F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Προς πώληση γνήσια ανταλλακτικά της Ferrari

F1: Στην Εβδομάδα Σχεδίου του Μιλάνου, η Ferrari  παρουσίασε τη συλλογή Ferrari Collectibles, μια σειρά από αυθεντικά εξαρτήματα κινητήρων Formula 1, τα οποία μετατράπηκαν σε γκαλερί-κόλαση για κάθε λάτρη της ταχύτητας και της ιστορίας της Scuderia.

Ξέχασε τα αφηρημένα γλυπτά και τις «καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις». Εδώ μιλάμε για πιστόνια που κάποτε χτυπούσαν στις 19.000 σ.α.λ., για μπλοκ V12 που ούρλιαζαν στο Mugello και για κάμες που έχουν ακούσει τον Schumacher να πιέζεισε  κάθε δεκατό του δευτερολέπτου. Αυτά τα μέταλλα δεν είναι αναπαραστάσεις , είναι τα ίδια ακριβώς εξαρτήματα που έγραψαν ιστορία και πρωταγωνιστήσαν σε μερικές επικές στιγμές της F1. Και τώρα μπορούν να αγοραστούν από όσους έχουν αγάπη για την Scuderia και ένα πολύ… βαρύ πορτοφόλι.

F1: Από τα pit στο σαλόνι

Κορυφαίο έκθεμα της συλλογής είναι ο κινητήρας Tipo 048B, από τη σεζόν του 1999. Ατμοσφαιρικός V10 3.0 λίτρων, με απόδοση 790 ίππους και κόφτη στις 16.300 σ.α.λ. Εξόπλισε τον Schumacher, τον Irvine και τον Salo στην πορεία προς το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Στην ίδια λογική, υπάρχει και ο κινητήρας-πρωτότυπο της LaFerrari, ένα θηρίο V12 6.3 λίτρων που συνδυάζεται με το F1-derived σύστημα HY-KERS. Απόδοση; 963 ίπποι. Προέρχεται από «mule» εξέλιξης, ένα πανάκριβο ,δηλαδή, πειραματικό όχημα. Μιλάμε για κομμάτια one-of-one, με συλλεκτική και τεχνολογική αξία πέρα από κάθε προηγούμενο.

Κομμάτια με ιστορία

Η συλλογή περιλαμβάνει κι άλλα σπάνια εξαρτήματα από μονοθέσια-ορόσημα:

  • Εκκεντροφόρος από την F2003-GA, με την οποία η Ferrari κατέκτησε άλλο ένα πρωτάθλημα.
  • Εξάτμιση από την F60, που υπάκουε στο δεξί πόδι του Kimi Räikkönen.
  • Στρόφαλος από την F10, όπου ο Fernando Alonso έκανε το ντεμπούτο του με τη Scuderia το 2010.

Όλα αυτά δεν είναι απλά εξαρτήματα. Είναι ιστορικά τεκμήρια πίεσης, αντοχής και, μερικές φορές, θρυμματισμένων προσδοκιών. Τώρα παρουσιάζονται σαν μουσειακά εκθέματα, μέσα σε διαφανή ακρυλικά κουτιά και βάσεις από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Ακόμα και τα πιο μικρά κομμάτια κουβαλούν συναισθηματικό φορτίο:

  • Δίσκος φρένου από carbon από την SF71H,
  • Μπιέλα από την F1-2000,
  • Πιστόνι από την ανίκητη F2002 του Schumacher.

 

Πολυτέλεια με… οσμή καμένου λαδιού

Η Ferrari έχει «ντύσει» τα εκθέματα με μινιμαλισμό: αιωρούμενες βάσεις, διαφανή υλικά, εκθεσιακή αισθητική.

Όσο για την τιμή; Ας το θέσουμε έτσι: Αν χρειάζεται να ρωτήσεις, μάλλον δεν μπορείς να τα αγοράσεις.

Όμως, για όσους έχουν βαθιές τσέπες και ακόμα βαθύτερο σεβασμό στην ιστορία των αγώνων, αυτή είναι η πιο κοντινή εμπειρία στο να αποκτήσεις ένα κομμάτι από την ψυχή της Ferrari.

 

Δείτε επίσης

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

Γιατί δεν πέφτουν οι τιμές μεταχειρισμένων;

F1 Σενάριο-Βόμβα: Ο George Russell σε επαφή με Horner για Red Bull ενόψει 2026!

F1 Σενάριο-Βόμβα: Ο George Russell σε επαφή με Horner για Red Bull ενόψει 2026!

F1:Η τακτική αναβαθμίσεων της McLaren που της έφερε την νίκη στη Σαουδική Αραβία

F1:Η τακτική αναβαθμίσεων της McLaren που της έφερε την νίκη στη Σαουδική Αραβία

Πρόβλημα στις θύρες USB του αυτοκινήτου; Αυτό κοιτάς πρώτα για να το φτιάξεις

Πρόβλημα στις θύρες USB του αυτοκινήτου; Αυτό κοιτάς πρώτα για να το φτιάξεις

Συνθετικό ή συμβατικό λάδι κινητήρα: Ποιο είναι καλύτερο για το αυτοκίνητό σας;

Συνθετικό ή συμβατικό λάδι κινητήρα: Ποιο είναι καλύτερο για το αυτοκίνητό σας;

F1: Η Ferrari στηρίζει ξεκάθαρα τον Lewis Hamilton: «2.000% πίσω του», λέει ο Vasseur

F1: Η Ferrari στηρίζει ξεκάθαρα τον Lewis Hamilton: «2.000% πίσω του», λέει ο Vasseur