F1: «Παραπονιέται πολύ» - Ποια είναι η διαμάχη μεταξύ Λεκλέρ και Σάιν

F1: «Παραπονιέται πολύ» - Ποια είναι η διαμάχη μεταξύ Λεκλέρ και Σάιν

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι ο Carlos Sainz δεν υπάκουσε σε μια εντολή πριν από τον αγώνα στο ισπανικό γκραν πρι, κάτι που προκάλεσε τον συμπαίκτη του στη Ferrari Formula 1 Sainz να πει ότι «πάρα πολλές φορές διαμαρτύρεται μετά τον αγώνα για κάτι».

Οι δύο τους είχαν μια αρκετά αρμονική σχέση κατά τη διάρκεια των τεσσάρων σεζόν τους ως συμπαίκτες στη Ferrari, αλλά τα πράγματα ήταν αναμφισβήτητα πιο τεταμένα από ποτέ μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης.

Οι Leclerc και Sainz διατήρησαν την πέμπτη και έκτη θέση τους στην αρχή του grand prix, αλλά ο Sainz σύντομα έβαλε στο στόχαστρο τον Leclerc και κατέληξε να παρενοχλήσει την SF-24 του ακριβώς γύρω από την εξωτερική πλευρά του Leclerc στη στροφή 1.

Ο Sainz πέρασε μπροστά, αλλά αναγκάστηκε να βγει στον διάδρομο και να περάσει τα υποχρεωτικά κολωνάκια επανένωσης. Αυτό παρόλα αυτά του χάρισε την πέμπτη θέση και στη συνέχεια ένα σύντομο μήνυμα από το κέντρο ελέγχου του αγώνα που «σημείωσε» το περιστατικό μετετράπη γρήγορα σε «καμία περαιτέρω διερεύνηση».

Αυτό προκάλεσε την άμεση οργή του Leclerc μέσω του ασυρμάτου της ομάδας και ο θυμός του με τον Sainz δεν είχε καταλαγιάσει μέχρι τη στιγμή που αντιμετώπισε τα μέσα ενημέρωσης.

«Είχαμε μια ξεκάθαρη στρατηγική στην αρχή του αγώνα, με την ομάδα, για να διαφυλάξουμε και τα δύο ελαστικά για να επιτεθούμε αργότερα», εξήγησε ο Leclerc που τελικά τερμάτισε στην πέμπτη θέση.

«Ο Carlos σε αυτόν τον γύρο, δεν έκανε καμία εξοικονόμηση στη στροφή 14 και φυσικά είχε την ευκαιρία να προσπεράσει στη στροφή 1. Πράγμα που είναι λίγο άδικο γιατί χάσαμε χρόνο μεταξύ μας, εγώ έπαθα ζημιά στην μπροστινή μου πτέρυγα εξαιτίας του Carlos που έκανε τη στροφή, χωρίς να δει ότι ήμουν από μέσα. Και αυτό έκανε τον αγώνα μας πιο δύσκολο».

«Είναι λίγο περιττό, αλλά καταλαβαίνω επίσης ότι είναι ο αγώνας της πατρίδας του και είναι επίσης μια σημαντική στιγμή της καριέρας του, οπότε υποθέτω ότι ήθελε να κάνει κάτι λίγο θεαματικό. »

«Αλλά μάλλον δεν ήμουν ο κατάλληλος άνθρωπος για να το κάνει αυτό».

Αυτή η «σημαντική στιγμή» αναφέρεται στην κρίσιμη περίοδο για το μέλλον του Sainz μετά το 2025, καθώς αντικαθίσταται στη Ferrari από τον Lewis Hamilton.

Ο Leclerc δήλωσε στο Sky Sports F1: «Νομίζω ότι θα δει, ο Sainz την εικόνα και θα καταλάβει ότι ήμουν από μέσα και δεν μπορούσε να στρίψει σε εκείνο το σημείο».

Αλλά όταν το Sky το έθεσε αυτό στον Sainz, εκείνος δεν έδειξε και τόσο εντυπωσιασμένος.

«Είναι πάρα πολλές οι φορές που παραπονιέται μετά τον αγώνα για κάτι», δήλωσε ο Sainz, ο οποίος ολοκλήρωσε ένα μεγαλύτερο τελευταίο stint με σκληρές και ήταν έκτος.

