Site icon TheCars.gr

F1: Η Ferrari κινδύνευει να χάσει την εμπιστοσύνη του Lewis Hamilton

F1

formula1.com

F1: Σύμφωνα με την πρώην μηχανικό στρατηγικής αγώνων της Aston Martin και νυν αναλύτρια του Sky F1, Bernie Collins, ο αποκλεισμός του Hamilton στην Κίνα, λόγω υπερβολικής φθοράς του skid block και τα λάθη στρατηγικής της ομάδας στην Αυστραλία, θα μπορούσαν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη του Βρετανού στη Scuderia.

Τον φόβο της για τυχόν τριβές στην σχέση Hamilton και Ferrari  εξέφρασε η έμπειρη αναλύτρια. Σύμφωνα με την Collins, ο αρχικός ενθουσιασμός στις τάξεις της Ferrari F1 για τον ερχομό του Hamilton μπορεί να αντικατασταθεί από την έλλειψη εμπιστοσύνης του Βρετανού στις αποφάσεις της Scuderia. 

Mάλιστα, η Collins ανέφερε την εμπειρία της με τον Sebastian Vettel στην Aston Martin, τονίζοντας πόσο σημαντικό ήταν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του οδηγού ώστε να ακολουθεί τις στρατηγικές αποφάσεις της ομάδας.

«Ήθελα να πιστέψει ότι είμαστε καλοί στη δουλειά μας. Να σκέφτεται: ‘αν μου πουν να μπω στα pits, θα το κάνω, γιατί εμπιστεύομαι την ομάδα’», δήλωσε.

Αντίστοιχα, στην περίπτωση του Hamilton στη Ferrari, επανειλημμένα λάθη(κάτι που δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν μπορούμε με τίποτα να περιμένουμε από τη Ferrari) θα μπορούσαν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη του προς της Ferrari και να τον κάνουν πιο επιφυλακτικό στις αποφάσεις της ομάδας άλλα και στο grid.

F1:Το πρόβλημα στην Κίνα

Ο Hamilton δυσκολεύτηκε σημαντικά στον αγώνα της Κίνας, ενώ μετά το τέλος του αγώνα, αποκλείστηκε αφού το αυτοκίνητό του κρίθηκε παράνομο λόγω υπερβολικής φθοράς του πατώματος.

Η Collins σχολίασε ότι ναι μεν θα μπορούσε να είναι απλώς ένα μεμονωμένο λάθος, ωστόσο σε συνδυασμό με άλλα ζητήματα, θα μπορούσε να δώσει στους οδηγούς μια αίσθηση έλλειψης αξιοπιστίας.

«Είναι ένα μικρό ‘χτύπημα’. Αν κατανοήσουν τι πήγε στραβά και το διορθώσουν, ο Hamilton μπορεί να το ξεπεράσει γρήγορα. Όμως όλα αυτά τα μικρά λάθη αθροίζονται και δημιουργούν έλλειψη εμπιστοσύνης

Ποιος έχει την ευθύνη;

Σύμφωνα με την Collins, η ευθύνη για τη νομιμότητα του μονοθεσίου ανήκει στον αγωνιστικό μηχανικό (race engineer) του κάθε οδηγού.

 

Exit mobile version