Site icon TheCars.gr

Ferrari: γυναίκες το 25% των πελατών στην Κίνα

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Κίνα έχει γίνει η πρώτη χώρα στην οποία η Ferrari πουλά περισσότερο από το ένα τέταρτο των καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων της σε εκπροσώπους του γυναικείου φύλου, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Οι γυναίκες αγοραστές αντιπροσωπεύουν κατά μέσο όρο το 26% των πωλήσεων της εταιρείας στην Κίνα την τελευταία πενταετία, ποσοστό που δεν περιλαμβάνει την Ταϊβάν και το Χονγκ Κονγκ. Αυτό ξεπερνά κατά πολύ το ποσοστό των Ferrari που πωλούνται σε γυναίκες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χώρα, χωρίς να υπάρχουν επί του παρόντος διαθέσιμα ακριβή στοιχεία για σύγκριση.

Οι Κινέζες που αγοράζουν τα ιταλικής κατασκευής supercar είναι μεταξύ άλλων στελέχη στον τομέα της βιομηχανίας τεχνολογίας, επιχειρηματίες του real estate και άτομα με μεγάλη οικονομική επιφάνεια, σύμφωνα με εμπιστευτικές πληροφορίες.

Εκπρόσωπος της Ferrari αρνήθηκε να σχολιάσει επί του θέματος.

Η ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και η Ταϊβάν αντιπροσώπευαν το 12% των πωλήσεων της Ferrari πέρυσι με σχεδόν 1.600 αυτοκίνητα – υπερδιπλάσια σε σύγκριση με πέντε χρόνια πριν – σύμφωνα με τις ετήσιες εκθέσεις της εταιρείας. Με τους δασμούς της χώρας στις εισαγωγές πολυτελών αυτοκινήτων να επιβαρύνουν τις αποδόσεις, η Ferrari επιδιώκει να διατηρήσει τις κινεζικές παραδόσεις περίπου στο 10% επί των συνολικών αποστολών.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν επίσης στην προώθηση της τάσης που θέλει τις γυναίκες στην Κίνα να αποκτούν ένα ιταλικής προέλευσης supercar. Το Douyin, το αντίστοιχο TikTok της Κίνας, προσφέρει μια σειρά από βίντεο με νεαρές γυναίκες που οδηγούν Ferrari, συμπεριλαμβανομένου ενός κλιπ με μια οδηγό που παρουσιάζει την εμπειρία της κατά τη διάρκεια της δοκιμής της Ferrari F8.

Η διοίκηση της Ferrari είναι προσηλωμένη εδώ και καιρό στην αύξηση των πωλήσεων στις Κινέζες πελάτισσες. Το 2010, ο τότε διευθύνων σύμβουλος Amedeo Felisa είχε δηλώσει ότι το προηγούμενο έτος σχεδόν το ένα πέμπτο των κινεζικών πωλήσεων της εταιρείας αφορούσε γυναίκες, αν και οι αποστολές στη χώρα εκείνη την εποχή ήταν μόνο το ένα έβδομο σε σχέση με τις σημερινές.

Η αγορά ειδών πολυτελείας στην Κίνα ανακάμπτει από τότε που η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου έπαψε να εφαρμόζει αυστηρούς ελέγχους που σχετίζονται με τον Covid. Η εταιρεία συμβούλων Bain&Co. εκτιμά ότι οι Κινέζοι καταναλωτές θα αντιπροσωπεύουν το 20% της παγκόσμιας αγοράς προσωπικών ειδών πολυτελείας φέτος και θα ανέλθουν στο 38% έως το 2030.

Exit mobile version