Site icon TheCars.gr

Ford: καθαρά κέρδη 1,7 δισ. ευρω

Η Ford Motor ανακοίνωσε καθαρά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο του έτους ύψους 1,7 δισ. ευρώ και αύξησε την πρόβλεψή της για όλη τη χρονιά, αλλά δήλωσε ότι αναμένει απώλειες 1.3 δισ. ευρώ παραπάνω από τις αρχικές προβλέψεις της από τα ηλεκτρικά οχήματα.

Επικαλούμενη τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την τιμολόγηση, η εταιρεία περιόρισε επίσης τα σχέδιά της όσον αφορά την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά δεσμεύτηκε να συνεχίσει την πορεία προς την επίτευξη περιθωρίου κέρδους 8% για τα ηλεκτρικά οχήματα σε τρία χρόνια.

Παρόλα αυτά, τα συνολικά έσοδα του τριμήνου αυξήθηκαν κατά 12% σε 41 δισεκατομμύρια ευρώ και τα καθαρά κέρδη σχεδόν τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων της Ford αυξήθηκαν ελαφρώς στα 3,5 δισ. ευρώ. Περίπου 2,1 δισ. ευρώ προήλθαν από τη Ford Blue, τη δραστηριότητα της εταιρείας στον τομέα των βενζινοκίνητων οχημάτων. Η Ford κέρδισε 2,1 δισ. ευρώ από την Ford Pro, και έχασε 1 δισ. ευρώ από την επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων, Model e.

Τα περιθώρια κέρδους της Ford Pro ήταν 15%, ενώ εκείνα της Ford Blue ήταν 9,2%.

Τα κέρδη προ φόρων της Ford Credit ανήλθαν σε 355 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

«Έχουμε μεγάλες φιλοδοξίες, η προσέγγισή μας είναι διαφορετική από όλων των υπολοίπων και καταβάλουμε διπλάσια προσπάθεια εκεί όπου έχουμε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα – στα pickup, SUV και επαγγελματικά van», δήλωσε ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της Ford, John Lawler.

Εξάλλου, η Ford αναμένει ότι η επιχειρηματική της μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων θα έχει απώλειες 4,1 δισ. ευρώ το 2023, 50% υψηλότερες της αρχικής πρόβλεψης, επικαλούμενη «το περιβάλλον τιμολόγησης, τις πειθαρχημένες επενδύσεις σε νέα προϊόντα και την παραγωγή οχημάτων, καθώς και άλλα κόστη».

Επιπλέον, η Ford καθυστερεί ορισμένους στόχους που αφορούν την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, εκτιμώντας ότι αυτή θα φτάσει τις 600.000 μονάδες ανά έτος το 2024. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, δήλωσε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να βλέπει ένα ισχυρό ρεύμα προς τα ηλεκτρικά οχήματα μεταξύ των υποψηφίων αγοραστών.

«Υπάρχουν πολλοί πελάτες», δήλωσε ο Farley. «Το θέμα είναι ότι το ποσό που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν έχει μειωθεί».

Πηγή: Automotive News

 

Exit mobile version