Site icon TheCars.gr

Ford Puma: Ανανεωμένο και από 26.655 ευρώ!

Μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της Ford στην ευρωπαϊκή αγορά είναι το Puma. Το μοντέλο με την χαρακτηριστική σχεδίαση κατάφερε να αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις στη κατηγορία του και να επιβεβαιώσει την ικανότητα της μάρκας να εξελίσσει την οδηγοκεντρική οδήγηση.

Η Ford γνωρίζει την αξία της προσέγγισης του οδηγού με το αυτοκίνητο και συνεχώς προσθέτει στοιχεία στον πιο δύσκολο και απαιτητικό τομέα της αυτοκίνησης, δηλαδή να γνωρίζει κάθε στιγμή ο οδηγός που πατάνε οι ρόδες, να υπακούει άμεσα το ακριβές και στιβαρό τιμόνι στις εντολές του οδηγού και να αισθάνεται ότι αυτός οδηγεί το αυτοκίνητο και όχι αυτό.

Δύσκολος ρόλος

Το ανανεωμένο Ford Puma, ανέλαβε έναν δύσκολο ρόλο, να επαναλάβει την επιτυχία του αρχικού μοντέλου. Δεν είναι εύκολο να διατηρήσει ένα αυτοκίνητο την τιμή που του έκαναν οι υποψήφιοι αγοραστές και να το αναδείξουν σαν το δημοφιλέστερο επιβατικού οχήματος της αμερικανικής εταιρείας στην Ευρώπη.

Το ανανεωμένο συμπαγές crossover προτάσσει σαν ισχυρά ατού, τις πινελιές στο μοναδικό του ντιζάιν, το οδηγοκεντρικό περιβάλλον οδήγησης, την πολύ καλή συνδεσιμότητα, τις δύο αναβαθμισμένες οθόνες, τις τεχνολογίες οδήγησης που συναντώνται σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, εξασφαλίζοντας ακόμα πιο άνετα ταξίδια, καθώς και τον ευέλικτο και ευπροσάρμοστο αποθηκευτικό χώρο.

Ισχύς έως 170 ίππους

Διαθέσιμο με τον κορυφαίο κινητήρα 1.0 EcoBoost Hybrid σε εκδόσεις με απόδοση 125 ίππους, 155 ίππους και 170 ίππους στην έκδοση ST Powershift. Στο οικονομικό θέμα, υπολογίστε τουλάχιστον 26.655 ευρώ.

Απέριττη γοητεία

Χάρη στη μονόχρωμη απόχρωση της καμπίνας, το εσωτερικό αποπνέει μια απέριττη γοητεία. Οι επιφάνειες αγκαλιάζουν τους επιβάτες και εκτείνονται από τη μια πόρτα στην άλλη, ενσωματώνοντας έναν πίνακα οργάνων με λεπτούς αεραγωγούς, ένα σμιλεμένο σε σχεδίαση, τρισδιάστατο soundbar, ένα ολοκαίνουργιο σπορ τιμόνι με δύο ακτίνες και επίπεδο κάτω τμήμα, καθώς και δύο ψηφιακές οθόνες.

Δυνατότητα προσαρμογής

Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών με δυνατότητα προσαρμογής, ώστε να προβάλει με ευκρινή γραφικά τις πληροφορίες που ο οδηγός θεωρεί πιο χρήσιμες. Η κεντρική οθόνη με διαγώνιο 12 ίντσες και οριζόντιο προσανατολισμό είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα δίνοντας την αίσθηση ότι «αιωρείται». Αυτή έχει κλίση προς τη μεριά του οδηγού ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση και να ενισχύει την σπορ αίσθηση του cockpit.

Ηχομόνωση

Το παρμπρίζ από λαμιναρισμένο (ακουστικό) κρύσταλλο βελτιώνει την ηχομόνωση. Η ανοιγόμενη πανοραμική γυάλινη οροφή, πλημμυρίζει το εσωτερικό του αυτοκινήτου με φως.

Αναβαθμίζεται με το σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς SYNC 4. Η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ενσωματώνει τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και τη θέρμανση των καθισμάτων μειώνοντας στο ελάχιστο τον αριθμό των φυσικών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα.

