H Audi δεν είναι τόσο σίγουρη για την ηλεκτρική μετάβαση μέχρι το 2023

H Audi δεν είναι τόσο σίγουρη για την ηλεκτρική μετάβαση μέχρι το 2023

Η Audi σχεδίαζε να σταματήσει τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε μόλις επτά χρόνια. Ωστόσο, φαίνεται πως θα ακολουθήσει διαφορετική πορεία.

Αυτό το άρθρο μοιάζει με κάτι που έχουμε ξαναδεί και σε άλλες μάρκες. Η Audi είναι η τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία που αρχίζει να αμφιβάλλει για τους φιλόδοξους στόχους της που είχε θέσει για τα ηλεκτρικά οχήματα. Το 2021, η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να είναι γίνει ηλεκτρική έως το 2032, ενώ είχε δηλώσει ότι το τελευταίο της αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα κυκλοφορήσει το 2026. Από ότι φαίνεται, η γερμανική μάρκα επανεξετάζει αυτούς τους στόχους,

Audi: Eπανεξετάζει την ημερομηνία μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση

Αυτήν την εβδομάδα, ο CEO της Audi, Gernot Döllner, δήλωσε:

«Το 2032 ήταν η ημερομηνία που είχαμε ανακοινώσει. Με την καθυστερημένη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, πρέπει να επανεξετάσουμε αυτές τις ημερομηνίες και προθεσμίες.»

Η Audi σχεδιάζει να αξιολογήσει τη «ζωή των κινητήρων εσωτερικής καύσης», καθώς η πλήρης στροφή στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως «θα διαρκέσει περισσότερο από ό,τι αρχικά είχαμε προγραμματίσει».

Τα στοιχεία πωλήσεων για το 2024 δείχνουν ότι η ζήτηση για ηλεκτρικά Audi μειώθηκε κατά 19,5%, φτάνοντας τις 158.343 μονάδες παγκοσμιώς. Η εταιρεία αποδίδει αυτήν τη μείωση σε μια «δύσκολη γενική κατάσταση της αγοράς, σκληρότερο ανταγωνισμό και σημαντικά χαμηλότερη συνολική ζήτηση για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα». Ωστόσο, η BMW φαίνεται να διαφωνεί, αφού οι πωλήσεις των δικών της EVs αυξήθηκαν κατά 11,6%, φτάνοντας τις 368.475 μονάδες. Μάλιστα, η BMW ξεπέρασε σε πωλήσεις τόσο τη Mercedes όσο και την Audi μαζί, εάν μιλάμε αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Επιστροφή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Audi τώρα δηλώνει ότι «η ευελιξία είναι το παν» και ετοιμάζει νέα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ήδη έχουμε δει τις νέες εκδόσεις του A5 (liftback και wagon), του Q5 και Q5 Sportback, καθώς και το A6 Avant, ενώ η sedan εκδοχή αναμένεται σύντομα. Το νέο Q3 θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, ενώ κατασκοπευτικές φωτογραφίες φανερώνουν ότι και ένα νέο Q7 βρίσκεται υπό ανάπτυξη.

Η Audi δεν εγκαταλείπει ούτε τους diesel κινητήρες, αφού έχει ήδη προσαρμόσει τον TDI στις νέες προδιαγραφές Euro 7. Ωστόσο, οι μελλοντικές επενδύσεις σε diesel δεν φαίνονται πιθανές, όσο οι πωλήσεις πετρελαιοκινήτων οχημάτων μειώνονται.

 

Δείτε επίσης

Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο;

Αξίζει να αγοράσω μεταχειρισμένο κιβώτιο ταχυτήτων στο αυτοκίνητο;

F1: «Max Verstappen στην Aston Martin» βλέπει ο Montoya

F1: «Max Verstappen στην Aston Martin» βλέπει ο Montoya

F1: Είναι ρεαλιστικό το σενάριο της επιστροφής των V1O – Τι λένε οι ομάδες

F1: Είναι ρεαλιστικό το σενάριο της επιστροφής των V1O – Τι λένε οι ομάδες

F1: Ο Yuki Tsunoda εντυπωσίασε με τις πρώτες δοκιμές της Red Bull στον προσομοιωτή

F1: Ο Yuki Tsunoda εντυπωσίασε με τις πρώτες δοκιμές της Red Bull στον προσομοιωτή

Τips για πιο ασφαλές και οικονομικό φρενάρισμα

Τips για πιο ασφαλές και οικονομικό φρενάρισμα

Τι είναι οι άξονες σε ένα αυτοκίνητο;

Τι είναι οι άξονες σε ένα αυτοκίνητο;