Site icon TheCars.gr

Γιατί τα υβριδικά σημειώνουν αύξηση στις πωλήσεις;

Γιατί τα υβριδικά σημειώνουν αύξηση στις πωλήσεις;

Real.gr

Οι αποτυχημένες προσπάθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών να αναπτύξουν την αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) αποτυπώνεται στα επίσημα στοιχεία των πωλήσεων της Ε.Ε.

Τον Ιούλιο, τα EV αντιπροσώπευαν μόλις το 12,1% της αγοράς αυτοκινήτου στην Ε.Ε., από 13,5% το προηγούμενο έτος. Οι ταξινομήσεις των EV, μειώθηκαν κατά 10,8% στις 102.705 μονάδες.

Το επτάμηνο ταξινομήθηκαν 815.399 νέα EV, που αντιπροσωπεύουν μόλις το 12,5% της αγοράς. Οι ταξινομήσεις των plug-in hybrid (PHEV) σημείωσαν πτώση (-14,1%). Ωστόσο, τα υβριδικά (HEV) αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους – από το 25,5% έφθασαν στο 32%!

Από την αρχή της χρονιάς, εκδηλώθηκε εντονότερα η τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών να προωθήσουν την ήπια υβριδική τεχνολογία. Η επιλογή τους στηρίχθηκε στους εξής λόγους:

Τελικά είναι ο καλύτερος και πιο οικονομικός τρόπος για να εκπαιδευτούν οι οδηγοί στην ηλεκτροκίνηση.

Η Opel έχει την τύχη να αξιοποιεί την υβριδική τεχνολογία της Stellantis που, όπως έχω διαπιστώσει από τις αναρίθμητες δοκιμές των γερμανικών μοντέλων, εξασφαλίζει πρακτικότητα, απόδοση και περιορισμένη ηλεκτρική κίνηση.

Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι η νέα γκάμα της Opel, με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt, συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων και στην ελληνική αγορά. Τα μοντέλα Corsa, Astra, Astra Sports Tourer, Mokka, Grandland και το νέο Frontera παίρνουν ενέργεια από την αποτελεσματική ήπια υβριδική μονάδα.

Η τελευταία προσθήκη στην γκάμα είναι το Frontera Hybrid 48 Volt. Το νέο SUV έχει αρχική τιμή στη Γερμανία 23.900 ευρώ και αναμένεται στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2024. Εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2, 100 ίππων που έχει σχεδιαστεί ειδικά για υβριδική χρήση. Συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Μειώνονται σημαντικά η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2, σε σύγκριση με ανάλογο μοντέλο που δεν φέρει υβριδική τεχνολογία 48 Volt. Η γκάμα του περιλαμβάνει και υβριδική έκδοση turbo 136 ίππων, από 25.700 ευρώ, στη Γερμανία.

Σε όλα τα Opel Hybrid, στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη και σε επαρχιακούς δρόμους, ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν μαζί ή χωριστά, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση και την εκκίνηση από στάση. Συμβάλλει στην αύξηση της ροπής, στις χαμηλές στροφές του βενζινοκινητήρα, στη δυναμική οδήγηση και στην εξοικονόμηση CO2.

Σε χαμηλές ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως και 1 χλμ. ή έως και το 50% του χρόνου κατά τον οποίο χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο στην πόλη – για παράδειγμα όταν γίνονται ελιγμοί. Στην επιβράδυνση από υψηλές ταχύτητες, ο κινητήρας βενζίνης σβήνει και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να επαναφορτίσει την μπαταρία 48 Volt του υβριδικού συστήματος.

Τρία προγράμματα οδήγησης: Eco, Normal και Sport. Από 24.100 ευρώ το Opel Corsa Hybrid 1.2 100 ίππων.

Exit mobile version