Διπλάσια υπολογιστική ισχύς

Διαθέτοντας διπλάσια υπολογιστική ισχύ σε σύγκριση με την απερχόμενη έκδοση, το SYNC 4 δεν είναι μόνο ταχύτερο, αλλά μπορεί να χρησιμοποιεί έναν πολύπλοκο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης για να μαθαίνει από τις εντολές του οδηγού με την πάροδο του χρόνου έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα πιο ακριβείς προτάσεις και ταχύτερες απαντήσεις, καθώς οι πελάτες έχουν πρόσβαση στις στάνταρ λειτουργίες συνδεδεμένης πλοήγησης, 12 ψυχαγωγίας και επικοινωνίας.

Φυσικές εντολές ομιλίας

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί φυσικές εντολές ομιλίας για hands-free πρόσβαση στις λειτουργίες ψυχαγωγίας, καιρού και κλιματισμού. Τα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto επιτρέπουν την ενσωμάτωση smartphone χωρίς καλώδια, ενώ ένας ειδικά σχεδιασμένος χώρος αποθήκευσης για έξυπνα τηλέφωνα, που περιλαμβάνει μία ασύρματη βάση φόρτισης, καθιστά εύκολη τη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας της μπαταρίας σε υψηλά επίπεδα.

Το στάνταρ μόντεμ 5G προσφέρει ταχύτατη συνδεσιμότητα εν κινήσει, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα το Alexa Built-in ως κινητό προσωπικό βοηθό που απαντά σε ερωτήματα ή μεταδίδει μουσική κατόπιν σχετικών αιτημάτων, μέσω του προαιρετικού ηχοσυστήματος B&O με 10 ηχεία.

Χώρος που καθαρίζεται εύκολα

Το ανανεωμένο Puma δεν έχει θυσιάσει τίποτα από την πρακτικότητα που χαρακτηρίζει το αρχικό μοντέλο. Ο ευέλικτος και καινοτόμος χώρος φόρτωσης χρησιμοποιεί το MegaBox για τη μεταφορά δύο σετ μπαστουνιών του γκολφ σε όρθια θέση ή βρεγμένου και λασπωμένου εξοπλισμού μετά από υπαίθριες δραστηριότητες, καθώς πλένεται και καθαρίζεται εύκολα.

Εισάγει τεχνολογίες οδήγησης που συναντώνται σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, εξασφαλίζοντας ακόμα πιο άνετα ταξίδια. Το σύστημα Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go επωφελείται όχι μόνο από την ομαλότερη πέδηση και επιτάχυνση, αλλά και από τα Lane Centring και Predictive Speed Assist, ρυθμίζοντας προληπτικά την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές του δρόμου, στους κυκλικούς κόμβους και κατά την είσοδο ή έξοδο από αυτοκινητόδρομους.

Αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων

Το σύστημα Intersection Assist παρακολουθεί το δρόμο μπροστά για πιθανές συγκρούσεις με επερχόμενα οχήματα σε παράλληλες λωρίδες – και πεζούς και ποδηλάτες που διασχίζουν το δρόμο στον οποίο στρίβει ο οδηγός – και μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα ώστε να αποτρέψει ή να μετριάσει τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Λειτουργεί χωρίς την ανάγκη οδικής σήμανσης ή οδικού εξοπλισμού, καθώς και τη νύχτα με ενεργοποιημένους προβολείς.

Aνιχνεύει αντικείμενα

Ένα ακόμα σύστημα υποβοήθησης τα οποίο διαθέτει είναι το Reverse Brake Assist. Όταν το όχημα ανιχνεύσει ακίνητα αντικείμενα, όπως πεζούς, ποδήλατα, κολωνάκια ή άλλα οχήματα, θα προειδοποιήσει τον οδηγό και μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα ώστε να αποτρέψει ή να μετριάσει τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης.

Ομοίως, το Rear Cross Traffic Braking φρενάρει το όχημα, εφόσον είναι απαραίτητο, όταν ανιχνεύσει κινούμενα αντικείμενα, όπως πεζούς, ποδηλάτες ή οχήματα.

Διευκολύνει το παρκάρισμα

Το προαιρετικό σύστημα κάμερας surround-view 360ο εμφανίζει στην κεντρική οθόνη μια «αιωρούμενη» εικόνα από πάνω που επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει αντικείμενα και εμπόδια τα οποία δεν είναι ορατά από το εσωτερικό του οχήματος – διευκολύνοντας το παρκάρισμα και τους ελιγμούς σε στενούς χώρους.

Ισχυρά φώτα

Οι διαθέσιμοι προβολείς Dynamic Matrix LED προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα και βοηθούν στην προστασία και των άλλων χρηστών του δρόμου. Η λειτουργία Glare Free High Beam χρησιμοποιεί την εμπρόσθια κάμερα του αυτοκινήτου για να ανιχνεύσει την κυκλοφορία από την αντίθετη κατεύθυνση, δημιουργώντας μια glare-free περιοχή φωτός που δεν τυφλώνει τους απέναντι.

Για να αυξηθεί το οπτικό πεδίο του οδηγού, το Predictive Dynamic Bending Light παρακολουθεί τον δρόμο μπροστά ώστε να φωτίζει καλύτερα τις στροφές.

Ηπια υβριδική τεχνολογία

Μια απλοποιημένη γκάμα κινητήριων συνόλων προσφέρει στους οδηγούς μια επιλογή ισχυρών και αποδοτικών σε κατανάλωση κινητήρων με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt, που υποστηρίζουν ιδανικά την χαρακτηριστική διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης του συμπαγούς crossover.

Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid της μάρκας διαθέτουν μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και την οδήγηση για τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 volt.

Το BISG λειτουργεί επίσης σαν μοτέρ, συνεργαζόμενο με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για να παρέχει υποβοήθηση ροπής κατά την κανονική οδήγηση και την επιτάχυνση, καθώς και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων.

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid είναι διαθέσιμος με ισχύ 125 ίππων και 155 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της μάρκας, το οποίο παρέχει απρόσκοπτες αλλαγές για πιο εκλεπτυσμένη λειτουργία – το κιβώτιο αυτό επιτρέπει ακόμα και το κατέβασμα τριών σχέσεων για ταχύτερο προσπέρασμα όταν οι οδηγοί απαιτούν μέγιστη επιτάχυνση.

Η έκδοση 1.0 EcoBoost Hybrid Powershift 125 ίππων καταναλώνει 5,6-6,3 λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 127-143 γραμ./χλμ. (WLTP) και η αντίστοιχη παραλλαγή των 155 ίππων, 5,5-6,3 λίτρα/100χλμ. και 125-142 γραμ./χλμ. (WLTP).

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid 125 ίππων διατίθεται επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με κατανάλωση καυσίμου 5,3-6,0 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 119-135 γραμ./χλμ. (WLTP).

Τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) του νέου Ford Puma περιλαμβάνουν τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery και βοηθούν τους οδηγούς να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την οδηγική εμπειρία και να προσαρμόσουν τις αντιδράσεις του συστήματος κίνησης στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες οδήγησης.

Ford Puma ST Powershift

Το Puma ST Powershift το οποίο διαθέτει μέσα, έξω και κάτω από το καπό προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά με γνώμονα τις επιδόσεις.

 

Η ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του κινητήρα 1.0 EcoBoost που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα αποδίδει 170 ίππους και μέγιστη ροπή 248 Nm. Το κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις εξασφαλίζει έναν ιδιαίτερα ζωηρό χαρακτήρα, αλλά και κορυφαία χρηστικότητα στην καθημερινότητα, με κατανάλωση καυσίμου 6,0-6,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 135-146 γραμ./χλμ. (WLTP).

Με άμεση απόκριση, άφθονη ισχύ και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ώστε ο οδηγός να εμπλέκεται στα δρώμενα, το ανανεωμένο Puma ST Powershift υιοθετεί ανάλογη εξωτερική σχεδίαση. Ξεχωρίζει τόσο για το εντυπωσιακό splitter της Ford Performance, το οποίο αυξάνει την κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, όσο και για τη χαρακτηριστική άνω και κάτω μάσκα ST, που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες ψύξης και απόδοσης του κινητήρα.

Το εσωτερικό εστιάζει ακόμα περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα, συμπληρώνοντας το απέριττο, ψηφιακό περιβάλλον με σπορ καθίσματα Ford Performance και σήματα και διακοσμητικά ST.
Η γκάμα του ανανεωμένου Ford Puma ξεκινά από τα 26.655 ευρώ.

Exit mobile version