F1: Τι λέει ο Πιάστρι για την προσπέραση στον Νόρις - Τί είναι οι «κανόνες της παπάγιας»

F1: Τι λέει ο Πιάστρι για την προσπέραση στον Νόρις - Τί είναι οι «κανόνες της παπάγιας»

Ο Όσκαρ Πιάστρι δήλωσε ότι η προσπέραση που έκανε στον Νόρις στον πρώτο γύρο, τον έβαλε σε «θέση για νίκη» για μεγάλο μέρος του Grand Prix της Ιταλίας, προτού η Ferrari κερδίσει τον αγώνα.

Ο Πιάστρι, ξεκίνησε δεύτερος πίσω από το συμπαίκτη του στη McLaren, αλλά μια τολμηρή κίνηση από την εξωτερική πλευρά στη Roggia Chicane τον έφερε μπροστά, ενώ ο Νόρις έμεινε τρίτος πίσω από τον τελικό νικητή του αγώνα Τσάρλς Λεκλέρ στην αρχή του αγώνα, καθώς προσπαθούσε να ανακτήσει ταχύτητα.

Ο Πιάστρι τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Λεκλέρ, με τον Νόρις να καταλαμβάνει την τρίτη θέση.

Ο Αυστραλός μίλησε για την απογοήτευσή του που δεν κέρδισε δεύτερη νίκη στη σεζόν, καθώς η Ferrari εφάρμοσε τη στρατηγική μιας στάσης για τον Λεκλέρ, ενώ και οι δύο οδηγοί της McLaren έκαναν δύο στάσεις.

Ωστόσο, για εκείνο το προσπέρασμα στον πρώτο γύρο, θεώρησε ότι ήταν μια καλή κίνηση από την πλευρά του.

«Εννοώ, φρέναρα αργότερα και πέρασα από την εξωτερική πλευρά, δεν υπήρχαν πολλά περισσότερα από αυτό», είπε ο Πιάστρι μετά τον αγώνα.

«Ξέρετε, και οι δύο περάσαμε σώοι και αβλαβείς και ήξερα ότι μόλις πάτησα τα φρένα, έφυγα λίγο μπροστά και ήξερα ότι είχα το δικαίωμα να παραμείνω στην εξωτερική πλευρά.

«Τελικά, για 38 γύρους αυτού του αγώνα με έβαλε σε θέση για νίκη. Άρα, για μένα, ήταν απλά ένας καλός πρώτος γύρος.»

Όσο για τον Νόρις, βρέθηκε στο άκρο του προσπεράσματος στον πρώτο γύρο και τερμάτισε τον αγώνα πίσω από τον Πιάστρι την Κυριακή, με την εντολή μέσω του ασυρμάτου της ομάδας να είναι ότι οι οδηγοί ήταν «ελεύθεροι να αγωνιστούν» σύμφωνα με τους «κανόνες παπάγιας», όπως αναφέρθηκε από τον επικεφαλής της ομάδας Andrea Stella μετά τα προκριματικά.

Όταν του ζητήθηκε να εξηγήσει τι σημαίνουν οι «κανόνες παπάγιας», ο Νόρις το έθεσε απλά: «Απλά μην συγκρουστείς. Αυτό είναι όλο.

«Δεν υπήρξε επαφή, οπότε έκανε καλή δουλειά».

Όσο για το τι θα έκανε διαφορετικά στο ίδιο σενάριο προχωρώντας προς το μέλλον, ο Νόρις ήταν εξίσου σαφής στην αιτιολόγησή του, αλλά εξήγησε ότι απλά το πάτημα του φρένου αργότερα, δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.

«Απλά φρέναρε λίγο αργότερα, τόσο απλό είναι αυτό», είπε ο Νόρις, «αλλά μερικές φορές είναι πιο εύκολο να το πεις παρά να το κάνεις.

«Προφανώς φρέναρα στο όριο και μου έδωσε χώρο. Ήταν αρκετά, έκανα το καλύτερο μου για να αποφύγω οτιδήποτε άλλο συνέβη εκείνη την ώρα.

«Αλλά αν φρέναρα δύο μέτρα αργότερα, δεν ξέρεις και δεν μπορείς να προβλέψεις – δύο μέτρα αργότερα και θα μπορούσε εύκολα να υπάρξει μια σύγκρουση.

«Οπότε είναι δύσκολο, το πιο εύκολο είναι απλώς να φρενάρεις πολύ αργότερα και να τον αναγκάσεις να φύγει». 

«Αλλά, ναι, δεν ξέρω. Προφανώς το πήρα εύκολα, είδα ότι είχαμε ένα τεράστιο κενό πίσω,» 

Δείτε επίσης

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία