

Σασμάν: 5 σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσετε

Σασμάν: 5 σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσετε