Site icon TheCars.gr

F1 – Grand Prix Μεξικό: Απόλυτος κυρίαρχος ο Μαξ Φερστάπεν! [Highlights]

F1 Grand Prix of Mexico - Verstappen

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε ακόμα μια κυρίαρχη νίκη στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικού. Ο οδηγός της Redbull, παίρνοντας το προβάδισμα στην εκκίνηση του αγώνα, τερμάτισε ανενόχλητος πρώτος, σφραγίζοντας έτσι, την 5η του νίκη στο Autodromo Hermanos Rodriguez. Ήταν η 16η νίκη του Φερστάπεν στο φετινό πρωτάθλημα, που αποτελεί νέο ρεκόρ.

Μεξικάνικη επίθεση με τόμαχοκ!

Ο Φερστάπεν ξεκινούσε στην τρίτη θέση, αλλά έκανε εκπληκτική εκκίνηση, προσπερνώντας τις δυο Ferrarι των Λεκλέρ και Σάινθ, παίρνοντας έτσι το προβάδισμα, πριν την πρώτη στροφή. Ωστόσο, στην ίδια στροφή, ο Λεκλέρ συγκρούστηκε με τον απίστευτα επιθετικό Σέρτζιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός πήγε να περάσει τους πάντες από την εξωτερική και να βρεθεί πρώτος, κάνοντας μια εκπληκτική κίνηση, που όμως δεν του βγήκε. Από τη σύγκρουση το μονοθέσιο του Πέρεζ απογειώθηκε και ο Μεξικανός εγκατέλειψε.

Ο Λεκλέρ έφυγε, σχεδόν αλώβητος, με ένα σπάσιμο στην εμπρός αεροτομή. Οι πολύβουοι οπαδοί του Πέρεζ στις κερκίδες του μεξικάνικου αγώνα σώπασαν, βλέποντας τον εθνικό τους ήρωα να εγκαταλείπει, πριν καν στρίψει την πρώτη στροφή τις πίστας. Η τρομερή επίθεση, που εξαπέλυσε ο Πέρεζ δεν καρποφόρησε και ο Μεξικανός χτυπούσε απαρηγόρητος το κεφάλι του στον τοίχο πίσω στο γκαράζ της ομάδας του. “Πήρα ένα ρίσκο και το πλήρωσα πολύ ακριβά” δήλωσε ο Πέρεζ για την εγκατάλειψή του.

F1 Grand Prix of Mexico

Έξοδος του Μάγκνουσεν!

Στα μέσα του αγώνα πίσω από τον πρώτο Φερστάπεν ήταν ο Λεκλέρ και μπροστά από τους Λιούις Χάμιλτον και Κάρλος Σάινθ, όταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν είχε έξοδο κι έπεσε στα προστατευτικά της πίστας, στην όγδοη στροφή. Ο Δανός ήταν εντάξει, καθώς πήδηξε γρήγορα έξω από το αυτοκίνητο, αλλά η ζημιά, που προέκυψε στο αυτοκίνητό του και στα προστατευτικά, ανάγκασαν τους οργανωτές να βγάλουν τις κόκκινες σημαίες. Η αιτία, που οδήγησε σε έξοδο τον Μάγκνουσεν, ήταν η κατάρρευση της ανάρτησης της Haas, που οδηγούσε.

Λαμπρή η στρατηγική της Ferrari

Στην επανεκκίνηση του αγώνα, ο Φερστάπεν διατήρησε το προβάδισμα, ενώ ο Χάμιλτον προσπέρασε τον Λεκλέρ και πέρασε δεύτερος, λίγους γύρους αργότερα. Ο Βρετανός διατήρησε τη θέση του μέχρι το τέλος με τον Λεκλέρκ να τερματίζει τρίτος, μπροστά από τον Σάινθ.

Η στρατηγική της Ferrari δεν καρποφόρησε. Στόχος της ιταλικής ομάδας ήταν να κάνει το 2-3 μπροστά από τις Mercedes και να μειώσει, έτσι τη διαφορά της από τη γερμανική ομάδα. Mercedes και Ferrrari παλεύουν για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Η διαφορά τους ήταν 22 βαθμοί και δεν άλλαξε τίποτα μετά τον αγώνα στο Μεξικό.

