F1: Η Red Bull ζητά εξηγήσεις από τη FIA για την «πολύ αυστηρή» ποινή στον Verstappen

F1: Η Red Bull ζητά εξηγήσεις από τη FIA για την «πολύ αυστηρή» ποινή στον Verstappen

F1:Ο Christian Horner εξέφρασε έντονα τη δυσαρέσκειά του για την ποινή των 5 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Max Verstappen στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, χαρακτηρίζοντάς την «πολύ αυστηρή» και αμφισβητώντας το σκεπτικό της απόφασης των αγωνοδικών.

Ο Verstappen ξεκίνησε τον αγώνα από την pole στο Jeddah Corniche Circuit, αλλά στην πρώτη στροφή έχασε τη θέση του από τον Oscar Piastri. Ο Ολλανδός προσπάθησε να διατηρηθεί στην εξωτερική γραμμή, αλλά βρέθηκε εκτός πίστας καθώς δεν υπήρχε αρκετός χώρος από τη McLaren. Παρ’ όλα αυτά, διατήρησε το προβάδισμα, κάτι που προκάλεσε την άμεση παρέμβαση των αγωνοδικών, οι οποίοι το θεώρησαν διατήρηση πλεονεκτήματος και του επέβαλαν ποινή.

F1: Τα παράπονα της Red Bull

Ο Horner, μιλώντας στα μέσα μετά τον αγώνα, παρουσίασε φωτογραφία από την onboard κάμερα του Verstappen όπου, σύμφωνα με τον ίδιο, φαινόταν πως ο Max είχε τον τροχό του μπροστά από τον Piastri στην είσοδο της στροφής:

«Δεν παραχωρήσαμε τη θέση επειδή πιστεύαμε πως δεν έκανε κάτι λάθος. Στο apex της στροφής, είναι ξεκάθαρο πως ο Max είναι μπροστά. Οι κανόνες εμπλοκής είχαν ήδη συζητηθεί και η απόφαση ήταν πολύ αυστηρή.»

Ο Verstappen εξέτισε την ποινή του στο πιτ στοπ και τελικά τερμάτισε 2,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri, χάνοντας ουσιαστικά τη νίκη εξαιτίας της ποινής.

«Αν του δίναμε πίσω τη θέση, θα έτρεχε σε βρόμικο αέρα, θα έπεφτε πίσω και ίσως κινδύνευε κι από τον George [Russell]. Οπότε επιλέξαμε να συνεχίσουμε και να διαχειριστούμε την ποινή.»

Παρά την ενόχληση της ομάδας, ο Horner σχεδόν απέκλεισε το ενδεχόμενο επίσημης ένστασης, αλλά ξεκαθάρισε πως η Red Bull θα ζητήσει να ξαναδούν οι αγωνοδίκες τα πλάνα από την onboard του Verstappen.

«Θα τους ζητήσουμε να δουν το πλάνο, το οποίο δεν ήταν διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα. Και οι δύο μπήκαν στη στροφή με ίδια ταχύτητα. Ο Max δεν μπορούσε απλά να εξαφανιστεί εκείνη τη στιγμή. Ίσως χρειάζεται να επανεξετάσουμε αυτούς τους κανόνες. Δεν ξέρω τι απέγινε το “let them race” στον πρώτο γύρο – φαίνεται πως εγκαταλείφθηκε.»

Η Red Bull έδειξε πάντως ενθαρρυντικά σημάδια στο αγωνιστικό σκέλος, με τον Horner να δηλώνει πως οι αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο λειτουργούν και η απόδοση, ειδικά με τη μεσαία γόμα, ήταν ισχυρή:

«Το μονοθέσιο είχε καλό ρυθμό, ειδικά σε σχέση με τη McLaren που την Παρασκευή φαινόταν να είναι 1,2 δευτερόλεπτα πιο μπροστά. Ήμασταν πιο γρήγοροι και με τα δύο σετ ελαστικών. Οπότε ας κρατήσουμε τα θετικά: pole position, δεύτερη θέση, και ανταγωνιστικό ρυθμό.»

 

Δείτε επίσης

F1 – Hamilton: «Χρειάζομαι μεταμόσχευση εγκεφάλου» για να αποδώσω με τη Ferrari!

F1 – Hamilton: «Χρειάζομαι μεταμόσχευση εγκεφάλου» για να αποδώσω με τη Ferrari!

Αν ακούς αυτόν τον ήχο, η μίζα του αυτοκινήτου σου έχει πρόβλημα

Αν ακούς αυτόν τον ήχο, η μίζα του αυτοκινήτου σου έχει πρόβλημα

F1 GP Σαουδικής Αραβίας: Νέα νίκη για Piastri – Ποινή κόστισε στον Verstappen

F1 GP Σαουδικής Αραβίας: Νέα νίκη για Piastri – Ποινή κόστισε στον Verstappen

Μπαταρίες AGM ή συμβατικές: Ποια η διαφορά και ποια είναι η καλύτερη για το αυτοκίνητο σου

Μπαταρίες AGM ή συμβατικές: Ποια η διαφορά και ποια είναι η καλύτερη για το αυτοκίνητο σου

Γιατί τα καινούργια αυτοκίνητα δεν έχουν πια κλειδιά; Είναι ασφαλές;

Γιατί τα καινούργια αυτοκίνητα δεν έχουν πια κλειδιά; Είναι ασφαλές;

F1: Τι συμβαίνει τελικά στη Red Bull; Το παρασκήνιο πίσω από τα προβλήματα της RB21

F1: Τι συμβαίνει τελικά στη Red Bull; Το παρασκήνιο πίσω από τα προβλήματα της RB21