Site icon TheCars.gr

Genesis GV60 Magma Concept: Έρχεται με άγριες διαθέσεις

Genesis GV60 Magma Concept

Η κορεατική μάρκα Genesis εισέρχεται στη χώρα των υψηλών επιδόσεων με τη νέα της υπομάρκα Magma, αποκάλυψε τη Δευτέρα το βράδυ, πριν από τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Η αυτοκινητοβιομηχανία, αποκάλυψε την πρόθεσή της να αναπτύξει μια έκδοση Magma υψηλής απόδοσης, για κάθε όχημα στη σειρά προϊόντων της, παρουσιάζοντας το GV60 Magma Concept, σε μια έντονη απόχρωση του πορτοκαλί.

Το καροτί χρώμα, είναι ένα χαρακτηριστικό, από μια προηγούμενη ιδέα της Genesis που κυκλοφόρησε στη Νέα Υόρκη πέρυσι. Το GV60 Magma Concept, είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο από τον «εξημερωμένο» αδελφό του, με «αεροκουρτίνες» για βελτίωση της αεροδυναμικής.

Genesis GV60 Magma Concept

Τρεις κοιλότητες πάνω από τον κύριο αέρα, προσφέρουν ψύξη στην μπαταρία, στα φρένα και στον κινητήρα του και οι αεροδίσκοι στους τροχούς των 21 ιντσών που σχηματίζονται με ροή, ψύχουν τα φρένα. Ο Chief Creative Officer της Genesis, Luc Donckerwolke, δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης, ότι η αποστολή του από τότε που επανεντάχθηκε στη μάρκα το 2020, ήταν να «επεκτείνει την επικράτεια» της εταιρείας.

Δεν ήταν πολύ καιρός πριν, που η Genesis κατασκεύαζε μόνο σεντάν, και τώρα η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εννέα οχήματα στην γκάμα της, συμπεριλαμβανομένων των SUV.

Νέες εκδόσεις

Φαίνεται ότι η Genesis πρόκειται να αντεπιτεθεί ευρέως στον ανταγωνισμό, καθώς τρία άλλα οχήματα Magma, συμπεριλαμβανομένων των GV80 Coupe Concept, G80 Magma Special και X Gran Berlinetta Concept, αποκαλύφθηκαν επίσης στη Νέα Υόρκη. «Όλοι είπαν το 2016 και το 2017 ότι το Genesis δεν έχει μέλλον γιατί δεν έχει SUV», είπε ο Donckerwolke. «Μέσα σε μερικά χρόνια, έχουμε προσθέσει, ολόκληρη γκάμα SUV. Και όχι μόνο κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και ηλεκτρικά οχήματα».

Το επόμενο βήμα, λέει ο σχεδιαστής, είναι να προσθέσει περισσότερη αίσθηση στην κίνηση, και πρέπει να πάει πιο βαθιά στην αισθητική. «Δεν μας αρέσει το ‘all show, no go’ ή οι πιο γρήγορες βόλτες», τόνισε. «Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι αυτό που κάνουμε είναι εκεί, για να αυξήσουμε την απόδοση του οχήματος. Πρέπει να βρούμε αυτή τη δυαδικότητα ανάμεσα στη μεγάλη εμπειρία: τη γαλήνη, την άνεση, τις βελτιώσεις στην οδήγηση ενός Genesis και ταυτόχρονα να δημιουργήσουμε περισσότερα συναισθήματα».

Την ίδια στιγμή, ο Donckerwolke, λέει ότι η Genesis δεν ήθελε να δημιουργήσει κάτι που ήταν πολύ επιδεικτικό. «Δεν είναι να καυχιέσαι. Δεν είναι να είσαι χυδαίος», λέει. «Είναι σχεδόν σαν να φοράς το γούνινο παλτό από μέσα προς τα έξω· ξέρεις τι μπορείς να κάνεις και δεν χρειάζεται να το καυχιέσαι».

Τσέκαρε τις γνώσεις σου

Ποια είναι η μητρική εταιρεία της Genesis;

Correct! Wrong!

Exit mobile version