Η Ford έχει σχεδιάσει ένα νέο ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που ίσως είναι καλύτερο, ακόμα και από το Google Maps ή το Waze.
Εκτός από τους συνηθισμένους μεταβαλλόμενους παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη όλα τα συστήματα πλοήγησης, η Ford έχει προσθέσει ορισμένα σενάρια «πραγματικού κόσμου», που άλλες εταιρείες δεν έχουν σκεφτεί καν να συμπεριλάβουν.
Είναι πιθανόν ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός, για αυτή την τεχνολογία
Τί θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα πλοήγησης της Ford
Η πλειοψηφία των αντίστοιχων εφαρμογών, υπολογίζουν την απόσταση, την κυκλοφορία και τον καιρό. Αλλά η Ford το πάει ένα βήμα παραπέρα, προσθέτοντας αρκετούς νέους παράγοντες που διαμορφώνουν την πολυπλοκότητα της διαδρομής.
Μεταξύ άλλων, λαμβάνει υπόψη τη μέση ταχύτητα των άλλων οχημάτων, τις διασταυρώσεις, τους κυκλικούς κόμβους, τα σημεία όπου οι αυτοκινητόδρομοι ενώνονται, τις σήραγγες, τους δρόμους με δύσκολες συνθήκες, τις γέφυρες και τα στατιστικά των τροχαίων ατυχημάτων.
Ένα παράδειγμα, θα ήταν ένα σενάριο που περιλαμβάνει έναν δρόμο που είναι συνήθως ομαλός, αλλά ίσως πλημμυρίζει εύκολα ή γίνεται ολισθηρός, μόλις αλλάξει ο καιρός.
Ουσιαστικά, η Ford προσπαθεί να προσθέσει μεμονωμένους παράγοντες, οπού οι οδηγοί γνωρίζουν αλλά τα υπάρχοντα συστήματα δεν τους λαμβάνουν υπόψιν.
Ποια εταιρεία νικάει στον πόλεμο της καινοτομίας;
Η BYD μετατρέπεται σε μια σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία. Όταν ρωτήθηκε ποιο είναι το δυνατό σημείο της εταιρείας, η απάντηση που έδωσε η αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, ήταν εκπληκτική. «Είμαστε μια εταιρεία μηχανικών», είπε η Li. «Καταθέτουμε 32 πατέντες κάθε μέρα».
Αυτή η απάντηση μπορεί να ακούγεται «υπερβολική» αλλά δεν είναι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες καταθέτουν πατέντες καθημερινά.
Το κάνουν, γιατί ξέρουν ότι το παιχνίδι δεν είναι πλέον για το ποιος έχει τους πιο ισχυρούς κινητήρες, αλλά για το ποιος έχει την καλύτερη τεχνολογία.
Γι’ αυτό η Ford έχει καταβάλει μεγάλες προσπάθειες, για να καταθέσει αυτή την πατέντα και να περιγράψει ακριβώς, πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει το σύστημα. Αυτό συμβαίνει επειδή γνωρίζουν, ότι η Google και το Waze μπορούν να πάρουν ιδέες, αλλά δεν μπορούν να το αντιγράψουν.