Οι Ιταλοί, ωστόσο προσπάθησαν να εφαρμόσουν μια λαμπρή τακτική. Κράτησαν τη σκληρή γόμα στα μονοθέσια των Λεκλέρ και Σάινθ με την προοπτική οι δυο οδηγοί τους, να μην αφήσουν τους οδηγούς της Mercedes να τους περάσουν. Η σκληρή γόμα, μετά από κάποιους γύρους θα ήταν πιο γρήγορη από την μέση γόμα, που φορούσαν τα Mercedes, λόγω φθοράς.

Με άλλα λόγια, στην αρχή οι οδηγοί των Mercedes θα ήταν πιο γρήγοροι, οπότε οι οδηγοί της Ferrari έπρεπε να παίξουν σκληρή άμυνα για να τους κρατήσουν πίσω τους, έτσι ώστε μετά από κάποιους γύρους να είχαν αυτοί το πλεονέκτημα. Ο Λεκλερ όμως, δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Χάμιλτον, που τον αιφνιδίασε και τον πέρασε. Αντίθετα, ο Σάινθ κράτησε ηρωικά πίσω του τον Ράσελ. Έτσι, στο βάθρο ανέβηκαν οι Φερστάπεν, Χάμιλτον και Λεκλέρ με τον Σάινθ τέταρτο και τον Ράσελ μόλις έκτο, μιας και τον προσπέρασε ο απίθανος Νόρις με τη McLaren.

mexico ferrari F1

Tι Νόρις ήταν αυτός;

Ο Λάντο Νόρις είχε μια εξαιρετική πορεία ανάκαμψης. Ξεκίνησε από τη 17η θέση στο grid, και έφτασε κατά τη διάρκεια του αγώνα να προσπεράσει και τον Τζορτζ Ράσελ και να τερματίσει τελικά πέμπτος. Ο Ράσελ μάλιστα λίγο έλειψε να χάσει και άλλη θέση, όταν ο φορμαρισμένος Ρικάρντο τον έφτασε ένα γύρο πριν το τέλος και προσπάθησε να τον προσπεράσει, αλλά δεν τα κατάφερε. Ωστόσο, η επαναφορά στους αγώνες του Ρικάρντο σφραγίστηκε με μια εξαιρετική επίδοση και κυρίως με βαθμούς για την Alpha Tauri.

Η άλλη McLaren του Όσκαρ Πιάστρι επέζησε από τη σύγκρουση με τον φιλόδοξο Γιούκι Τσουνόντα, τερματίζοντας στην όγδοη θέση.

Πιο πίσω, ήταν ο εκπληκτικός, για μια ακόμα φορά, Άλεξ Άλμπον με τη Williams,. Ο Άλμπον έδωσε κι άλλους βαθμούς στην ομάδα του, τερματίζοντας ένατος, μπροστά από τον δέκατο Εστεμπάν Οκόν. Ο οδηγός της Alpine για να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα, έπρεπε να προσπεράσει τον εξαιρετικό σήμερα Νίκο Χούλγκενμπεργκ και τη Haas του. Ο Χουλκ στο Μεξικό, γιόρτασε τα 200 του γκραν πρι.

Driver of the day - Mexico - F1 - Lando Norris

Εκτός βαθμών!

Ο Πιέρ Γκασλί ήταν ενδέκατος πίσω από τον Οκόν και μπροστά από την Alpha Tauri του Τσουνόντα- ο οποίος επιβίωσε από τη σύγκρουση με τον Πιαστρί.

Ο Βάλτερι Μπότας, ο οποίος βρίσκεται, υπό έρευνα για τη σύγκρουση, που είχαν με τον Στρολ, τερμάτισε 14ος, μπροστά από τον Ζου, team mate του στην Alfa Romeo.

Ο Λόγκαν Σάρτζεντ αποσύρθηκε στον τελευταίο γύρο.

Τον αγώνα εγκατέλειψαν οι: Μάγκνουσεν, Πέρεζ και οι δύο οδηγοί της Aston Martin, Στρολ και Αλόνσο – συνολικά πέντε οδηγοί μαζί μετον Σάρτζεντ.

Exit mobile version