«Βρισκόμουν στην αρχή της επίθεσης. Εμείς ήμασταν με νέα ελαστικά, η Mercedes ήταν με μεταχειρισμένα ελαστικά. Έπρεπε να επιτεθούμε στους πρώτους γύρους όταν έχεις καινούργια ελαστικά. Όπως είπαμε και πριν από τον αγώνα.»

«Προσπέρασα τον Charles λόγω του ότι… Δεν γνωρίζω αν έκανε κάποιο λάθος . Στη συνέχεια όμως ανέβηκα και παραλίγο να περάσω τον Lewis, και υποσκέλισα τον Lewis, και παραλίγο να περάσω και τον Russell στα πιτ-στοπ.»

«Έκανα ό,τι έπρεπε να κάνω ως οδηγός, ό,τι απαιτείται από εμένα ως οδηγός. Αυτός έπρεπε να το χειριστεί περισσότερο, εν τέλει γι’ αυτόν το πλήρωσε κατά κάποιο τρόπο αφού με κέρδισε στο τέλος με μια στρατηγική μαλακών-μεσαίων-μαλακών ελαστικών.»

«Μετά, ο Carlos τον άφησε να περάσει, ο Sainz υπάκουσε σε εντολή της ομάδας να αφήσει τον Leclerc να περάσει στην πέμπτη θέση. Χάσαμε μερικά δέκατα κατά τη διάρκεια δύο ή τριών γύρων. Ας συζητήσουμε καλύτερα και ας μην βγάλουμε συμπεράσματα μετά τα πρώτα σχόλια του οδηγού τη στιγμή που μόλις βγήκε από το μονοθέσιο».

Είναι δύσκολο όμως να μην βγάλουμε συμπεράσματα όταν τα σχόλια του Leclerc και του Sainz φιγουράρουν μέσα σε τόσα χρόνια εμφύλιου αγώνα για βάθρα και περιστασιακές νίκες – σκεφτείτε πόσο ήρεμα αντέδρασε ο Leclerc στη βάναυση υπεράσπιση της τρίτης θέσης του Sainz στη Monza πέρυσι.

Ο Sainz δεν θα αναφερόταν σε άλλες φορές που ο Leclerc παραπονέθηκε μετά τον αγώνα, αν δεν υπήρχε τουλάχιστον ένα στοιχείο παρατεταμένης απογοήτευσης εκεί.

Και το γεγονός ότι ο Sainz έχει αποχωρήσει από την ομάδα, παρόλο που διεκδικεί τις δύο από τις τρεις τελευταίες νίκες της, η επικείμενη κρίση που έχει επιβάλει ο ίδιος στον εαυτό του για να αποφασίσει για το μέλλον του και η πτώση της αγωνιστικής φόρμας της Ferrari τα δύο τελευταία Σαββατοκύριακα, θα εντείνουν την απογοήτευση.

Απογοήτευση του Sainz για κίνηση του Hamilton

Η σύγκρουση με τον συμπαίκτη του δεν ήταν το μοναδικό περιστατικό του Sainz κατά τη διάρκεια της διαδρομής του στην έκτη θέση.

Ο Sainz είπε ότι ο Hamilton “με έβγαλε από την πίστα” όταν η Mercedes ανέτρεψε τη νίκη του Sainz από το προηγούμενο undercut του στη στροφή 1.

«Ήμουν μπροστά κατά μισό μήκος μονοθεσίου και κανονικά ο κανόνας λέει ότι αν είσαι μπροστά από την εξωτερική πλευρά, πρέπει να σου δώσουν χώρο», εξήγησε ο Sainz.

«Αυτό κανονικά έχουν αποφασίσει οι κριτές φέτος, οπότε προσπαθούσα να επωφεληθώ από αυτόν τον κανόνα».

« Δεν λέω ότι έτρεχε σκληρά ή όχι, απλά προσπαθούσα να εφαρμόσω τον κανόνα που εφαρμόζουν οι κριτές όλη τη σεζόν.»

Όπως και με το περιστατικό Leclerc/Sainz, οι κριτές αποφάσισαν γρήγορα να μην προβούν σε περαιτέρω ενέργειες.

Δείτε επίσης

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Τα Leapmotor T03 και C10 παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ελλάδα

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία

Ακινησία οχημάτων: Τι αλλάζει από σήμερα στη διαδικασία