Ένα από τα πιο εξεζητημένα μοντέλα στην ιστορία της αποκάλυψε η Ferrari, κλείνοντας το μάτι σε εκείνους που θα θελήσουν να προσθέσουν στο γκαράζ τους μια μοναδική -στην κυριολεξία- πρόταση από το Μαρανέλο.
Μπορεί με την πρώτη ματιά να μην θυμίζει μια… αυθεντική Ferrari, ωστόσο πέρα από κάθε αμφιβολία η εξωτική KC23 κατάγεται από το Μαρανέλο, κουβαλώντας τη σοφία των μηχανικών της θρυλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η μία και μοναδική KC23 δημιουργήθηκε ευθύς εξαρχής για τις αγωνιστικές πίστες και σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari δεν έχει τη δυνατότητα να ταξινομηθεί και να κινηθεί σε δημόσιο δρόμο.
Αν και βασίζεται πάνω στην αγωνιστικών προδιαγραφών Ferrari 488, οι εκτεταμένες αλλαγές στον αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος έχουν διαφοροποιήσει πλήρως την εικόνα του ιταλικού supercar.
Ακόμα και η επιλογή του ασημί χρώματος για τις επιφάνειες του αμαξώματος δείχνει να έχει πραγματοποιηθεί ώστε η Ferrari KC23 να πάρει τις απαραίτητες αποστάσεις από τις υπόλοιπες προτάσεις της ιταλικής φίρμας.
H Ferrari KC23 θα «πατά» πάνω σε τροχούς 18 ιντσών τους οποίους ντύνουν σλικ ελαστικά, ωστόσο, θα προσφέρεται και ένα κιτ με ζάντες 21 ιντσών για τον μπροστινό άξονα και 22 ιντσών για τον πίσω.
Ένα ακόμα στοιχείο που έχει ενδιαφέρον είναι ότι πολλά από αεροδυναμικά στοιχεία είναι ενεργά, όχι όμως και η εντυπωσιακή σε μέγεθος σταθερή οροφή που δεσπόζει στο πίσω τμήμα του ιταλικού supercar.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το εσωτερικό του αυτοκινήτου παραπέμπει σε μια αγωνιστική πρόταση, με τα μπάκετ καθίσματα και το πλήθος των διακοπτών στην κεντρική κονσόλα και το τιμόνι να σε προϊδεάζουν για το τι πρόκειται να ακολουθήσει.
Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές προδιαγραφές της KC23, η Ferrari επέλεξε να μην ρίξει άπλετο φως, αφήνοντας παρόλα αυτά να εννοηθεί ότι ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης προέρχονται από την 488 GT3 EVO.
Αυτό σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με έναν διπλά υπερτρφοδοτούμενο V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων και απόδοσης 600 ίππων, καθώς και με ένα σειριακό κιβώτιο το οποίο μεταφέρει τα 700 Nm ροπής στον πίσω άξονα.
Άγνωστο παραμένει, πάντως, αν η Ferrari KC23 θα καταλήξει σε κάποιον πελάτη ή αν θα μείνει για πάντα στις… βιτρίνες του Μαρανέλο ως ένα εξαιρετικά σπάνιο έκθεμα.