Καλά είναι τα νέα για τους φίλους των ιταλικών αυτοκινήτων και ειδικότερα εκείνων που διατηρούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό τους.
Το νέο Fiat 500, το οποίο μέχρι σήμερα προσφέρεται εντός και εκτός ευρωπαϊκών συνόρων σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, πρόκειται κατά πάσα πιθανότητα να βάλει νερό στο κρασί του και να αποκτήσει μια υβριδική έκδοση, εμπλουτίζονται την γκάμα του.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το Fiat 500 θα ακολουθήσει το παράδειγμα του μεγαλύτερου Fiat 600, προσφέροντας παράλληλα στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικές και θερμικές εκδόσεις, με τις τελευταίες να εφοδιάζονται με ένα ήπια υβριδικό σύνολο, χωρητικότητας 1.199 κ.εκ. και απόδοσης 100 ίππων.
Η σκέψη για τη δημιουργία νέων, βενζινοκίνητων εκδόσεων στην γκάμα του νέου Fiat 500 μόνο τυχαία δεν είναι, μιας και παρουσιάζεται μια σημαντική κάμψη στη ζήτηση ηλεκτρικών μοντέλων ανά την Ευρώπη, ενώ πυκνώνουν και οι φωνές που ζητούν την Ευρωπαϊκή Ένωση να μεταθέσει χρονικά την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Υπό αυτές τις συνθήκες, τόσο η Fiat όσο και άλλοι κατασκευαστές εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να παγώσουν τη διαδικασία του πλήρη εξηλεκτρισμού της γκάμας τους, δίνοντας περισσότερο χώρο σε εκδόσεις και προτάσεις με κινητήρες βενζίνης.
Αν μάλιστα οι γενναίες κρατικές επιδοτήσεις δεν επιστρέψουν στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, τότε ελλοχεύει ο κίνδυνος η αγορά αυτοκινήτου στη γηραιά ήπειρο να γνωρίσει μια πρωτοφανή καθίζηση συμπαρασύροντας ακόμα και τα υγιή κύτταρα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Και όλα αυτά υπό τον φόβο των Κινέζων κατασκευαστών, οι οποίοι ανά πάσα στιγμή μπορούν να αλλάξουν τις ισορροπίες στο εσωτερικό της ευρωπαϊκής αγοράς, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα του σαφώς χαμηλότερου κόστους παραγωγής και της ευκολότερη πρόσβαση σε πρώτες ύλες και τεχνολογία.
Τσέκαρε τις γνώσεις σου